برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران سپاهان

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سپاهان بين دعوا نرخ تعيين مى كند
صبا و استقلال منتظر اظهارنظر ساكت

123021.jpg

ايران ورزشى ـ عبدالرحمان شاه حسينى رييس كميته داوران همچنان اصرار دارد كه رحمتى در ديدار با صبا باترى محروم نبوده است.
او كه خبر از توافق استقلال و سپاهان درباره بدهى رحمتى مى دهد درباره تاريخ اين توافق به روز اول اسفند اشاره دارد. در حالى كه قبل از اين رحمتى و فدراسيون ۲۸ و ۲۹ بهمن را به عنوان پرداخت قسمتى از مبلغ بدهى رحمتى به سپاهان و توافق با سپاهانى ها اعلام كرده بودند. اين ۳ روايت در حالى مطرح مى شود كه سپاهانى ها تاكنون هيچ اظهارنظرى راجع به توافق با استقلال را نكرده اند.
البته شاه حسينى به خبرگزارى فوتبال ايران مى گويد: در نامه به باشگاه استقلال اعلام كرده ايم كه تا تاريخ ۳۰ بهمن اگر رحمتى طلب باشگاه سپاهان را ندهد از همراهى او در ليگ برتر جلوگيرى مى كنيم اما اين جمله به معناى محروميت استقلال و تغيير نتيجه به سود صبا باترى نيست.
شاه حسينى توضيح نمى دهد كه آيا ديدار استقلال ـ صبا باترى در ليگ برتر بوده است يا نه و اگر رحمتى در صورت عدم پرداخت طلب سپاهان از همراهى تيم محروم مى شده چگونه اجازه بازى مقابل صبا باترى را داشته است.
البته به گفته شاه حسينى در سايت فوتبال ايران عدم شكايت صباباترى از استقلال به خاطر استفاده از رحمتى نيز مزيد بر علت است تا كميته انضباطى به راحتى از اين مسأله چشمپوشى كند: در آخرين صحبتى كه مرادى قائم مقام باشگاه صبا باترى با من داشت: اعلام كرد كه به هيچ وجه از باشگاه استقلال شكايت نكرده و چنين قصدى را نيز مبنى بر شكايت از رحمتى نداريم.
قطعاً اين حاتم بخشى صبايى ها نمى تواند توجيه غيرقانونى بودن حضور رحمتى مقابل صبا باترى باشد. از طرف ديگر اين روزها محمدرضا ساكت نيز ترجيح مى دهد برابر پاسخگويى درباره توافق با استقلال سكوت كند. در حال حاضر با ادعاى كميته انضباطى و استقلالى ها ۲ باشگاه با هم توافق كرده اند اما تا زمانى كه اين موضوع را محمدرضا ساكت تأييد يا تكذيب نكند ابهام مسأله باقى است.
مسأله اى كه در اين روزها هيچ دليل منطقى درباره ابهامات آن از طرف مسؤولان مطرح نشده است.
بهترين فرد در اين مسأله محمدرضا ساكت است كه بهتر است به جاى سكوت موضع خود و باشگاهش را مشخص كند البته معمولاً ساكت همانند قضيه فينال جام حذفى بعد از آرام شدن جو و در نظر گرفتن همه جوانب، موضع خود و باشگاهش را اعلام مى كند و مطمئناً براى اصفهانى ها مهم تر از همه چيز و ۳ امتياز مدنظر صبا و استقلال طلبشان از رحمتى و استقلال است لذا در دعواى صبا و استقلال، سپاهان و ساكت مى توان نرخ را تعيين كرده و پس از ۲ سال به طلب ۷۰ ميليونى خود برسند.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سرپرست ذوب آهن‌:
دربي بدون كربكندي مشكل است

