برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران لیورپول

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
درگیری با آلیسون؟ مردم حوصله‌شان سر رفته!
لیورپول سال 2021 را به بدترین شکل آغاز کرده و حالا حتی برای رساندن خود به یکی از چهار تیم برتر لیگ نیز مشکل دارد. در روزهای پیش شایعاتی مبنی بر درگیری فیزیکی الیسون بکر و رابرتسون در رختکن این تیم منتشر شد.



به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، شایعات مبنی بر دعوای خودش و الیسون بکر، دروازه بان قرمزها، را که گفته می شد منجر به پارگی لب وی شده، رد کرد. لیورپول این روزها حال و روز خوشی ندارد و هیچ شبیه به تیم قدرتمندی که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، ندارد.
شایعات زیادی حول ناکامی های اخیر این تیم به گوش می رسد، از جمله اینکه یورگن کلوپ، سرمربی موفق این تیم، قصد استعفا دادن دارد. شایعه درگیری الیسون و رابرتسون و پارگی لب مدافع لیورپول نیز از دیگر شایعات روزهای اخیر بود.

01575525.jpg


رابرتسون گفت: "من شبیه دعوایی ها نیستم، هستم؟ دو بازیکنی که کمتر از همه احتمال دارد در رختکن با هم درگیر شوند من و الی هستیم. به نظرم مردم از خانه نشینی حوصله شان سر رفته است. معلوم است که یک نفر این شایعه را از خودش در آورده که من و الی دعوا کرده ایم.
تبلیغات



ولی خوشم آمد که در این داستان خیالی این من بودم که لبم ترکیده بود! ترجیح می دادم که برعکس باشد ولی خب ما حق انتخاب نداریم!
چیزهایی که این روزها می نویسند مقدار بسیار زیادی چرت و پرت بی معنی است. ما بازیکنان و همه افراد حاضر در تمرین باید فقط این چیزها را ندیده و نشنیده بگیریم."

01575526.jpg


پس از باخت 3-1 لیورپول برابر لستر این شایعه پخش شد که الیسون بکر برزیلی و رابرتسون اسکاتلندی پس از این مسابقه با هم درگیر شده اند. الیسون که در بازی قرمزها برابر منچستریونایتد نیز دچار اشتباه شده بود، در این بازی نیز اشتباه کرد و اجازه داد جیمی واردی گلزنی کند.
گفته می شد که رابرتسون در رختکن به اشتباهات الیسون بکر اشاره کرده و این موضوع منجر به درگیری فیزیکی دو بازیکن شده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
جیمی کاراگر:
غیبت فن دایک دیگر عذر موجهی برای لیورپول نیست
اسطوره لیورپول معتقد است نباید هر هفته مصدومیت و دوری طولانی مدت ویرژیل فن دایک را توجیهی برای شکست های باشگاه دانست.



به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار از سال 1992، لیورپول در دربی مرسی ساید مقابل اورتون در آنفیلد شکست خورد. شکست‌های متوالی لیورپول در این فصل برای هواداران باورنکردنی است.
6 بازی بدون برد در آنفیلد از جمله 4 باخت که از سال 1923 بی سابقه بوده است، حسابی هواداران این تیم را شوکه کرده است.


01559746.jpg



جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول با ناراحتی از روند قرمزها در سال جاری میلادی گفت:« من در مورد بازی دربی نسبت به لیورپول بسیار انتقاد کردم و به نظر می رسید بخشی از هواداران را ناراحت کرده ام. من سه سال است که لیورپول را تحت بهترین شرایط با کلوپ تجزیه و تحلیل کرده ام و آنقدر تعریف کردم که خیلی ها می گویند من نسبت به لیورپول تعصب کور دارم. پس از قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی چمپیونزلیگ و جام جهانی باشگاه ها؛ هیچ حرف منفی برای گفتن وجود نداشت. اما اکنون وجود دارد.»


