برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران منچستر یونایتد

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
آره ... گلی که به چلسی زد.
حال این مورینیو رو گرفت.
کلا من از هانری خوشم میاد... تصمیم گرفتم بهش بگم بیاد توی یه تیمی که من طرفدارش باشم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
فرگوسن:
قهرماني ليگ در دستان منچستريونايتد است



سرالكس‌ فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد احساس مي‌كند كه تيمش تنها يك گام به تصاحب قهرماني ليگ برتر امسال فاصله دارد.
به گزارش گروه فوتبال جهان ايپنا؛ روز يكشنبه چلسي در فينال جام حذفي مقابل آرسنال ظاهر خواهد شد و تا روز شنبه آينده كه بايد ميهمان پورتسموث در فراتون پارك باشد به ميدان نخواهد رفت، اما شياطين سرخ مي‌توانند در اين مدت با پيروزي در آنفيلد فاصله امتيازي خود با چلسي را به عدد 12 افزايش دهند و يك گام ديگر به تصاحب نهمين عنوان قهرماني ليگ برتر نزديك تر شوند.
فرگوسن، سرمربي سرخپوشان اولدترافورد در مصاحبه‌اي با راديو يونايتد در اين خصوص گفت: "شاگردان من به خوبي مي‌دانند كه قهرماني ليگ در يك قدمي آنها قرار دارد و تنها بايد دست خود را دراز كنند و آن را به چنگ بياورند.
اگر ما در تمامي ديدارهاي آتي خود به برتري دست پيدا كنيم، شكي وجود ندارد كه قهرمان بلامنازع اين فصل خواهيم شد و با توجه به توانايي و اعتماد به نفس بالاي مردان يونايتد دليلي براي توقف ما در عدم دستيابي به اين عنوان وجود ندارد."
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
حامد جان خوشم میاد که اینجا رو از متروکه بودن در میاری!
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
همین الآن منچستر با نتیجه 2-1 فولهام رو برد.
بازی انصافا خیلی سخت بود و فولهام از همه داشته هاش استفاده کرد تا بازی رو نبازه که خوشبحتانه این چنین نشد.
حالا اختلاف ما با چلسی 12 امتیاز....
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
همین الآن منچستر با نتیجه 2-1 فولهام رو برد.
بازی انصافا خیلی سخت بود و فولهام از همه داشته هاش استفاده کرد تا بازی رو نبازه که خوشبحتانه این چنین نشد.
حالا اختلاف ما با چلسی 12 امتیاز....


عجب گل قشنگی زد رونالدو:lol:
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
آره حال نمودیم.....
خبر داری تعداد گل های امسالش توی لیگ برتر چند تا شده و الآن چندمه؟


گزاشگر بازی گفت

فکر کنم گفت 16 در ضمن گفت الان هم تو گلزنهای لیگ برتر نفر دوم هست :D
 

Dong Fang BuBai

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2006
نوشته‌ها
886
لایک‌ها
13
عجب گل با حالی بود...نفسی راحت کشیدیم....
ضمنا اختلاف 9 امتیاز است!

فکر کنم گفت 16 در ضمن گفت الان هم تو گلزنهای لیگ برتر نفر دوم هست

تایید میشه
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
نگاهى به اوضاع و احوال منچستريونايتد
شياطين سرخ در آستانه تصاحب جام