پاس جوان- سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت‌: كربكندي در ديدار مقابل سپاهان نيز غايب خواهد بود و بي‌شك در اين مسابقه حساس روز سختي را پشت سر خواهيم گذاشت‌.
اصغر فروتن اظهار داشت‌: كربكندي یکشنبه از بيمارستان مرخص شد اما پزشكان به وي استراحت مطلق داده‌اند و بي‌شك وي در ديدار مقابل سپاهان حتي در ورزشگاه نيز نمي‌تواند حاضر شود‌. قطعاً در دربي اصفهان بدون حضور رسول كربكندي با مشكل مواجه خواهيم شد‌. تجربه او در چنين ديدارهايي يك وزنه روحي و رواني بسيار سنگين براي تيم محسوب مي‌شود‌.
وي ادامه داد‌: بازيكنان با يكديگر هم قسم شده‌اند تا در اين ديدار پيروز شوند و موقعيت خود در جدول را ارتقا ببخشند‌.
سرپرست ذوب آهن خاطرنشان كرد‌: ‌به طور حتم كربكندي در ديدارهايي كه ذوب آهن در سال 85 برگزار خواهد كرد، روي نيمكت حضور نخواهد داشت
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
مشكلات بوناچيچ براي دربي اصفهان

پاس جوان- لوكا بوناچيچ، سرمربي كروات سپاهان براي انجام ديدار خانگي تيمش مقابل ذوب آهن 4 بازيكن كليدي خود را در اختيار نخواهد داشت‌.
محرم نويدكيا، محسن بنگر، سيدمهدي سيدصالحي و ابراهيم لوینيان بازيكناني هستند كه به دليل طولاني شدن دوران مصدوميتشان، اين ديدار را از دست خواهند داد و نمي‌توانند براي سپاهان به ميدان بروند‌.
سپاهان پس از قبول شكست مقابل برق شيراز و با توجه به نتيجه ديدار پيكان و پرسپوليس كماكان با 32 امتياز در جايگاه سوم جدول رده‌بندي قرار دارد و روز جمعه هفته جاري مقابل ذوب آهن بازي مي‌كند
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
ظاهراً مصدومیت های سپاهانیا تمومی نداره.
2.gif

تو این بازی هم 4 مهره ی اصلی شونو به همین دلیل در بازی حساس دربی در اختیار ندارند.
محرم نویدکیا ، محسن بنگر، سيدمهدي سيدصالحي و ابراهيم لوینيان .
ظاهراً مصدومیت مهره های خوبو گلچین کرده.دی!
امیدوارم بتونن واسه بازیهای آسیایی آماده بشن.
63.gif

ظاهراً وضع محرم زیاد جالب نیست و پیش بینی میشه تا آخر امسال نتونه بازی کنه.
65.gif
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
نیمه ی اول دربی اصفهان به پایان رسید.
بازی خیلی زیبایی بود.
ابتدا ذوب آهنی ها توسط رجب زاده ، پیش افتادند ، ولی برتری شون با گل نوری پاسخ داده شد .
ظاهراً سید صالحی به بازی رسیده ، و نیمه ی اولو تونست بازی کنه.
بریم ببینیم ، نیمه ی دوم چی میشه.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
آقا چرا اینجوری شد.
این بوناچیچ دیگه کیه.
بابا این که نشد مربی.
با این تیم که نمیشه رفت آسیا.
تعویضاش بدتر از دنیزلیه.
نهایتاً این شد که بازی رو 2-1 به مربی خودمون باختیم.
ولی غیبت بنگر خیلی به ضرر سپاهان ، بود ، اصلاً سپاهان اگه یکی از مهره های اصلیش نباشن ، میریزه ، به هم.
این منصوری ، اصلاً نتونست ، جای بنگرو بگیره ، اه اعصاب واسه ما نذاشتن.
کم مونده ، حاج صفی رو بیاره بذاره دفاع وسط
17.gif

هفته ی دیگه من نمیدونم ، سپاهان چه طوری میخواد بازی کنه.
ولی با این وضع ، فوتبال نگاه کردن ، واسه آدم جز اعصاب خوردی ، هیچی نداره.
2.gif
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بوناچيچ :
این بدترین بازی ما بود

