برگزیده های پرشین تولز

کنسرت نوروزی در هتل گرند جواهر استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
هتل گرند جواهر استانبول

یکی از مهم ترین مسایل در تور استانبول یا هر تور دیگری انتخاب هتل است. یکی از بهترین هتل های استانبول است که به فاصله کمی از اصلی ترین خیابان این شهر قرار گرفته است هتل گراند جواهر می باشد . امکانات رفاهی این هتل اکثر میهمانان را راضی نگه می دارد . هتل گراند جواهر در چند قدمی میدان “تقسیم” و “مجیدیک لی” واقع شده است. از خدمات ارائه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ و بسیاری امکانات دیگر که موجب تسهیل گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ، اشاره کرد.

هتل گراند جواهر استانبول که از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول است در 15 کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز اصلی برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد . هتل دارای 36 سوئیت ، 4 واحد شاه نشین ، 7 سوئیت EXECUTIVE و 3 سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، 3 اتاق مخصوص معلولین ، 20 اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، 32 اتاق EXECUTIVE و 238 اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای 323 اتاق و ظرفیت 812 تختخواب را دارا می باشد .

هتل grand cevahir استانبول این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند . با توجه به این امکانات تور استانبول هتل 5 ستاره گرند جواهر یکی از لوکس ترین تورهای ترکیه بشمار می آید .


اقامت در هتل گراند جواهر استانبول شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل grand cevahir استانبول موجود میباشند . مهمانان می توانند طعم لذیذ غذاهای محلی رستوران سلطان لذت ببرند و برای صرف میان وعده از بالکن خوش منظره ی آن استفاده کنند. کافه یلکان تا نیمه شب باز است و انواع کوکتل و نوشیدنی های ترکه ای را سرو می کند . در استانبول هتل 5 ستاره امکانات زیادی در اختیار شما خواهد بود. وبه آسانی به مهم ترین مراکز خرید استانبول دسترسی خواهید داشت .
نوروز 98 کنسرت شادمهر عقیلی در این هتل برگزار می شود.
 
بالا