از آجرهاى اولدترافوردبوى قهرمانى به مشام مى رسد. سرخ هاى اولدترافورد با شتاب به سمت اولين قهرمانى خود پس از فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ حركت مى كنند و اكنون زمانى است كه چلسى رقيبى در حد و اندازه خود يافته است.
تاكتيك تيمى فرگوسن حداقل تا پايان فصل جواب خواهد داد. به اين منظور كندوكاو در سيستم منچستريونايتد اين ادعا را ثابت خواهد كرد. درون دروازه «ادوين ون درسار» مانند لقبش (خرگوش يخى) با شتاب و خونسرد عمل مى كند. تداوم او، گمشده ساليان اخير واپسين سنگر شياطين سرخ محسوب مى شود. در خط دفاع، فرگوسن پس از آزمايش تركيب هاى گوناگون، زوج آرمانى خود را يافته است. مدافعان فعلى از توان هجومى هم بهره مند هستند كه نمونه آن را در بازى با فولهام ديديم، به ويژه رونالدو كه با به ثمر رساندن گل دوم (حتى با توجه به ضعف دفاع حريف) توانايى هاى هجومى خود را نيز به رخ كشيد.در ميانه زمين با وجود درخشش اسكولز عملكرد منچستريونايتد به ويژه در كناره ها چندان مطلوب نشان نداد. در اين رهگذر و درنبود «پارك جى سونگ» بازيسازى و بستن راه نفوذ حريف در كناره ها چندان نمايان و مفيد نشان نمى داد. گفتنى است پس از سال هاجست و جو، فرگوسن هنوز نتوانسته هافبك دفاعى تمام عيار و يك بازيكن مدير و همه كاره در ميانه زمين پيدا كند. نه آمدن اسميت و نه حضور كريك، هيچ كدام كمبود ميانه زمين يونايتد را برطرف نكرده و بازى گاه و بيگاه «اوشى» در ميانه زمين و همچنين عملكرد فلچر نيز نتوانسته و نمى تواند جاى خالى يك هافبك دفاعى را پر كند و اين در حالى است كه ۲ بازيكن قديمى شامل اسكولز و گيگز (با وجود نمايش بسيار خوب در سن و سال بالا و تأثير انكارناپذيرشان در برنامه هاى تاكتيكى فرگوسن) نيز با توجه به نوع بازيشان، هرگز نمى توانند در نقش يك هافبك دفاعى كامل ظاهر شوند. ديگر نكات قابل توجه در بازى و تركيب اين روزهاى منچستريونايتد، به خط حمله و شيوه تهاجمى آنان بر مى گردد. گفتنى است پس از رفتن ون نيستلروى، فرگوسن مهاجم صاحبنامى را به اولدترافورد نياورده و با اعتماد به ساها، سولشار و به ويژه رونى تاكتيك هاى هجومى خود را در زمين پياده مى كند كه ۲ بازيكن نخست با وجود درخشش مطلوب در آغاز فصل هيچ كدام يك مهاجم ششدانگ و يك گلزن مادرزاد نيستند. رونى نيز اگر چه در ديدار با بولتون با هت تريك خود تا حدودى گل نزدن هاى خود را جبران كرد اما با توجه به نوع بازى رونى و آزادى عملى كه فرگوسن به او مى دهد، نبايد و نمى توان از اين بازيكن به عنوان يك مهاجم كلاسيك (از نوع ون نيستلروى) نام برد.در كناره هاى خط دفاع و با توجه به مصدوميت هاينزه، جدا از نويل كه سرقفلى تركيب يونايتد به حساب مى آيد، فرگوسن پس از يك فصل صبورى و در مقايسه با عملكرد سيلوستره و براون به «اورا» روى آورده كه او نيز در مجموع به ويژه در برنامه هاى هجومى، نمره قابل قبولى كسب كرده است؛ ضمن اينكه اگر خيال مرد اسكاتلندى از وجود يك هافبك دفاعى آسوده باشد، اوشى به عنوان يك مدافع كنارى (به ويژه در سمت راست) بازيكن مفيد و قابل اعتمادى محسوب مى شود كه در اين منطقه به مراتب بهتر از ميانه زمين عمل مى كند.به هر حال بايد ديد شياطين سرخ از اختلاف ايجاد شده با تيم دوم جدول يعنى چلسى استفاده خواهند كرد تا به شانزدهمين قهرمانى خود در ليگ برتر انگلستان دست يابند!
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
این خبرت رو که آدم می خونه جون می گیره....
ماشاالله منچستر
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رونالدو در انديشه ثبت گل‌هاي بيشتر

