برگزیده های پرشین تولز

کوالکام با اعلام پشتیبانی از اندروید پی، به روز رسانی گوشی ها را تسریع خواهد کرد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
پس از معرفی رسمی اندروید پی در کنفرانس سالیانه گوگل IO، کوالکام اعلام کرد که به منظور دسترسی سریع‌تر به این سیستم عامل، با گوگل وارد همکاری شده است. با این حساب، سازنده تراشه فوق می‌تواند این اطمینان را به سازندگان تلفن هوشمند بدهد که به زودی محصولات آن‌ها به‌روزرسانی اندروید P را دریافت خواهد کرد.

مایک جنویچ، مدیر محصولات کوالکام در این باره اظهار داشت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به منظور همگام‌سازی نرم افزار خود با اندروید پی و عرضه آن به شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند، با گوگل وارد همکاری شده‌ایم. فناوری‌های گوگل و کوالکام به منظور گسترش بازار اندروید و فراهم‌سازی بستری مناسب و راحت برای شرکت‌هایی که در تولید دستگاه‌های خود از تراشه اسنپ‌دراگون بهره می‌برند، به همکاری می‌پردازند.

کوالکام، اندروید پی را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده که هماهنگی راحت‌تری با تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۴۵، اسنپ‌دراگون 660 و اسنپ‌دراگون 636 داشته باشد؛ در صورتی که پروژه تربل، امکان به‌روزرسانی راحت‌تر اندروید را فراهم می‌سازد. در واقع برای لیست گسترده‌ای از دستگاه‌های آزمایشی بتا که به منظور تست اندروید پی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت، به سبب تربل و کوالکام بود.

از جمله دستگاه‌هایی که در بدو معرفی اندروید پی، به این سیستم عامل مجهز خواهند شد، می‌توان بهسونی، وان‌پلاس، شیائومی، گوگل و اپو اشاره کرد.
118فایل
 
بالا