برگزیده های پرشین تولز

کمک کنید نیازمند یک راه حل برای دفع گرما

پهلوان

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2008
نوشته‌ها
513
لایک‌ها
8
محل سکونت
زورخونه
خانه ما شیروانی هست که حتی جای کولر آبی برای پشت بام نداره به ناچار ازز کولر های کوچک آبی استفاده کردم ولی خیلی رطوبت میده
زیر کولر آبی عرق کریم

بهترین خنک کننده چیه؟
 

Bili_Joe

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2007
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
19
محل سکونت
GTFO
كولر گازي بهترين پيشنهاد براي شماست . از اين مدلها كه موتور جداگانه داره و قسمت خنك كنندش فضاي خيلي كمي رو تو خونه اشغال ميكنه .
 

phoenix_i06

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,125
لایک‌ها
175
محل سکونت
آمریکا
برای چی کولر آبی کوچیکتو زیاد رطوبت میده؟ یعنی از کولر آبی های بزرگ بیشتر رطوبت میده؟
 

signore

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
410
لایک‌ها
636
محل سکونت
Tehran
خوب هر چیزی راهی داره . این که بام منزل شیروانی هست و روش نمیشه کولر گذاشت درست ، اما می تونید کنار یکی از پنجره های خونه یا در تراس (در صورت وجود) پایه درست کنید و کولر آبی رو اونجا قرار بدید .

جنس شیروانی بام خانه اگر فلزی باشه باید از سفال به جای اون استفاده کنید که عایق گرماست و در اثر تابش نور خورشید هم کمترین انتقال حرارتی صورت می گیره .

بیشتر خانه هایی که دارای بام شیروانی هستند ، سقف های بلند دارند ، به همین دلیل هدر رفت انرژی در این خانه ها زیاده و در تابستان دیر خنک میشن و در زمستان هم به سختی گرم میشن . برای حل این مورد پیشنهاد می کنم با استفاده از سقف کاذب ، ارتفاع سقف و در نتیجه حجم فضای خانه را حتی الامکان کاهش دهید .

اگر هم منزلتون جهت شرقی-غربی داره و پنجره ها مستقیما در معرض تابش خورشید قرار می گیرند باید از پرده های مناسب استفاده کنید که تا حد ممکن از گرمای خورشیدی جلوگیری کند .

حتی در صورتی که از کولر گازی هم استفاده کنید باید به موارد فوق توجه کنید ، در غیر اینصورت فقط و فقط باید پول برق بپردازید.
 
بالا