پاس جوان - كريستيانو رونالدو ستاره منچستريونايتد كه در دقايق پاياني ديدار شنبه شب تيمش مقابل فولام گل زد تا اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود شياطين سرخ پايان يابد در انديشه افزايش آمار گل‌هايش است‌‌.
رونالدو،‌هافبك پرتغالي اولدترافورد نقش كليدي را در پيروزي شنبه شب تيمش در خانه فولام و در نتيجه ثبت فاصله 9 امتيازي اين تيم با چلسي ايفا كرد‌‌.
از آنجايي كه بازيكنان يونايتد براي ثبت اولين قهرماني خود در ليگ برتر پس از گذشت 4 سال از ورود رونالدو به اولدترافورد از مجموع 10 بازي بايد در 8 ديدار پيروز شوند، اين‌هافبك ارزنده ديگر نمي‌خواهد بيش از اين گل‌هايش را هدر بدهد‌‌.
او در مصاحبه‌اي با خبرنگاران در اين خصوص گفت‌‌: ثبت 16 گل در يك فصل ركورد خوبي است، اما ما هنوز 10 بازي ديگر پيش رو داريم و براي تصاحب جام قهرماني ليگ بايد در 8 بازي به پيروزي دست پيدا كنيم‌‌، بنابراين بايد بيشتر تلاش كنم و گل‌هاي بيشتري را براي يونايتد به ثمر برسانم‌‌. حقيقتاً باز كردن دروازه‌ حريف لذتبخش‌ترين احساسي است كه يك بازيكن فوتبال مي‌تواند تجربه كند‌‌.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
فرگوسن، مردى كه با تلاش صاحب همه چيز شد
بدون زحمت چيزى به دست نمى آيد



