برگزیده های پرشین تولز

PooyeshSocial

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
2
درود بر دوستان پرشین تولز

در این تاپیک به معرفی سامانه ای بی مانند و بسیار کاربردی می‌پردازیم و درصورتی که پرسشی داشته باشید پاسخ داده میشه.

سامانه کنترل و ردیابی موبایل SFP چیست؟

SFP یک سامانه نرم افزاری برای کنترل دستگاه هوشمند (تبلت، گوشی) فرزندان و افراد سالخورده یا هر کس دیگری که برای شما اهمیت دارد است.

5cd7ae1ccbb4b3a3088ed582eff82cc0.jpg

سامانه کنترل و ردیابی موبایل SFP چگونه کار می‌کند؟

سامانه مراقبت از خانواده یک نرم افزار پارسی کنترل نامحسوس می‌باشد که به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به واسطه پنل کاربری که در اختیار دارید عملکرد فرزندان و پرسنل خود را در دنیای مجازی تحت نظر بگیرید.


1a70831c4eeb2c8d2fd500172ec8f3cd.png

یک برنامه کاربردی بروی تلفن هوشمند فرزند شما نصب می‌شود و پس از آن جزئیات کامل از فعالیت ها، موقعیت های مکانی بصورت زنده، تماس ها، پیامک ها، مخاطبین و... را در پنل مدیریت خود خواهید داشت.
  • مدیریت و ردیابی تماس ها
  • کاملا پنهانی و بدون آگاه شدن فرد مورد نظارت!
  • گزارش و ردیابی پیامک ها
  • گزارش پیام های تلگرام
  • موقیعت یابی و ردیابی مستمر
  • مدیریت دسترسی به اینترنت
  • لیست تمامی مخاطبین
  • ردیابی، مدیریت و نظارت کامل بر شبکه های اجتماعی
  • کنترل دسترسی برنامه های گوشی
  • کنترل ساعات خواب و بیداری فرزند
  • کنترل از راه دور موبایل
  • تحلیل نموداری و طبقه بندی شده
  • پشتیبانی همیشه حاضر!
امکان ارائه اکانت آزمایشی 48 ساعته هم وجود دارد! برای دریافت باما تماس بگیرید : تماس با SFP
برای بهره وری از این سامانه کافی است پس از انتخاب و خرید یک طرح از اینجا نرم افزار سامانه را بسته به اندرویدی یا iOS بودن دستگاه فرزند خود دریافت و بروی دستگاهش نصب کنید.
این انتخاب را خواهید داشت که کار نظارت را کاملا پنهانی انجام بدید و هیچ ردی وجود نداشته باشد.
اگر هم هیچ تخصصی ندارید و نیاز به راهنمایی دارید یا حتی می‌خواهید باما همکار شوید:

آدرس وبسایت (جزئیات بیشتر و پیش نمایش) : SuperFamilyProtector.com
گروه تلگرامی SuperFamilyProtector
شماره های تماس : ۰۵۱۳۷۶۳۶۷۱۰ - ۰۵۱۳۷۶۳۶۷۵۳
 
Last edited:

PooyeshSocial

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
2
همکاری در فروش برنامه نظارتی و مراقبتی SFP

اگر تمایل دارید که در فروش برنامه SFP با ما همکاری کنید، می‌توانید به سادگی از لینک "دریافت نمایندگی فروش" ثبت نام کنید یا با پشتیبانی SFP تماس بگیرید.
همکاری در فروش به 3 صورت در این سامانه انجام می‌شود.

  • خرید شناسه انبوه با قیمتی پایین تر
  • دریافت لینک بازاریابی و هدایت مشتریان
  • دریافت نمایندگی رسمی
صاحبان وبلاگ ها،وبمسترها، فروشگاه های اینترنتی ، مدیران کانال ها ، گروه ها و شبکه های اجتماعی، فعالان در حوزه ارسال ایمیل انبوه و ارسال پیامک انبوه و کلیه افرادی که قادر به معرفی سامانه SFP به واسطه لینک معرف می باشند.، می توانند از طریق سیستم لینک معرف اختصاصی با ما همکاری داشته و تا 50 درصد ( بسته به تعداد معرف در ماه مبلغ پورسانت بین 30 تا 50 درصد متغیر می باشد) ازمبلغ فروش به واسطه لینک معرف با ما شریک شوند.

همکاران فروش، وبمستران و نمایندگان گرامی محصولات SFP در این سامانه برای مدیریت مشتریان و فروش خود پنلی بسیار پیشرفته را خواهند داشت که در ادامه به معرفی بخش های گوناگون آن می‌پردازیم.

