برگزیده های پرشین تولز

کم شدن 2 گیگ حجم اینترنت های وب آیا تقصیر من هست ؟ یا شرکت

I_Love_NY

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2016
نوشته‌ها
170
لایک‌ها
464
سلام من اینترنت های وب دارم یه طرحی داره به اسم فشفشه که مثلا 4 گیگ میده توی یک روز وقت داری استفاده کنی من این طرحو خریدم قیمتش هم 2 3 هزار تومنه و این طرح فعال شد قبل از فعالسازی 5.5 گیگ حجم اصلی خودم بود که بعد فعالسازی این 4 گیگ هم اضافه شد و شد کلن 9.5 گیگ
وقتی این طرح فعال شد منم شروع کردم به دانلود که به جای اینکه از این فشفشه استفاده کنه از حجم اصلی اینترنتم استفاده کردش در حالی که من 100 بار فشفشه گرفتم و همچین مشکلی واسم پیش نیومده و خلاصه 2 گیگ از حجم اینترنتم راحت رفت
زنگ زدم های وب اونا گردن نگرفتن و گفتن باید بعد از فعالسازی فشفشه مودم رو خاموش روشن میکردید تا از حجم فشفشه تون استفاده کنه در حالی که اصن این اتفاق واسم نیوفتاده بود قبلا با اینکه خیلی فشفشه گرفتم توی این دو سال که های وب دارم
کارشناس پشتیبانی هم گفت وقتی فشفشه میخرید یه کانکشنی قطع و وصل میشه و از حجم فشفشه استفاده میکنه نه حجم اصلی خودتون و گفت برای شما این اتفاق (یعنی همون قطع و وصل کانکشن ) نیفتاده

حالا واقعا این تقصیر من هست ؟ یا مشکل از سرویس دهنده اینترنت بوده ؟
زنگ بزنم 195 میتونم شکایت کنم ؟
 

hanijafari

Registered User
تاریخ عضویت
20 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,295
لایک‌ها
567
همین داستان برای ما روی آسیاتک افتاد و سر دانلود شبانه

از 2 صبح تا 8 صبح دانلود رایگان داره طرح ما، شب قبل خواب سیستم رو تنظیم میکنم که سر ساعت 2 دانلود کنه و همیشه همین کارو انجام میدم.

اما یک روز دیدم از دیتام کم شده ، زنگ زدم پشتیبانی گفتن شما باید ساعت 2 مودم رو خاموش روشن کنید تا حجم رایگان براتون محاسبه بشه و این اتفاق نیوفتاده.
گفتم خب شبهای قبلی چی؟؟ اونا هم که خاموش روشن نکردم چرا اونا کم نشد ، گفت اینو دیگه سیستم تشخیص میده. گفتم خب چرا سیستم شما عشقی کار میکنه؟ سر ساعت دو حجم مصرفی من باید بره روی رایگان ، حالا من خاموش روشن کنم یا نکنم ، سیستم شما باید درست تنظیم بشه.

خلاصه هیچی به هیچی و گردن نگرفتن.

در مملکت دزد بازار ، دزدها همه با هم همدستن. هرجا هم شکایت کنی ، خودشون سر دسته دزدها هستن.
 

Alian1

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
411
لایک‌ها
23
خب ببخشيد دخالت مي كنم ولي براي هر طرحي نياز به قطع و وصل كلي نت هست ، يعني ريستارت ، كه اين هم جز با خاموش و روشن كردن مودم ممكن نيست ، البته اين كه پيشتر اين اتفاق نيفتاده از ضعف شركت بوده و الان شايد سيستمهاشون را ارتقا دادن ، ولي راستش براي ديتاي نامحدود شبانه at&t هم كه روي مودم هاش ارائه مي ده همينطوره يعني شبها بايد مودم را خاموش و روشن كرد البته درشت روي مودم هاش نوشته اين موضوع را


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

behroozkami

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2012
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
91
محل سکونت
ترکمن صحرا
برای من هم این اتفاق افتاد ولی برای ایرانسل! 2 تا اینترنت داشتم یکی اینترنت اصلی بود اون یکی اینترنت شبانه ولی به جای اینکه از اینترنت شبانه ام کم کنه از اینترنت 3 گیگ ماهیانه ام کم کرد و نزدیک 1 گیگم رفت و اصلا هم به گردن نگرفتن
 
بالا