برگزیده های پرشین تولز

کوه لیکابتوس یونان

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
کوه لیکابتوس یونان طبق داستان های قدیمی این کوه پناهگاه گرگها بوده است و گفته می شود که احتمالا نام آن هم مرتبط با همین داستان ها باشد. همچنین در اسطوره های یونانی این کوه به آتنا نسبت داده شده است. آتنا الههٔ نگهبان شهر آتن بود. او ایزدبانوی عقل و خرد، راهبرد جنگ، هنر و ادبیات، عدالت، کشاورزی و صنایع دستی بود و گفته می شود که این کوه زمانی ساخته شد که یکی از کوه‌های سنگ آهک که آتنا برای ساخت آکروپولیس از شبه جزیره پالن (Pallene) حمل می‌کرد، پس از بازشدن جعبهٔ حاوی اریختونیوس افتاد.

علاوه بر اینکه کلیسای کوچکی در بالای کوه قرار دارد، سالن تئاتری هم در قله کوه می بینید که کنسرت های موسیقی بزرگ کشور و حتی کنسرت های بین المللی برگزار می شود. غروب آفتاب از فراز قله کوه لیکابتوس بسیار دیدنی و خاطره انگیز است. کافه کوچکی هم در ۲ وعده پذیرای توریست ها و مسافران است.

تور یونان
تور اروپا

107F_735WBV43JI41.jpg
 

شیما دادخواه

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
2
محل سکونت
تهران صادقیه
یونان درسته جاذبه های زیادی داره ولی کرواسی هم به اندازه اون اماکن تفریحی و قدمت داره ولیکن که خیلی زیبا تر و ارزون تر میشه همه این تفریحات رو انجام داد. خیلی ها اطلاعات خوبی راجع به این کشور فوق العاده ندارن. پس حتما جست و جو کنید.
تور کرواسی
تور اروپا
 
بالا