01537079.jpg



کاراگر در ادامه گفت:« هواداران لیورپول را ناراحت کرده ام؟ نمی خواهم عذرخواهی کنم. عملکرد تیم تا به اینجا بسیار عجیب است. ما لیورپول را دوست داریم، اما این به آن معنا نیست که بازیکنان و کادر فنی از انتقاد مبرا هستند. مصدومیت هایی که این تیم دارد، بهانه ای برای ارائه بازی های ضعیف نیست. توجیه شکست ها و ربط دادن شان به مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک، اصلا پذیرفتنی نیست و نباید هر هفته به آن اشاره کرد. لیورپول باید راهی برای بازگشت به مسیر پیروزی پیدا کند.»

لازم به ذکر است که لیورپول در بازی بعدی خود در لیگ برتر به دیدار شفیلدیونایتد و در ادامه چلسی می رود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
کلوپ: رسیدن به چهار رده بالای جدول چالش بزرگی است
پس از هفته ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، نام دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی لیورپول، در فهرست این تیم برای بازی روز یکشنبه قرمزها برابر شفیلدیونایتد قرار گرفت. کلوپ پیش از بازی با شفیلد می گوید که برای رسیدن به چهار رده بالایی جدول باید تا می توانند ببرند.



به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید از چشم انداز بازگشت ژوتا به ترکیب این تیم هیجان زده است.
ژوتا پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت رباط صلیبی که در دیدار برابر تیم میدتجیلاند در FA Cup و در ماه دسامبر نصیبش شد، بالاخره از هفته گذشته به تمرینات گروهی لیورپول بازگشته و نامش در فهرست بازیکنانی لیورپول برای دیدار با شفیلد نیز حاضر است.

01576520.jpg


یورگن کلوپ گفت: "دیوگو تا حالا دو بار با تیم تمرین کرده و اوضاع او خیلی خوب به نظر می رسد.
تبلیغات


او برای مدتی طولانی از میادین دور بوده و به همین دلیل باید ببینیم می توانیم در این باره چه کار بکنیم اما در تمرینات که خیلی خوب و امیدوارکننده به نظر می رسید.
البته که این اتفاق مثبتی است. بسیار مثبت است. اینکه او آنطور به تمرینات بازگشت خیلی اتفاق مثبتی بود.
ما باید فقط تصمیم بگیریم که چه چیزی برای او بهتر است و چه زمانی بهتر است که به بازی برگردد. همین."

01576522.jpeg


کلوپ همچنین تایید کرد که فابینیو و جیمز میلنر روز شنبه به تمرینات لیورپول بازخواهند گشت هر چند بعید است که قرمزها با به میدان فرستادن آنها برابر شفیلد ریسک کنند.
هنوز تصمیمی در مورد الیسون بکر، دروازه بان این تیم، که سوگوار درگذشت تراژیک پدرش در روزهای اخیر است، گرفته نشده است.
جوردن هندرسون نیز پس از سپردن پای مصدومش به تیغ جراحی، حداقل شش هفته از میادین دور خواهد بود.

کلوپ همچنین راجع به شانس رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول گفت: "البته که چالش بزرگی است. کافی است به امتیازات نگاهی بیندازید؛ هنوز خیلی فاصله نداریم اما خب فاصله ای به وجود آمده است.
لازم نیست که زیاد در این مورد صحبت کنیم، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تا جایی که ممکن است پیروز شویم و این کاری است که قرار است بکنیم."


لیورپول می داند که هر نتیجه ای غیر از برد برابر تیم قعر جدولی شفیلد یونایتد می تواند به معنای پایان رویای آنها برای رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول باشد.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در چهار بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده و تنها در دو بازی از 11 بازی گذشته خود پیروز شده است.
لیورپول در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر قرار دارد و فاصله ای پنج امتیازی با تیم چهارم جدول، وستهام، دارد.
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,849
نیمکت نداره هنوز کلوب

2تا مصدوم بده واویلا میشه

واینالدوم هم دادن رفت ولی خرید ها تعطیل

خاکتوسگه کوتینیوو کنم باید تو بارسا با کادیز و رایووایکانو سر و کله بزنه. از شصت متری هیچ جامی هم رد نخواهد شد
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,849
نفهمیدیم وجود var در انگلیس برای چیست - چرا همیشه به نفع سیتی کار از آب در میاد

اون بازی آرسنال این اورتون امتیازاتی که در آوردن رسما برای سیتی . تهش با 4تا توییت عذر خواهی میکنن کمیته داوران:unsure:

سیتی امسال قهرمان بشه دیگه باید خوابیده به این زندگی ادرار کرد
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

اعتراف کاپیتان لیورپول بعد از تساوی در اتحاد​

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول‌ اعتراف کرد که بعد از توقف برابر منچسترسیتی حالا قهرمانی در دستان حریف است.
0htizf0v.jpg

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌سیتی و لیورپول شب گذشته در یک بازی هیجان انگیز به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این دیدار با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا در فاصله هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم پپ گواردیولا با یک امتیاز بیشتر جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، حالا اعتراف کرده که بعد از توقف برابر منچسترسیتی کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی دشوار شده است. او گفت: "ما می‌خواستیم به این‌جا بیاییم و برنده شویم و سپس در هفت بازی بعدی شرایط در دستان ما بود. متاسفانه حالا این‌طور نیست و در دستان سیتی است. ما باید تا انتها به راه خود ادامه دهیم و اگر لغزشی رخ داد، باید آماده حمله باشیم. این ذهنیت ماست."
ea3uxenl.jpg

هندرسون در ادامه گفت: "ما می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم. تلاش زیادی انجام دادیم و بازی را هم نباختیم که این هم مسئله مهمی است‌. ما باید نکات مثبت را در نظر بگیریم و حرکت کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.
ما می‌توانستیم کمی بهتر شروع کنیم، اما منصفانه بگویم، فکر می‌کنم این که ادامه دادیم و دو بار عقب افتادیم و دو بار برگشتیم، واقعا مثبت است. همچنین شخصیت بزرگی برای ادامه دادن در لحظات سخت نشان دادیم. در عین حال می‌توانیم کمی بهتر باشیم، مخصوصاً با توپ. وقتی فوتبال بازی می‌کردیم احساس می‌کردم این به آنها آسیب می‌زند و گل‌ها از همین جا به‌دست می‌آیند."
 

ava_2011

Registered User
تاریخ عضویت
5 آپریل 2011
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
34
محل سکونت
زیر آسمون خدا

سکوت ستاره لیورپول شکست: شمع روشن کنید!​


لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، برای اولین بار پس از ربوده شدن پدر و مادرش به این اتفاق واکنش نشان داد.

سکوت ستاره لیورپول شکست: شمع روشن کنید!


به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه بود که خبر ربوده شدن پدر و مادر دیاز در کلمبیا منتشر شد و او نتوانست به همین دلیل در جریان پیروزی 0-3 تیمش برابر ناتینگهام فارست در زمین حضور پیدا کند.
هرچند عملیات پلیس این کشور باعث شد که مادر این بازیکن خیلی زود از این مهلکه خلاص شود و حالا آزاد است اما هیچ اثری از پدر او نیست و مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی برای او رخ داده است.
پلیس و نیروهای ارتش کلمبیا به صورت جدی در حال جستجو برای پیدا کردن ردی از پدر ستاره این کشور هستند و گفته می‌شود شاید او از طریق مرز به صورت غیرقانونی به ونزوئلا منتقل شده باشد اما هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در‌این‌باره منتشر نشده است.

دیاز در طول این مدت به شدت شوکه و ناراحت بود و هیچ واکنشی به این اتفاقات نشان نداده بود اما ساعاتی پیش با انتشار تصویر در صفحه اینستاگرامش بالاخره سکوتش را شکست.

1946869

در این پست که در استوری او منتشر شده از تمامی ساکنان شهر محل تولد دیاز خواسته شده که در مکان مشخصی حضور پیدا کنند و شمع‌هایشان را به نشانی از نور امید روشن کنند و همچنین از آدم‌ربایان خواسته شده که پدر او را در سریع‌ترین زمان ممکن آزاد کنند.

پلیس اعلام کرده که چهار فرد مسلح در زمانی که پدر و مادر دیاز مشغول خرید بودند به آنها حمله کردند و این دو نفر را با موتور سیکلت ربودند.
 

Fifa2018

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2018
نوشته‌ها
1,024
لایک‌ها
4,221
سن
24
محل سکونت
in flight
لیور امشب مقابل سیتی حرفی برای گفتن نداره
 
بالا