ايسنا- سرمربي تيم فوتبال سپاهان بعد از شكست مقابل تيم ذوب آهن گفت‌‌‌‌: از زماني كه سرمربي سپاهان شدم اين بدترين بازي تيم ما بود و اين شكست حق ما بود‌‌‌‌.
لوكا بوناچيچ اضافه كرد‌‌‌‌: ذوب آهن چندان بهتر از ما نبود، به‌رغم بازي بد، تيم ما موقعيت‌هاي زيادي داشت كه آنها را از دست داديم‌‌‌‌. علت اصلي اين باخت هم تمركز بيش از حد بازيكنان روي ليگ قهرمانان آسيا بود‌‌‌‌.
وي در مورد شعار تماشاگران عليه وي گفت‌‌‌‌: آنها حق دارند كه عليه من شعار بدهند، پنج، شش ماه است كه بازيكنان متعددي را به دليل محروميت در اختيار نداريم و نتوانسته‌ايم نتايج مورد انتظار را كسب كنيم
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
ذوب آهن۲-سپاهان يك
ذوب برنده بى مربى
چهارشنبه
۹/۱۲/۸۵
ساعت: ۱۴
ورزشگاه: فولادشهر
ذوب آهن: ۲
گل ها: مهدى رجب زاده (۱۲)، وحيد امرايى (۷۵)
پاس گل: مهدى رجب زاده ۷۵
سپاهان: يك
گل: محمد نورى (۴۱)
داور: سعيد مظفرى زاده
كمك ها: عليرضا كهورى و رسول فروغى
تماشاگر: ۵۰۰۰ نفر
ستاره ميدان: مهدى رجب زاده (ذوب آهن)

ذوب آهن: عيسى ايندوى، سپهر حيدرى، محمدعلى احمدى، گئورگ استراتولات، حسن اشجارى، محمد صلصالى (عليرضا نورمحمدى ۹۰)، محمد همرنگ (قاسم حدادى فر ۹۲)، اسماعيل فرهادى، محمدرضا خلعتبرى، وحيد امرايى (محمد منصورى ۸۰) و مهدى رجب زاده
مربى: مختار بابايى

سپاهان: آرمناك پطروسيان، هادى عقيلى، جابا مجيرى، مجتبى ساعدى (محمود منصورى ۴۴)، ابراهيم لوينيان، هادى جعفرى، سعيد بيات (محمود كريمى ۶۷)، محمد نورى، سيدمهدى سيدصالحى (فرشاد بهادرانى ۴۶)، جلال اكبرى و عبدالوهاب ابوالهيل
سرمربى: لوكا بوناچيچ

