برگزیده های پرشین تولز

کمتر از 1 روز به صفحه اول گوگل بیاید تزریق دوپینگ به سایت شما تنها ۴۹۰۰ تومان

ali.h12

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2008
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
113
محل سکونت
SP
در بدنسازی ماده ای به اسم هرمون رشد وجود دارد که بعد از تزریق به بدن بلافاصله باسم لاغری موضعی و بعد از مددتی باعت ساخت عضله بیشتر خواهد شد.
کاری که ما انجام می دیم دقیقا مثل تزریق امپول دوپینگ هست اما این امپول به سایت شما خواهد بود.
تنها چیزی که لازم دارید اینکه اسم سایتتون و کلمه کلیدی که می خواهید بیایید بالا رو به ما بدهید اثر هر بسته تزریقی رو تنها پس از 24 ساعت خواهید دید.
شما با خرید بسته های تزریقی در کمتر از یک روز سایتتون با کلمه کلیدی که خواستین می یاد بالا و رنک سایتتون بهبود بسیار بالایی پیدا خواهد کرد.
مثال: سایتی بوده که تنها 26 روز عمر داشته و تنها بعد تزریق دوبسته همزمان کمتر از 24 ساعت از سایتی با 6 سال قدمت که رنک 1 گوگل بود افتاده جلو.

وقتی سایتتون اومد بالا کاربرای بیشتری سایت شما را پیدا خواهند کرد و به سایتتون خواهند امد و کم کم رنک بهتری پیدا خواهید کرد.
لطفا توجه داشته باشید:
SEO سایت شما کاملا مهم است ولی حتی اگه SEO سایت شما در حد متوسط هم باشه نتیجه خواهید گرفت.
در حال حاضر سیستم کاملا پر هست اکثر مشتری های ما خارج از ایران هستند و سایت ای خارجی دارند و ما تصمیم گرفتیم این سیستم رو برای کاربر های ایرانی فعال کنیم.
در حال حاضر سیستم کاملا پر هست بعد از واریز وجه درخواست شما وارد سیستم خواهد شد در صورتی که سیستم خالی باشه کمتر از 5 دقیقه درخواست شما جرا خواهد شد و در صورتی که سیستم پر باشه لازمه تا چندین ساعت صبر کنید ولی در خواست شما همان روز اجرا خواهد شد.
در حال حاضر واریز وجه فقطپی پال و وب مانی هست.
 

daalloon.ir

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2010
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
173
محل سکونت
Yazd
کمی بیشتر توضیح میدی؟
 
بالا