نگاه کلی به پنل مدیریتی
در صفحه اصلی پنل مدیریتی، اطلاعات و داده های کلی و آمار خلاصه شده درباره تعداد کلیک ها، آمار فروش، تعداد خریدها و تعداد ثبت نام ها بصورت نموداری گرافیکی با جزئیات دقیق نمایش داده می‌شود.

از مهمترین ویژگی های این پنل تحت وب می‌توان به واکنشگرا(Responsive) بودن طراحی آن اشاره کرد که بروی همه دستگاه های هوشمند بدون مشکل به نمایش در می‌آید.

برای همکاران فروش، وبمستران و نمایندگان یک پنل مدیریتی کامل طراحی شده است که وابسته به نیاز، امکان استفاده از هر بخش آن برای هر سه گروه وجود دارد.



در سمت راست پیشخوان (داشبورد) فهرستی از بخش های گوناگون و ویژگی های پنل نمایش داده می‌شود.

  • شناسه ها
  • ابزار ها
  • لینک معرف
  • پشتیبانی کاربران
  • امور مالی
  • اطلاعات کلی لینک معرفی
  • پروفایل
  • خروج
برای نمونه بخش های “شناسه ها” و “پشتیبانی کاربران” ویژه همکاران فروش و نمایندگان است که البته این دو گروه می‌توانند از بخش های دیگر مانند “لینک معرف“، “امور مالی” و “اطلاعات کلی لینک معرف” هم که ویژه وبمستران است، استفاده کنند.

وبمستران گرامی می‌توا‌نند از بخش “لینک معرف” لینک مخصوص به خود را بسازند و با قرار دادن لینک در وبسایت های خود و یا حتی شبکه های اجتماعی مختلف از خرید کلیک کنندگان پورسانت دریافت کنند.

همکاران فروش می‌توانند با خرید لایسنس یا شناسه بصورت بسته با هزینه ای کمتر نسبت به خرید به عنوان کاربر عادی، بطور مستقل و بدون نیاز به لینک معرف فروش محصولات را آغاز کنند.

نمایندگان هم افزون بر شیوه کاری همکاران فروش به عنوان یکی از نمایندگان SFP در وبسایت Super Family Protector معرفی می‌شوند و افزون بر امکان فروش محصولات امکان پشتیبانی کاربران را هم خواهند داشت.

شناسه ها



این بخش دارای ۳ بخش زیرمجموعه بنام های لیست شناسه ها، انتقال شناسه و خرید شناسه انبوه است.

هر نماینده و همکار فروش نخست باید از بخش خرید شناسه انبوه به تعداد نیاز شناسه یا (لایسنس) خریداری کند و پس از آن می‌تواند همه شناسه های خریداری شده را در بخش لیست شناسه ها ببیند و در نهایت هر شناسه را از بخش “انتقال شناسه” به یک کاربر اختصاص دهد؛ البته کاربر از پیش باید از بخش “لیست کاربران” در سامانه ثبت نام شده باشد.

ابزار ها



در بخش “ابزار ها” هر آنچه وبمستران برای تبلیغات و معرفی محصولات به مشتریان و کاربران نیاز داشته باشند در دسترس است برای نمونه، بنر های تبلیغاتی، کد های تبلیغاتی و پوسته های تبلیغاتی برای وبلاگ ها و..

لینک معرف



وبمستران و صاحبان وبسایت های پر بازدید می‌توانند از این بخش لینک هایی را برای هدایت مشتریان بسازند؛ با کلیک بروی این لینک ها و خرید بدست هر کاربر امتیاز فروش برای وبمستر سازنده لینک، ثبت خواهد شد. از طرفی امکان دیدن آمار خرید از هر لینک هم در این بخش وجود دارد.

پشتیبانی کاربران



در این بخش امکان مدیریت و ساخت حساب کاربری تازه برای مشتریان در دسترس است. پس از ساخت هر حساب کاربری، برای بهره وری کامل از سیستم، نمایندگان باید یک شناسه از بخش “شناسه ها” به کاربر مورد نظر اختصاص دهند.

امور مالی



در این بخش بسیار جذاب، اطلاعات مربوط به فروش در دسترس است و در کنار آن درخواست تسویه حساب و واریز پورسانت ها برای وبمستران از این بخش انجام می‌گیرد!

اطلاعات کلی لینک معرف



در این بخش، اطلاعات و آمار درباره فروش از روش کلیک بروی لینک معرف مانند تعداد کلیک ها، تعداد کاربران معرفی شده، تعداد فروش، مجموع فروش، مجموع پورسانت، مبالغ تسویه شده و مانده حساب نمایش داده می‌شود.

پروفایل

مانند هر وبسایت کاربر محور دیگر و یا شبکه های اجتماعی در این پیشخوان هم بخش “پروفایل” وجود دارد تا نمایندگان، همکاران فروش و وبمستران اطلاعات خود را وارد کنند.
 
بالا