ايران ورزشى- باز هم دربى اصفهان با تساوى تمام نشد و بالاخره ذوبى ها توانستند سپاهان را در خانه شكست دهند. شكستى كه در فاصله يك هفته به ديدار سپاهان در ليگ قهرمانان رقم خورد. در روزى كه رسول كربكندى روى نيمكت تيمش غايب بود شاگردانش توانستند دربى اصفهان را به نفع خود به پايان برسانند. البته سپاهان اصلاً در اين ديدار نشانه اى از يك تيم مدعى نداشت و بازيكنان اين تيم روزى پراشتباه را پشت سر گذاشتند.
لوكا بوناچيچ كروات همچنان بدون مهاجمان تخصصى تيمش را وارد دربى كرد. درحالى كه باز هم خبرى از عزيززاده و محسن بنگر در دفاع طلايى پوشان ديده نمى شد حتى او از ساعدى جوان در تركيب اوليه استفاده كرد كه قبل از اتمام نيمه اول محمود منصورى را جانشين او كرد. دربى اصفهان متعادل شروع شد اما خيلى زود ذوبى ها توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و روى ضربه ايستگاهى مهدى رجب زاده و اشتباه آرمناك گل اول ميزبان به ثمر رسيد. بعد از گل، ذوبى ها كمى عقب كشيدند اما سپاهان برنامه خاصى براى جبران نداشت. شاگردان لوكا بيشتر به فكر سانتر از ميانه زمين و به دنبال اتفاق بودند اما در دقيقه ۴۱ سرانجام محمد نورى بهترين گلزن سپاهان كار را به تساوى كشيد تا ۲ تيم با تساوى به رختكن بروند. ۱۵ دقيقه اول نيمه دوم بازى بسيار سرد و بى روحى در جريان بود اما از دقيقه ۶۰ ذوب آهن بازى را در دست گرفت. حملات اين تيم در دقيقه ۷۵ به نتيجه رسيد و وحيد امرايى مهاجم ۱۶ ساله ششمين گل خود را در ليگ برتر و دومين گل تيمش را به ثمر رساند تا مشخص شود چرا ذوبى ها مانع رفتن او به اردوى تيم ملى اميد شده بودند. بعد از گل ذوبى ها كاملاً حرفه اى بازى را اداره كردند و سپاهانى ها نيز با بازى احساسى هيچ گاه نتوانستند فشار جدى روى دروازه ذوب آهن بياورند.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
دربى اصفهان حادثه ساز شد
ايران ورزشى- پايان دربى اصفهان با جنجال همراه شد. بعد از سوت داور بين هواداران ۲ تيم اصفهان درگيرى پيش آمد. هواداران سپاهان كه خيلى عصبانى بودند ابتدا عليه لوكا شعار دادند و بعد شروع به سنگ پرانى و درگيرى با نيروهاى انتظامى كردند. شيشه اتومبيل واحد خبرى صدا و سيما شكسته شد اما سرانجام نيروهاى انتظامى موفق شدند تا جلوى جنجال بيشتر را بگيرند.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
مديرعامل ذوب آهن را به رختكن راه ندادند
ايران ورزشى- بعد از دربى هاى اصفهان گذشته از نتيجه هميشه سعيد آذرى وقتى تيمش ميزبان است به رختكن حريف مى رود و به آنها خسته نباشيد مى گويد. ديروز اما مديرعامل ذوبى ها را به رختكن سپاهان راه ندادند. سپاهانى ها كه از شكست در دربى خيلى ناراحت بودند اجازه ندادند سعيد آذرى وارد رختكن تيمشان شود.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بابايى:
اين برد را تقديم كربكندى مى كنم
ايران ورزشى ـ مختار بابايى مربى ذوب آهن بعد از دربى اصفهان مى گويد: من اين پيروزى را تقويم رسول كربكندى مى كنم و براى ايشان آرزوى سلامتى دارم. خوشحالم بازيكنان ما كاملاً با تعصب و باانگيزه بازى كردند. ما تيم برتر ميدان بوديم و حقمان برد بود او به سپاهان اشاره مى كند: انتظار داشتيم سپاهان بازى بهترى انجام دهد اما نمى دانم چرا آنها نتوانستند خوب بازى كنند. البته اين نبايد باعث شود كه بازى خوب ذوب آهن را فراموش كنيم.
منبع: روزنامه ی ایران ورزشی
ما هم واسه رسول کربکندی عزیز آرزوی سلامتی کامل داریم.
امیدوارم هر چه زود تر به ذوب آهنیا بپیونده.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
مربي ذوب آهن‌‌‌‌:
انتقام شكست دور رفت را گرفتيم


ايسنا- مربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از پيروزي تيمش مقابل سپاهان گفت‌‌‌‌: تيم ما انگيزه زيادي براي شكست سپاهان داشت، چرا كه در بازي رفت ناعادلانه مغلوب اين تيم شده بوديم‌‌‌‌.
مختار بابايي ادامه داد‌‌‌‌: ما پيش از بازي دو تمرين اختصاصي را برگزار كرديم و نقاط ضعف و قوت تيم سپاهان را مي‌دانستيم و كاملاً مستحق اين پيروزي بوديم‌‌‌‌.
بابايي كه در غياب رسول كربكندي، هدايت اين تيم را در اين بازي بر عهده داشت، اضافه كرد‌‌‌‌: پيش از بازي همدل و هم قسم شده بوديم كه براي خوشحالي كربكندي كه هم اكنون در بستر بيماري است، بازي را به سود خودمان رقم بزنيم‌‌‌‌.
وي در ادامه در مورد تيم سپاهان گفت‌‌‌‌: اينكه اين مربي اعتقاد دارد نبود چند بازيكن علت اصلي باخت‌هاي سپاهان به شمار مي‌آيد، بيشتر به يك بهانه شباهت دارد و هر تيمي ‌ممكن است در چندين بازي، چند بازيكن خودش را در اختيار نداشته باشد‌‌‌‌. در مجموع فكر مي‌كنم سپاهان با مشكلات بزرگي رو به
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil

شعار هواداران سپاهان عليه بوناچیچ


ارس- در پايان ديدار همشهري‌‌‌ها در اصفهان، هواداران سپاهان عليه سرمربي تيم شعار دادند و خواستار بركناري وي شدند‌‌‌‌.
در پايان مسابقه دو تيم سپاهان و ذوب آهن كه روز گذشته در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، هواداران سپاهان كه از باخت تيمشان به شدت ناراحت و گله‌‌مند بودند، عليه لوكا بوناچيچ، سرمربي كروات شعار دادند و خواستار بركناري وي شدند‌‌‌‌.
آن‌ها معتقد بودند تيم محبوبشان به يك تيم بدون سرمربي باخته و با اين شرايط، سپاهان در ليگ قهرمانان نمي‌تواند نتيجه بگيرد‌‌‌‌.
رسول كربكندي، سرمربي ذوب آهن اصفهان به دليل بيماري در اين مسابقه غايب بود‌‌‌‌. هواداران سپاهان مي‌گفتند كربكندي از روي تخت بيمارستان لوكا را مات كرد‌‌‌‌.
ديدار دو تيم سپاهان و ذوب آهن عصر روز گذشته با پيروزي 2 بر يك ذوب آهن به پايان رسيد‌‌
----------------------------------------------------------------
این نکته رو در نظر بگیرید ، که از وقتی آقای بوناچیچ به سپاهان اومده ، سپاهان قدرت تهاجمیش کم شده ، و بازی به بازی ، داره دفاعی تر میشه ، این در صورتی که در زمان آقای فرهاد کاظمی ، سپاهان ، بهترین خط حمله رو داشت ، و یه تیم حجومی به حساب می اومد. ولی حالا کاملاً تدافعی بازی میکنن.
شاید اگه منم تو ورزشگاه بودم ، تماشاگرانو وا میداشتم که از همون دقیقه ی 1 به این اقای بوناچیچ ، رو هو کنن.
آخه در بی های اصفهان ، حساسیتش کمتر از دربی پایخت نشین ها نیست .
بذارین یه آمار بهتون بدم .
سپاهان در دوران لیگ برتر که 12 بار با ذوب آهن بازی کرده.
1باخت
4 تساوی
7 برد
داشته.
و این باخت منجر شد که هوادارانو عصبی کنه.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سپاهان کاری کرد که روزنامه ی خبر ورزشی چنین بنویسد:
سپاهان‌ همه‌ را نگران‌ کرد!
با حذف‌ ناباورانه‌ و زودهنگام‌ استقلال‌ از ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا انتظار مى‌رود سپاهان‌ اصفهان‌ جور استقلالى‌ها را هم‌ به‌ نحوى‌ در اين‌ مسابقات‌ کشيده‌ و نتايج‌ قابل‌ قبول‌ و درخشانى‌ کسب‌ کند.
سپاهان‌ که‌ امسال‌ در مسابقات‌ ليگ‌برتر و جام‌حذفى‌ کشور نتايج‌ خوبى‌ گرفته‌ است. در ديدار دربى‌ آن‌ هم‌ در آستانه‌ بازى‌ با الاتحاد سوريه‌ دور از انتظار ظاهر شد و نتيجه‌ را به‌ حريف‌ سنتى‌ خود واگذار کرد.
مديران‌ و مربيان‌ سپاهان‌ که‌ براى‌ حضور قدرتمندانه‌ در مسابقات‌ آسيايى‌ برنامه‌ريزى‌ کرده‌اند بايد نگران‌ باخت‌ سپاهان‌ در اين‌ مقطع‌ باشند. در حالى‌ که‌ تا چهارشنبه‌ هفته‌ آينده‌ فرصت‌ زيادى‌ باقى‌ نيست، سپاهان‌ همه‌ را با اين‌ بازى‌ ضعيف‌ نگران‌ کرد که‌ اميدواريم‌ اعضاى‌ اين‌ تيم‌ به‌ زودى‌ به‌ خود آيند و اولين‌ ديدار خانگى‌ خود را با موفقيت‌ پشت‌سر بگذارند و سه‌ امتياز کامل‌ بازى‌ را کسب‌ کنند. تاکى‌ بايد تيم‌هاى‌ باشگاهى‌ ما از کسب‌ موفقيت‌ در رقابت‌هاى‌ آسيايى‌ عاجز بمانند؟ به‌هرحال‌ اميدواريم‌ سپاهانى‌ها روز 16 اسفند بازى‌ قدرتمندانه‌اى‌ از خود به‌ نمايش‌ بگذارد
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
اشتباه حريف سپاهان (الاتحاد) در تهيه بليط