سرآلكس فرگوسن در ۳۱ دسامبر سال ۱۹۴۱ متولد شد. وى را به عنوان **** بلامنازع فوتبال انگلستان ياد مى كنند. در مطلب زير گوشه هايى از زندگى وى را مرور مى كنيم. ۱۰۳ سال پيش باشگاه منچستريونايتد را به نام
«نيوتن هيث» مى دانستند. لوئيس روكا، يكى از سهامداران بزرگ منچستريونايتد پس از چندى پيشنهاد مى كند نام باشگاه به منچستر سانترال تبديل شود و سپس منچستر سلتيك را برگزيدند تا اينكه در نهايت سال ۱۸۷۸ نام منچستريونايتد براى اين باشگاه به ثبت رسيد.او قبل از عزيمت به منچستريونايتد، هدايت مستقيم و غيره مستقيم تيم هايى مثل كوبين اس. تى. جان آستون، دانفر ملاين، گلاسكو رنجرز، فالكيرك و ايريونايتد را به عهده داشته است و البته به عنوان كمك مربى در تيم استرلينگ شاير شرقى، اس. تى ميرن و آبردين ( همه از اسكاتلند) نيز فعاليت داشته است. روزى كه فرگوسن به اولدترافورد آمد، مصادف شده بود با يك بحران جدى در باشگاه منچستريونايتد؛ آنها از ۱۳ بازى فصل، تنها ۳ بازى را برده بودند. در همان سال منچستريونايتد توسط ساوتهمپتون و با نتيجه ۴ بر يك از جام «ليتل وود» نيز كنار رفته بود.او به محض ورودش روش هاى متوقف كننده اين شكست ها را گسترش داد. تاكتيك و نوع حملات منچستريونايتد در عرض چند ماه كاملاًً عوض شد. فرگوسن آن فصل را بدون خريد حتى يك بازيكن جديد به خوبى به پايان رساند و كسب مقام يازدهم جدول براى تيمى كه در آستانه از هم گسيختگى بود، كار دشوارى به نظر مى رسيد. اكنون پيرمرد مجرب انگلستان وقتى به سال هاى دور آشنايى با منچستريونايتد فكرمى كند، متوجه مى شود موفقيت در آن روزها چيزى شبيه به معجزه بوده است. فرگوسن در ششم ماه نوامبر سال ۱۹۸۶ ، «ران اتكينسون» را به عنوان مربى فنى تيم معرفى مى كند. البته ضعف هاى فيزيكى بازيكنان در آن زمان چيزى نيست كه بتوان انكار كرد و شايد سرآلكس هنوز هم با آن نقطه ضعف هاى تاريخى دست به گريبان است؛ نقطه ضعف هايى كه ليگ انگلستان هرگز طاقت تحمل آنها را ندارد و منچستريونايتد سال هاى دور، هميشه از اين ضعف قدرت بدنى و توجه زياد به تاكتيك تيمى ضرر كرده است.سرآلكس فرگوسن در اولين فصل مربيگرى جدى و رسمى خود با عقد ۳ قرارداد به ياد ماندنى منچستريونايتد را به يك تيم قدرتمند تبديل كرد. استيو بروس، بريان مك كلر و ويو آندرسون، به منچستريونايتد ملحق شدند. در فصل ۱۹۸۹-۱۹۸۸ ، مقام يازدهمى و در فصل ۱۹۹۰-۱۹۸۹ كسب رتبه سيزدهمى، بالاترين بهانه براى آغاز يك تحول بزرگ بود.كم كم مديران ارشد باشگاه به اين فكر افتادند كه سرآلكس فرگوسن را نه به عنوان يك طراح و برنامه ريز و مدير فنى، بلكه رسماً به عنوان مربى ارشد باشگاه منچستريونايتد برگزينند. آنها در مصاحبه ها اعلام مى كنند از توانايى او در هدايت تيم مطمئن هستند. يونايتد همچنان فوتبال را در سايه بدشانسى و شكست دنبال مى كند. طرفداران منچستريونايتد كم كم به تبانى و مسايل پشت پرده باشگاه شك مى كنند. خرج زيادى صورت مى گيرد و نتيجه اى در برندارد.اين مسأله براى انگليسى ها باور كردنى نيست. در همان سال فرگوسن در يك مصاحبه مطبوعاتى ساده ازتلاش هاى مديران باشگاه تمجيد مى كند و به دفاع از آنها عليه شايعات فساد مالى مى پردازد. تا اينكه ۱۷ مى سال ،۱۹۹۰ سرآغاز دوره شكوهمند پيروزى هاى منچستريونايتد مى گردد.آنها كريستال پالاس را با نتيجه يك بر صفر درهم مى كوبند و فاتح جام اتحاديه مى شوند. حالا ديگر طرفداران سراسر خشن منچسترى دليلى براى شادى دارند. كم كم نام آلكس بر روى پلاكاردهاى طرفداران ديده مى شود. او اكنون فرصت خوبى براى خودنمايى و كسب شهرت دارد.يونايتدى ها اثبات كردند توانايى قهرمانى را دارند و به اذعان بازيكنان مطرح آن وقت، همه چيز را مديون تلاش هاى فرگوسن بودند. در سال ،۱۹۹۱ منچستريونايتد فيناليست جام باشگاه هاى اروپا مى گردد. آنها در فينال، بارسلونا را با نتيجه ۲ بر يك پشت سر مى گذارند و بار ديگرقطعه اى ديگر از نوار پيروزى هاى انگلستان و شياطين سرخ رقم مى خورد. به هر حال هنوز طرفداران راضى به نظر نمى رسند. آنها موفقيت بزرگتر وحساسترى را انتظار دارند؛ قهرمانى ليگ انگلستان، آرزوى ديرينه هواداران منچستريونايتد بود. در فصل ۱۹۹۲- ۱۹۹۱ منچستريونايتد به قهرمانى ليگ انگلستان خيلى نزديك شد اما ليدز يونايتد جلوى اين شادى زودرس را گرفت. اختلاف امتياز آنها با منچستريونايتد بسيار ناچيز بود. آنها در يك فينال ديگر با نتيجه يك بر صفر مغلوب ناتينگهام فارست مى شوند و درجام باشگاه هاى اروپا، «ستاره سرخ بلگراد»، شياطين سرخ را مقابل ميليون ها چشم شيفته فوتبال، شرمگين مى كند. در فصل ۱۹۹۳-،۱۹۹۲ تيم سرآلكس فرگوسن پروازى پر انرژى به سوى موفقيت مى كند؛ آنها قهرمان انگلستان مى شوند. منچستريونايتد ۲۱ سال در انتظار چنين روزى بود و تنها ۶ سال بعد با اقتدار تمام، هم ليگ انگلستان و هم «اف. اى كاپ» را تصاحب مى كند. آنها يك سال بعد از آن خيلى به فينال نزديك شدند اما اين آستون ويلا بود كه در فينال، يونايتد را با نتيجه ۳ بر يك درهم كوبيد.قهرمانى سال ۱۹۹۳ ليگ برتر انگلستان، بدين معنا بود كه فرگوسن اولين مربى موفق منچستريونايتد است و با توجه به قدرت بى نظيرش در هدايت تيم، بايد همچنان باقى بماند.
