برگزیده های پرشین تولز

کنسرت استاد شجریان - کسی خونش این نزدیکی نیست؟

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
اگر کسی از دوستان خونش این نزدیکیه : تهران - خیابان شریعتی - نرسیده به سه راه طالقانی - رو به روی سینما سروش - خیابان شهید سودمند - پلاک 28

لطف کنه ببینه دل آواز چه مرگشه. :)
 

A.Farokhzad

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2005
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
3
این هم آخرین خبر:

هنردوستان ارجمند

از آنجا که تاخیر پیش آمده در شروع به کار سایت فروش بلیط های کنسرت استاد شجریان منجر به رنجش خاطر شما عزیزان گردیده بسیار متاسفیم.

تیم فنی سایت فروش ضمن پذیرش مسئولیت تمامی مشکلات پیش آمده و عذر خواهی صمیمانه از هموطنان عزیز، استاد شجریان و گروه آوا، تمام همت خود را به کار گرفته است تا در حداقل زمان ممکن مشکلات پیش آمده را مرتفع نموده و شرایط مناسب برای خرید بلیط را فراهم سازد. لذا با تاکید بر رعایت شرایط توزیع منصفانه بلیط و حفظ حقوق کلیه علاقه مندان استاد شجریان به اطلاع می رساند که فروش بلیط تا صبح روز چهار شنبه سوم مرداد ماه 1386 آغاز نخواهد شد.
 

ma_christian

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2007
نوشته‌ها
368
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
آقا یعنی هیچ کس خونشون نزدیک شریعتی نیست؟؟!! ای بابا یه لطفی بکنید دیگه
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
اگه کسی لطف کنه و یه سری بره دل آواز، قول می دم از خجالتش در بیایم.
 

Romain_Gary

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,801
لایک‌ها
6
سن
38
من فردا تو راه دانشگاه میرم اگه بخواید ، البته تا شب خبرشو میدم بهتون ... چی باید بگم ؟ چی بپرسم ؟ آدرس دقیق ؟
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
سایتشون هنگیده بود! اما الان درست شده!
خدا رو شکر چون ما اشنامون از نوازنده های کنسرت هست بلیط گیرمون میاد:rolleyes:
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
دوست عزیز ممنون از لطفت، خوشبختانه بالاخره سایت دل آواز یه اطلاعیه صادر کرد. اگه مشکل همچنان باقی بود، مزاحمت می شیم.

بازم ممنون.

------------------
اطلاعیه سایت دل آواز:

هنر دوستان گرامي

همچنان شرمساريم!

نه تنها عذرخواهي پاسخ مناسبي براي مشکلات بسيار زيادي که برايتان ايجاد شده، نيست بلکه به هيچ روش ديگري نمي‌توان ستايشگر شکيبايي شما بود و نيک مي‌دانيم که تنها عشق و علاقه شما به هنر و موسيقي ناب ايراني و استاد بزرگوار محمدرضا شجريان، دليل صبوري و پيگيري شماست.

متاسفانه بدليل مشکلات بوجود آمده در سايت پرداخت الکترونيک بانک سامان، سامانه فروش بليط با اختلال مواجه شده است. تيم فني سايت دل‌آواز همچنان براي حل اين مشکل به پيگيري خود ادامه مي‌دهد. از آنجا که احتمالاً مشکل بانک سامان تا ساعت‌هاي آينده نيز حل نخواهد شد، مجموعه برگزار کننده کنسرت بلافاصله براي روش‌هاي ديگر فروش بليط برنامه‌ريزي نموده که مراحل پاياني آن را مي‌گذراند و پس از آزمايش درسايت دل‌آواز، راه‌اندازي خواهد شد.

پيشنهاد و انتخاب روش فروش اينترنتی از جانب تيم فنی سايت دل‌آواز و پذيرش آن از سوی استاد شجريان تنها در راستای کاهش مشکلات فروش گيشه‌ای، حذف صف‌های شبانه و طولانی، احترام به حق و حقوق دوستداران و ايجاد روش آسان‌تر و منصفانه‌تر بود که متاسفانه بروز برخی مشکلات ناخواسته مانع از اين هدف شد. اميدواريم با صبر و شکيبايی خود دلگرم کننده مجريان اين طرح باشيد تا در آينده بتوانيم با روش‌های بهتری به هدف خود برسيم.

بر اين اساس و در راستای رعايت شرايط توزيع منصفانه بليط و حفظ حقوق کليه علاقه‌مندان، به اطلاع مي‌رساند که فروش بليط با روش جديد از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه چهارم مرداد ماه 1386 آغاز خواهد شد. اطلاعات لازم در خصوص شيوه فروش بليط تا ساعاتی ديگر اعلام خواهد شد.

ضمنا تمام مبالغي که از کارت‌هاي بانکي گروهي از دوستان عزيز کسر شده ولي بليط براي آنها صادر نشده در سيستم بانکي تا ساعاتي ديگر به حساب کارت آنها برگشت داده مي‌شود.
 

ads

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2004
نوشته‌ها
633
لایک‌ها
6
سن
39
جالبیش اینه امروز شعبه مرکزی بانک سامان بودوم. اونا می گفتن سایت بانک مشکل نداره و مشکل از طرف سایت دلاواز هست. ملت می اومدن می پرسیدن چرا اینطوریه, حتی از امارات و امریکا تماس تلفنی داشتن براش, حتی کارتهای خرید اینترنتی تو شعبه مرکزی تموم شده بود و ملت رو جواب می کردن
 
بالا