برگزیده های پرشین تولز

کوتاه کردن لینک و ماینینگ در سایت معتبر shortest همراه هدیه 1 دلاری

zto100

Registered User
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2017
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
13
سایتی معتبر که از سال 2013 آنلاین و دارای پرداخت منظم هست رو خدمت شما معرفی میکنم که دو راه بسیار پردرآمد برای کاربرانش فراهم کرده.


در این سایت شما از دو طریق میتونید اقدام به کسب درآمد کنید.
ماین یا استخراج ارز دیجیتال و کوتاه کردن لینک ها
توضیحات بیشتر برای هر دو روش کسب درآمد از این سایت:


کوتاه کردن لینک

شما میتونید لینک های موجود در سایت،وبلاگ،کانالتون رو کوتاه کنید.با این کار علاوه بر اینکه ظاهر سایت،وبلاگ و ... به علت کوتاه تر شدن لینک ها زیباتر و مناسب تر خواهد شد، با کلیک بازدیدکننده های سایت،از هر کلیک، درآمدی داشته باشید.فقط کافیه بازدید کننده بعد از کلیک،چند ثانیه صبر کنه تا تبلیغات به نمایش در بیاد.بعد میتونه روی گزینه رد کردن تبلیغ یا عبارت های مشابه این کلیک کنه و وارد سایت مورد نظرش بشه.چنانچه کدی قبل از کلیک روی عبور از تبلیغ ظاهر بشه،باید کد رو عینا وارد کرد.
نرخ کلیک ها در سایت معرفی شده متفاوت خواهد بود.مثلا برای آی پی آلمان،مبلغ بیشتری برای هر1000 کلیک نسبت به آی پی ایران پرداخت میشه و برای آی پی سایر کشورها هم،درآمد از هر کلیک متفاوت خواهد بود.لیست قیمت کلیک ها در بخش Payout rates که لینکش در پایین سایت هست(فوتر سایت)،نوشته شده.
اگه در شبکه های اجتماعی فعال هستید،اگه گروه و کانال پرمخاطب دارید،میتونید از این روش استفاده کنید.حتی اگه کانال-پیج و گروهی ندارید،باز هم امکان کسب درآمد عالی از این روش وجود خواهد داشت که توضیح خواهم داد.

شاید موضوع کانال زیاد مهم نباشه،چون از کانال ها و گروه ها و پیج های کسب درآمد تا خبری-دانلودی و... امکان کسب درآمد با این روش وجود خواهد داشت.

مثلا شما بعضی از اخباری که در کانال و پیجتون قرار میدید،میتونید لینک سایت منتشر کننده خبر رو کوتاه کنید و ادامه مطلب و توضیحات تکمیلی خبر رو به سایت اصلی(که حتی میتونه سایت خود شما باشه)لینک بدید یا اگه سایت،کانال و سایر رسانه ها و شبکه هایی در زمینه دانلود فایل های مختلف موسیقی،فیلم،انواع فایل های آموزشی،نرم افزارها و اپلیکیشن ها و... دارید،میتونید ابتدا فایل هاتون رو در سایت https://goo.gl/bqJefF آپلود کنید (با توجه به قوانین سایت)و بعد لینک فایل های آپلود شده رو از طریق سایت [url=https://goo.gl/1JYsrR]shortest[/URL] کوتاه کنید و لینک کوتاه شده رو در سایت و کانال و سایر گزینه هایی که در اختیار دارید منتشر کنید(حتما قوانین سایت رو مطالعه کنید که خدایی ناکرده با مسدود شدن اکانت،زحماتتون به هدر بره.مثلا خودتون نباید روی لینک های کوتاه شده توسط خودتون کلیک کنید - لینک ها رو در سایتهای پی تی سی (کلیکی)،تبادل بازدید و سورف پخش نکنید و...).