از طرفى او دومين مربى جهان پس از يوهان كرايف است كه توانسته يونايتدى ها را با تفكر اسكاتلندى به قهرمانى اروپا برساند. در شروع فصل ۱۹۹۵ به نظر مى رسيد همه چيز به نفع فرگوسن است. در ليست برگزيدگان جايزه C.B.E نام سرآلكس فرگوسن بالاتر از همه اسامى ديده مى شد. او جايزه خود را دريافت كرد. درهمان سال منچستريونايتد در يك خريد جنجالى، اندى كول را از نيوكاسل خريد. در ۲۵ ژوئن، حادثه محروميت بزرگ اريك كانتونا، ضربه سختى به پيكره منچستريونايتد وارد كرد.او در برخورد شديدى كه با طرفداران كريستال پالاس داشت، فوتبال حرفه اى خود را سال ها با ركود مواجه كرد. فيفا ۹ ماه وى را از بازى محروم كرد! وقتى كه فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۵ آغاز شد، منچستر، آندرى كانچلسكى، پل اينس و مارك هيوز را در اختيار نداشت. بحران محروميت به طرز بدى دامنگير منچستريونايتد شده بود. بازيكنانى كه نقش مهمى را در تيم ايفا مى كردند، در زمين ديده نمى شدند و از همه مهمتر نبودن كانتونا بود كه به وضوح احساس مى شد. در آن فصل ۵ بازيكن زير ۲۱ سال در منچستر بازى مى كردند و تيم بسيار جوانى وارد ليگ انگلستان شده بود. در همان سال سرآلكس فرگوسن، مربى برتر دنيا شناخته شد و به گفته خود او اين افتخار اوج موفقيت هاى وى را تشكيل مى دهد. در تابستان همين فصل، سرآلكس فرگوسن در راستاى جوانگرايى تيم، دست به خريد چندين بازيكن ناشناخته و جوان مى زند. اولگنار سولشار، رانى جانسون، ريموند واندرگو( دروازه بان)، يوردى كرايف و كارل پوبورسكى بازيكنانى هستند كه در آن تاريخ به منچستريونايتد آمدند.وى در نوامبر ،۱۹۹۶ جشن دهمين سال مربيگرى خود را به طور حرفه اى در حالى برگزار كرد كه منچستريونايتد ديگر به يك ابر قدرت در فوتبال باشگاه هاى اروپا تبديل شده بود.بيشترين ركورد مربيگرى از آن«سرمت بازبى» است اما پس از گذشت اين همه سال همه مى دانند كه در اين ركورد كسى به گرد فرگوسن نمى رسد. در فصل بعد آنها با شكست بروسيادورتموند بار ديگر فاتح يك جام اروپايى مى شوند و فرگوسن در آن فصل نيز لقب مربى شماره يك جهان را از آن خود مى سازد. در زير به گوشه اى از افتخارات اين پيرمرد اسكاتلندى اشاره مى كنيم:
سال ۱۹۸۰ قهرمانى ليگ اسكاتلند
سال ۱۹۸۲ قهرمانى ليگ اسكاتلند
سال ۱۹۸۲ قهرمانى جام حذفى اسكاتلند
سال ۱۹۸۳ قهرمانى جام حذفى اسكاتلند
سال ۱۹۸۴ قهرمانى ليگ اسكاتلند
سال ۱۹۸۴ قهرمانى ليگ و جام حذفى اسكاتلند
سال ۱۹۸۵ و ۱۹۸۶ قهرمانى جام حذفى اسكاتلند
سال ۱۹۹۰ قهرمانى جام يوفا
سال ۱۹۹۱ قهرمانى سوپر جام اروپا
سال ۱۹۹۲ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
سال ۱۹۹۳ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
سال ۱۹۹۴ ۲ قهرمانى پياپى در جام يوفا و ليگ برتر
سال ۱۹۹۶ قهرمانى ليگ و جام حذفى انگلستان
سال ۱۹۹۷ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
سال ۱۹۹۹ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
سال ۱۹۹۹ قهرمانى جام حذفى انگلستان
سال ۱۹۹۹ قهرمانى ليگ قهرمانان اروپا
سال ۲۰۰۰ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
سال ۲۰۰۱ قهرمانى ليگ برتر انگلستان
فرگوسن، نابغه تاكتيك ها است. او از هيچ چيزى نمى ترسد و هميشه به آينده فكر مى كند. وى به شانس خيلى معتقد است و هميشه قبل از بازى دست به يكسرى كارهاى عجيب مى زند كه در رختكن يونايتدى ها به هيچ وجه خنده دار نيست و همه به اين سلسله مراتب اعتقاد دارند.او مى گويد: «اگر شمابخواهيد پيروز شويد بايد در دستتان كيفى پر از شانس داشته باشيد!»فاكتور مهم او در تيم، مسأله سازگارى همه بازيكنان با باشگاه است. او اين مسأله را دليل تمام موفقيت ها مى داند. سيستم ۲-۴-۴ هميشه سيستم مطلوب و مورد توجه او بوده است و اعتقاد دارد معنى ۲-۴-۴ اين نيست كه هميشه طبق قوانين حاكم برآن عمل شود، بلكه تنها شالوده تيم بايد بر پايه اين سيستم قرار گيرد. در لندن وى را به عنوان مربى دقيقه ۹۰ مى شناسند. او گاهى با يك تعويض ساده تيم حريف را درهم مى كوبد و هميشه به بازيكنانش مى گويد: «به خيلى جلوتر نگاه كنيد، در آن صورت برداشتن چند قدم كار ساده اى به نظر مى رسد.»ضرب المثل معروف اسكاتلندى در قاب مجللى بالاى سر فرگوسن در دفتر كارش است:«بدون زحمت، چيزى به دست نمى آيد.»حالا فرگوسن صاحب ركوردى است كه به نظر مى رسد ديگر دست نيافتنى باشد ۲۰ سال حضور در جمع شياطين سرخ افتخارى است كه فرگى همواره در اين رابطه به خود مى بالد
.
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
امشب ساعت 11:35 منچستر در 1/8 نهایی جام حذفی با ریدینگ بازی داره.
بازی هم از TV 8 Turkey
Sport 1 Hungary
TV Sport RO
Sky Calcio
ViaSat Sport - Sweden
Alfa TV
S.Sport Hellas
BBC One
+ Diema
Viasat Sport (Danmark)
Digit ALB
Aljazeera Sport +1
Sport 1 CZ
Sport 1 NL
پخش میشه.
به امید برد منچستر.
 

