برگزیده های پرشین تولز

گاردین: گلکسی S8 در تاریخ ۱ اردیبهشت و با صفحه نمایش بزرگ تر عرضه می شود

jooorvajoor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2016
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
1
سن
34
4860.jpg




با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار تازه سامسونگ، شایعات و گزارش ها پیرامون قابلیت های تازه گلکسی S8 بیش از هر زمان دیگری است. در حال حاظر گاردین به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری، مقاله ای منتشر کرده و در آن با استناد بر گفتگو های یک عده از کارمندان درونی سامسونگ، به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده است.

طبق گزارش مذکور پرچمدار تازه سامسونگ در حوالی ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) برای فروش عرضه خواهد شد که با این حساب به نظر می رسد در اواسط آوریل شاهد رونمایی از آن باشیم.

در مقاله گاردین اشاره شده گلکسی S8 در دو سایز گوناگون تولید شده که در بازه ۵ تا ۶ اینچ قرار می گیرند. اما نکته قابل توجهی که پیش از این در رندرها نیز مشاهده شده بود، صفحه نمایش لبه به لبه اسمارت فون مذکور است که با نام «Infinity (بی کران)» خوانده شده و به قول کارمندان می توان آن را تقریباً بدون حاشیه تصور کرد.

به نظر می رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار گلکسی S8، محدودیت هایی را نیز برای سامسونگ ایجاد کرده و حتی این شرکت فضای کافی برای قرار دادن لوگوی خود در نمای جلوی گجت مورد بحث را نداشته است. از همین رو غول تکنولوژی کره تصمیم گرفته که حسگر اثر انگشت را به پشت دستگاه منتقل کند.

یکی دیگر از مشخصاتی که گاردین به نقل از کارمندان درونی سامسونگ در مقاله خود منتشر کرده، بهره مندی گلکسی S8 از جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. همچنین می بایست اشاره کرد که پرچمدار تازه کره ایها همانند گلکسی نوت ۷ به اسکنر عنبیه چشم مجهز است.

علاوه بر آن، منابع خبری درونی سامسونگ اذعان داشته اند که دوربین گلکسی S8 از فناوری «پیکسل دوگانه» بهره برده و نسبت به دوربین به کار رفته در پرچمداران سال گذشته، تندتر و با کیفیت تر عکس خواهد گرفت.

samsung-galaxy-s8-display-rumor.jpg


گفتنی است در این گزارش آمده که نسخه های جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR و دوربین Gear 360 همراه با گلکسی S8 عرضه خواهند شد. همچنین احتمالاً از محصولی با نام «DeX» رونمایی خواهد شد که گوشی را به یک رایانه اندرویدی تبدیل خواهد کرد که به آن مانیتور، ماوس و کیبرد متصل می شود.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که در مقاله گاردین از دستیار صوتی گلکسی S8 با نام بیکسبی گفتگو شده که علاوه بر جواب به فرمان های کاربر، به واسطه هوش مصنوعی خود قابلیت تشخیص اشیاء به وسیله دوربین را داراست.

به قول گاردین، نسل بعدی پرچمداران گلکسی از پردازنده ای با معماری ۱۰ نانومتری بهره می برد و همانطور که می دانیم کوالکام با همکاری سامسونگ چیپست های اسنپدراگون ۸۳۵ را با معماری مذکور توسعه داده است.

گرچه مشخصات مورد بحث شدنی است تا زمان رونمایی از پرچمدار تازه تغییر کند اما واضح است که بعد از مشکلات به وجود آمده برای نوت ۷، عرضه گلکسی S8 می تواند به مهم ترین محصول در تاریخ سامسونگ تبدیل شود.
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,898
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
قیمت چقدر زدن ؟
 

club4fun

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2015
نوشته‌ها
729
لایک‌ها
793
سن
33
محل سکونت
تهران
قیمت چقدر زدن ؟
مدل ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۸۸۵ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم با قیمت ۹۴۳ دلار هستش البته برای ما با توجه به این دلار همینجوری میکشه بالا معلوم نیست چنده :cool:
 
بالا