با این کار علاوه بر کسب درآمد از کلیک روی لینک کوتاه شده،به ازای هر دانلود فایل،مبلغی به حساب شما در سایت آپلود،اضافه میشه.میتونید از سرور مجازی برای آپلود استفاده کنید ولی اگه تمایل به آپلود هم نداشتید(هزینه های اینترنت و ...)،میتونید لینک پست و صفحه مربوط به دانلود فایل مورد نظر در سایتهای مجاز و مناسب دانلود رو کوتاه کنید و به کاربران ارائه بدید.
اما حتما نیازی به داشتن سایت،وبلاگ،کانال،پیج و... برای کسب درآمد از این روش نیست،هر چند موارد گفته شده باعث افزایش درآمد خواهد شد،مخصوصا داشتن وبلاگ های مختلف و کانال و پیج هایی در شبکه های اجتماعی که رایگان هستند، ولی امکان درآمدزایی با پخش لینک های کوتاه شده از روش های دیگه هم وجود داره.
قرار دادن لینک های کوتاه شده در کامنت ها و نظرات شما برای سایت ها و وبلاگ های مختلف،به نحوی که به عنوان اسپمر شناخته نشید،روش دیگه ای خواهد بود.
فعال بودن در فروم ها و انجمن های ایرانی و خارجی هم میتونه باعث افزایش درآمد باشه.لینک دانلود فایل و یا لینک سایت مناسبی رو به عنوان امضای فروم در نظر بگیرید و با کامنت گذاشتن و ارسال مطالب بیشتر،شانس کلیک بیشتری خواهید داشت.ضمن اینکه امکان قرار دادن لینک در پست ها(البته به نحوی که اسپم نباشه و ناقض قوانین سایت نشه)،راه دیگه ای برای دریافت کلیک بیشتر هست.
فعال بودن شما در شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی و ارسال مطالب در رابطه با موضوع های مختلف و کوتاه کردن لینک سایت به عنوان منبع نوشته و یا همونطور که اشاره شده،برای دسترسی به توضیحات بیشتر،میتونه روزانه تعداد زیادی کلیک برای شما داشته باشه.
و راه های بسیار دیگه که میتونید با استفاده از اونها درآمد عالی داشته باشید.
چقدر میتونید درآمد داشته باشید؟این بستگی به تعداد لینک هایی که کوتاه میکنید،تعداد فایل هایی که آپلود میکنید و تا چه میزان در کارتون جدی هستید و لینک ها رو پخش میکنید،بستگی داره.
با وجود اینکه با فعالیت در انجمن ها و شبکه های اجتماعی،میتونید بازدید کننده های زیادی از کشورهایی که هر کلیکشون مبلغ بیشتری داره هم بدست بیارید،ولی اگه فقط بازدید کننده های شما ایرانی هم باشند،برای 1000 بازدید، 1 دلار و 4 سنت به حساب شما اضافه میشه.
اگه فقط 100 تا لینک رو کوتاه کنید که میتونید بیشمار لینک کوتاه کنید(از سایت های خبری،دانلودی و...) و حتی اگه درآمدی که از دانلود فایل های آپلود شده در سایت معرفی شده رو هم محاسبه نکنیم، و روزانه فقط 30 کلیک روی لینک های کوتاه شده در نظر بگیریم که میتونه خیلی بیشتر باشه،یعنی شما روزانه 3000 کلیک خواهید داشت. با نرخ گفته شده برای 1000 کلیک از آی پی ایران،شما روزانه 3 دلار 12 سنت درآمد خواهید داشت


ضمن اینکه با فعال کردن اکانت و شیر(اشتراک گذاری)لینک های کوتاه شده خودتون،وقتی تعداد بازدید از لینک های کوتاه شده به 100 رسید،1$ هم هدیه سایت به شما خواهد بود.

*امکان برداشت درآمد به حساب وب مانی وجود داره.برای وارد کردن شماره حساب وب مانی،از بخش تنظیمات میتونید اقدام کنید.

برای عضویت در سایت shortest کلیک نمائید

ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال
بعد از معرفی این سایت در بخش کوتاه کردن لینک،امکان کسب درآمد از روش ماینینگ در این سایت خدمت شما گفته میشه.اگه در این سایت ثبت نام کردید،برای کسب درآمد از این بخش،نیاز به ثبت نام دوباره نیست.
در منوی بالای سایت روی MINING و بعد روی Miner App کلیک کنید.




در صفحه بعد نحوه دانلود و استفاده گفته شده.روی دانلود اپلیکیشن کلیک کنید.


بعد از دانلود اپلیکیشن،اپ رو نصب کنید و بعد روی Lunch کلیک کنید
صفحه بعد روی پذیرش قوانین(ACCEPT) کلیک کنید
در صفحه بعد در بخش First Run Wizard،نوشته های داخل کادر رو تغییر ندید.
تنظیمات مورد نظرتون که به ترتیب:استفاده یا عدم استفاده از کارت گرافیک-(GPU)استفاده یا عدم استفاده از سی پی یو-درآمد زایی در زمان فعال نبودن سیستم-اجرای برنامه در زمان روشن بودن ویندوز-شروع اتوماتیک کار استخراج ارز دیجیتال-اجرا در زمان minimize
بعد روی next کلیک کنید
بعد فایل های مورد نیاز دانلود و تستی از سیستم شما گرفته میشه.تست ممکنه 10 تا 15 دقیقه زمان لازم داشته باشه.حتما در طول مدت تست،برنامه دیگه ای فعال نباشه.
بعد از اتمام تست،ماینینگ یا استخراج رو میتونید شروع کنید.در همین بخش،میزان درآمد شما هم نوشته میشه.
از بخش تنظیمات یا Setting هم میزان استفاده از سی پی یو و کارت گرافیک رو میتونید تنظیم نمائید.


برای عضویت در سایت shortest کلیک نمائید
 
Last edited:
بالا