Dong Fang BuBai

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2006
نوشته‌ها
886
لایک‌ها
13
یونایتد 3 - ریدینگ 2

3 گل از یونایتد در 6 دقیقه اول بازی!!! Heinze ,Saha , سولسشر (چه قدر اسم این دلبند سخته) ....

گلهای ریدینگ در دقایق 23 و 83 به ثمر رسید...
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
حال نمودیم با پیروزی منچستر همیشه قهرمان......
 

AmirKhanTala

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2006
نوشته‌ها
168
لایک‌ها
4
منچستر 1 - 0 لیورپول
با گل دقیقه 91 جان اوشی
ura.gif

biggrinjester.gif

flag.gif
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
بخشکی شانس
حق لیورپول باخت نبود. ولی حالا که باخت!
البته میدونم گل دقیقه نود چه حالی میده... ما اخیرا زیاد تجربه کردیم...
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
شاید منچستر از لحاظ بازی شایسته برد نبود ، اما فراموش نکنید که داور یه پنالتی (خطا روی ساها) برای منچستر نگرفت و اسکولز رو هم اشتباهی اخراج کرد.
ساها هم واقعا خوب بازی کرد. نامرد عجب تکنیکی شده بود...
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
آره حق با توئه. در واقع لیورپول بهتر بازی کرد و موقعیت بیشتر داشت، اما منچستر "حرفه ای تر" بود.

اخراج زیاد هم ناعادلانه نبود. اسکولز هم با مشت و هم با لگد به قصد زدن رفت... لگد اش رو زد ولی مشت اش نگرفت!

کلا نباید تحت تاثیر کشته مرده ی منچستر، جناب عادل فردوسی پور
65.gif
، قرار گرفت! کاملا احساسات منچستر طلبانه تو گزارش اش موج میزد!
 
بالا