تيم الاتحاد سوريه كه قرار است براي ديدار با سپاهان به ايران بيايد، در تهيه بليت اشتباه كرد‌‌‌‌.
مسؤولان الاتحاد براي سفر به ايران بايد بليت پرواز اصفهان را مي‌گرفتند ولي در اين موضوع دچار اشتباه شده و بليت تهران را گرفتند‌‌‌‌. آنها بامداد روز سه‌شنبه وارد تهران مي‌شوند و بايد با اتوبوس به اصفهان بروند‌‌‌‌.
سوريه‌اي‌‌‌ها روز سه‌شنبه يك جلسه تمرين در ورزشگاه فولادشهر انجام خواهند داد تا آماده اين بازي شوند‌‌‌‌. كاروان 33 نفره الاتحاد در هتل كوثر اصفهان مستقر خواهند شد
---------------------------------------------------------
خیلی خوب شد ، خستگی سفر حتماً رو بازیشون تاثیر میذاره . دی!!!
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
داوران كويتي ديدار سپاهان ـ الاتحاد را سوت مي‌زنند

3 داور كويتي قضاوت ديدار نخست سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا را مقابل الاتحاد سوريه برعهده خواهند داشت.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ براساس نظر كميته برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، اين تيم داوري همراه با يك ناظر مالزيايي و يك داور چهارم از كشور عراق براي قضاوت ديدار فوق به اصفهان مي‌آيند.



گفتني است تيم داوري بازي سپاهان ـ الاتحاد سه‌شنبه وارد اصفهان شده و در هتل عباسي اين شهر استقرار پيدا خواهد كرد.



سپاهان روز چهارشنبه مقابل الاتحاد سوريه در ورزشگاه فولادشهر به ميدان خواهد رفت.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
مرسی حامد جان ، از خبر دسته اولتون.
ایشالا باید بازی رو با اختلاف ببریم .
فقط یه کم از بابت داوری میتسم ، ولی چون بازی تو اصفهانه ، میشه امید داشت.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بوناچيچ‌‌‌‌:
الاتحاد حريف سرسختي است


GF5M1949bonachich.jpg

فوتبال– سپاهان در شرايطي مقابل الاتحاد سوريه قرار مي‌گيرد كه طي چند بازي اخير خود در ليگ‌برتر، نتايج خوبي نگرفته‌‌‌‌. البته بوناچيچ چندان نگران نيست و شرايط تيمش را مناسب توصيف مي‌كند‌‌‌‌.
لوكا اظهار داشت‌‌‌‌: «بازيكنان من به خوبي اهميت ليگ قهرمانان آسيا را درك مي‌كند و همه خواهند ديد كه آنها نمايش قابل‌توجهي را نمايش خواهند داد‌‌‌‌.»

- شرايط سپاهان در آستانه بازي با الاتحاد چطور است؟
خوشبختانه همه چيز خوب پيش مي‌رود و طبق برنامه تمرينات را دنبال مي‌كنيم‌‌‌‌. محسن بنگر هم از بند مصدوميت ر‌‌ها شده و اين خبر خوشحال‌كننده است‌‌‌‌. تا روز بازي يك بار ديگر با تماشاي فيلم بازي‌هاي الاتحاد، نقاط ضعف و قوت اين تيم را آناليز خواهيم كرد تا با آمادگي كامل مقابل حريف خود قرار بگيريم‌‌‌‌.

- بازي را چطور مي‌بينيد؟
براي من مساعد بودن زمين چمن ورزشگاه فولادشهر بسيار مهم است چون سپاهان در زمين بسيار هماهنگ و حساب‌شده فوتبال بازي مي‌كند‌‌‌‌. اگر شرايط مهيا باشد، بهترين بازي را به نمايش خواهيم گذاشت‌‌‌‌.

