I_Love_NY
Registered User
- تاریخ عضویت
- 7 مارس 2016
- نوشتهها
- 170
- لایکها
- 464
سلام من اینترنت های وب دارم یه طرحی داره به اسم فشفشه که مثلا 4 گیگ میده توی یک روز وقت داری استفاده کنی من این طرحو خریدم قیمتش هم 2 3 هزار تومنه و این طرح فعال شد قبل از فعالسازی 5.5 گیگ حجم اصلی خودم بود که بعد فعالسازی این 4 گیگ هم اضافه شد و شد کلن 9.5 گیگ
وقتی این طرح فعال شد منم شروع کردم به دانلود که به جای اینکه از این فشفشه استفاده کنه از حجم اصلی اینترنتم استفاده کردش در حالی که من 100 بار فشفشه گرفتم و همچین مشکلی واسم پیش نیومده و خلاصه 2 گیگ از حجم اینترنتم راحت رفت
زنگ زدم های وب اونا گردن نگرفتن و گفتن باید بعد از فعالسازی فشفشه مودم رو خاموش روشن میکردید تا از حجم فشفشه تون استفاده کنه در حالی که اصن این اتفاق واسم نیوفتاده بود قبلا با اینکه خیلی فشفشه گرفتم توی این دو سال که های وب دارم
کارشناس پشتیبانی هم گفت وقتی فشفشه میخرید یه کانکشنی قطع و وصل میشه و از حجم فشفشه استفاده میکنه نه حجم اصلی خودتون و گفت برای شما این اتفاق (یعنی همون قطع و وصل کانکشن ) نیفتاده
حالا واقعا این تقصیر من هست ؟ یا مشکل از سرویس دهنده اینترنت بوده ؟
زنگ بزنم 195 میتونم شکایت کنم ؟
وقتی این طرح فعال شد منم شروع کردم به دانلود که به جای اینکه از این فشفشه استفاده کنه از حجم اصلی اینترنتم استفاده کردش در حالی که من 100 بار فشفشه گرفتم و همچین مشکلی واسم پیش نیومده و خلاصه 2 گیگ از حجم اینترنتم راحت رفت
زنگ زدم های وب اونا گردن نگرفتن و گفتن باید بعد از فعالسازی فشفشه مودم رو خاموش روشن میکردید تا از حجم فشفشه تون استفاده کنه در حالی که اصن این اتفاق واسم نیوفتاده بود قبلا با اینکه خیلی فشفشه گرفتم توی این دو سال که های وب دارم
کارشناس پشتیبانی هم گفت وقتی فشفشه میخرید یه کانکشنی قطع و وصل میشه و از حجم فشفشه استفاده میکنه نه حجم اصلی خودتون و گفت برای شما این اتفاق (یعنی همون قطع و وصل کانکشن ) نیفتاده
حالا واقعا این تقصیر من هست ؟ یا مشکل از سرویس دهنده اینترنت بوده ؟
زنگ بزنم 195 میتونم شکایت کنم ؟