برگزیده های پرشین تولز

کوتاه کننده لینک یکتا

ahmadi2012

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 آگوست 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
3
سن
37
وبسایت 1ta.in یک وبسایت خدمات کوتاه کننده لینک رایگان می باشد که کاربران و اعضای سایت این امکان را دارند تا بتوانند از لینک های کوتاه شده خود نیز کسب درآمد نمایند.
امکان رمزگذاری روی لینک ها، امکان انتخاب مستقیم بودن لینک و یا همراه با آگهی و درآمدزا بودن لینک نیز به عهده کاربران است. لینک های کوتاه شده شما هرگز از سرورهای ما حذف نخواهد شد و به صورت دائمی فعال خواهند بود.
آمار دقیق و نموداری میزان کلیک ها و نمایش های مربوط به هر لینک به صورت تفکیک برای کاربران وجود دارد. میتوانید برای تست یک لینک را کوتاه کنید و نتایج آن را ببینید.
بعد از کوتاه کردن لینک به میزانی که بتوانید لینک را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و فیسبوک و یا در وبلاگها و وبسایتهای شخصی خود نشر دهید درآمد بیشتری به دست می آورید.
شما با کوتاه کننده لینک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی میکنید. به جای استفاده از یک لینک بلند و نامتعارف و بدترکیب میتوانید از یک لینک کوتاه شده و زیبا استفاده نمایید تا در هزینه ها و زیبایی سایت شما تاثیر بالایی داشته باشد. همچنین با کوتاه شدن لینک میتوانید در برخی از موارد از کپی کردن لینک و از بین رفتن منافع و حریم خصوصی لینک محافظت نمایید.



دو روش کسب درآمد
1: کسب درآمد به روش اشتراک گذاری لینک هایی که تبلیغ تصویر بنری دارند
2: کسب درآمد به روش ارسال بازدید از سیستم هایی تبادل بازدید مانند پی سی رنک و غیره که لینک هایی که از گزینه ارسال بازدید ساخته می شوند. روش کار( کاربران در قسمت لینک آدرس https://1ta.in را درج کنند و علامت + را بزنند و گزینه ارسال بازدید را انتخاب کنند و یک لینک کوتاه ایجاد می شود که بوسیله همین لینک کوتاه می توانند از سایت های تبادل بازدید ، بازدید ارسال کنند و کسب درآمد کنند) این روش اولین بار در سایت کوتاه کننده لینک استفاده می شود.
توجه کنید :حتما در قسمت لینک آدرس https://1ta.in را درج کنید و از + گزینه ارسال بازدید را انتخاب کنید و لینک را کوتاه کنید. و یک لینک کوتاه در اختیار شما قرار می گیرد که بوسیله همین لینک می توانید از سیستم های مختلف تبادل بازدید و غیره ، بازدید ارسال کنید.

دو روش تبلیغ
1: تبلیغ بصورت بنر تصویری: نمایش سایت بصورت بنری تصویر در لینکهای کوتاه شده میباشد و این روش باعث دید بهتر افراد قرار می گیرد و باعث افزایش فروش محصولات می شود.
2: خرید بازدید : جهت افزایش بازید و بهبود رتبه الکسا. این روش اولین بار در سایت کوتاه کننده لینک یکتا استفاده خواهد شد . و کاربران برای شما از سیستم های تبادل بازدید، برای شما بازدید ارسال می کنند
تعرفه های سامانه تبلیغاتی کوتاه کننده لینک یکتا
https://1ta.in

خرید تبلیغات بنر تصویری : هر ای پی 2 تومان

خرید بازدید : هر ای پی 2 تومان

7 درصد نمایش بیشتر خرید بالای 15000 بازید تبلیغ بنری و خرید بازدید

 
بالا