- از الاتحاد چه شناختي داريد؟
آنها يك تيم هماهنگ هستند كه 5 بازيكن ملي‌پوش و يكي، دو بازيكن خارجي در اختيار دارند‌‌‌‌. با شيوه بازي الاتحاد تا حدود زيادي آشنا هستم ولي بهتر است كه در اين مورد بعد از بازي حرف بزنم‌‌‌‌.

- الاتحاد را شكست مي‌دهيد؟
نمي‌توانم پيش‌بيني كنم چون حريف سرسختي داريم‌‌‌‌. البته بازي اول بسيار مهم است و ما براي پيروز شدن، نهايت سعي و تلاش‌مان را به كار خواهيم گرفت‌‌‌‌.

- غيبت نويدكيا مشكل‌ساز نخواهد شد؟
طبيعي است كه جاي خالي نويدكيا در اين بازي احساس خواهد شد ولي اميدوارم اين موضوع مشكل‌ساز نشود‌‌‌‌.

- چرا سپاهان در هفته‌هاي اخير خوب نتيجه نگرفته است؟
در بازي مقابل برق‌شيراز تيم من خوب بازي كرد ولي داور گل سالم سپاهان را مردود اعلام كرد و ما مستحق شكست نبوديم‌‌‌‌. در بازي با ذوب‌آهن قبول دارم كه بد بازي كرديم و بازيكنان به دليل بازي‌هاي آسيايي تمركز خود را از دست داده بودند‌‌‌‌. البته من از شرايط فعلي تيم راضي هستم و مطمئن باشيد كه روز چهارشنبه سپاهان چهره متفاوتي خواهد داشت‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بصيرت:
بازي اول هميشه سخت است


ايرنا- مجيد بصيرت گفت‌: بازي اول در رقابت‌هاي بين المللي هميشه سخت و نفسگير است اما شرايط تيم ما بسيار خوب و ايده آل است و همه بازيكنان در انتظار بازي با الاتحاد هستند‌.
سرپرست تيم فوتبال سپاهان در اصفهان افزود‌: به رغم دو شكست متوالي درليگ برتر، تيم ما از شرايط خوبي برخوردار است و همه بازيكنان حال و هواي ليگ قهرمانان آسيا را دارند و بدون شك با اين انگيزه موفقيت دور از دسترس نيست‌.
بصيرت گفت‌: تيم حريف را آناليز كرده‌ايم اما نبايد آنها را دست كم بگيريم چرا كه در اين مسابقات هميشه شرايط خاصي حاكم خواهد شد كه بازيكنان ما بايد با كمترين اشتباه بيشترين ضربه را به الاتحاد وارد كنند‌.
تيم فوتبال سپاهان تنها نماينده ايران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا روز 16 اسفندماه در اولين ديدار خود ميزبان تيم فوتبال الاتحاد سوریه خواهد بود‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
آرمناك:
بايد مراقب الاتحاد باشيم

ايران ورزشى -دروازه بان تيم فوتبال سپاهان گفت: نبايد تيم الاتحاد سوريه را دست كم بگيريم و تصور كنيم حريف آسانى پيش رو داريم چرا كه چنين فكرى مى تواند ما را در نخستين گام غافلگير كند.
دروازه بان سپاهان با بيان اين مطلب افزود: بازيكنان سپاهان ۲ شكست قبلى درليگ برتر را فراموش كرده اند و همه از انگيزه هاى بالايى برخوردارند تا درسومين حضورسپاهان در آسيا نتايج خوب و قابل قبولى كسب كنيم. پطروسيان خاطرنشان كرد: سپاهان در دوره هاى قبلى نيزشايستگى حضور درمراحل بالاترليگ قهرمانان آسيا راداشت اما با اختلاف ناچيزى ازصعود بازماند ولى اكنون تجربه و اعتماد به نفس بازيكنان افزايش يافته است و اين به ما كمك مى كند تا به صعود به مراحل بالاتر ليگ قهرمانان اميدوار باشيم.
وى افزود: سپاهان توانايى درخشش درليگ قهرمانان آسيا را دارد و براى تحقق اين مهم با تمام توان در اين دوره از مسابقات به مصاف حريفان خواهيم رفت.
 
بالا