برگزیده های پرشین تولز

گام به گام برای شروع طوفانی طراحی وب سایت شرکتی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

آیدا رحیمی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2018
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
محل سکونت
تهران
آیا به تازگی استارت کسب و کار خود را زده اید؟ احتمالا هزینه های راه اندازی شرکت از قبیل رهن و اجاره مکان فیزیکی شرکت، تجهیزات اداری، هزینه های ثبت شرکت و مجوزهای قانونی و استخدام پرسنل و کارمندان را در نظر گرفته اید و برنامه ریزی های لازم را انجام داده اید و آماده شروع تجارت خود هستید.

در میان این برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها یا به توصیه اطرافیان به فکر طراحی وب سایت برای شرکت خود افتاده اید. اما فرایند شروع طراحی سایت شرکت آسان به نظر نمی رسد؛ شما نه تنها نیاز به مهارت های طراحی سایت دارید بلکه به یک برنامه ریزی جامع و کامل برای کسب موفقیت در ساخت سایت نیز احتیاج دارید. با راهنمایی هایی که در این مقاله آورده ایم، یک شروع طوفانی برای ساخت سایت شرکتی داشته باشید.


1- ویژگی های یک وب سایت شرکتی حرفه ای

از دید کاربران یک وب سایت شرکتی موفق چه ویژگی هایی دارد؟

اغلب شرکت ها از طراحی سایت برای کسب و کارشان اهداف مشترک و یکسانی را دنبال می نمایند. از قبیل:


برند سازی:
با تهیه یک وب سایت شرکتی می توانید برند تجاری خود را در اذهان عمومی بسازید. آیا می خواهید مردم بدانند که چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، جایی که مشغول بکارید را پیدا کنند؟

وب سایت به شما یک بروشور آنلاین برای ارایه به شرکا و مشتریان بالقوه تان می دهد. به خصوص شرکت های محلی یا سازمان هایی که سعی در انجام تجارت بین المللی دارند، بسیار حائز اهمیت است.


ارایه اطلاعات:
شما می توانید اطلاعات محصول یا خدمت خود را در سایت شرکت تان قرار دهید. سایت شرکت های خودرویی مثال خوبی هستند. بسیاری از این سایت ها فروش انجام نمی دهند بلکه مردم با اخبار روز و تولید جدیدترین مدل کارخانه و قیمت ها، نحوه خرید و ثبت نام و نمایندگی های مجاز آشنا می شوند.


فروش مستقیم و آنلاین:
آیا قصد دارید یک سرویس آنلاین ارائه کنید که از طریق اینترنت تحویل داده شود یا به صورت آنلاین سفارش خرید مشتریان را دریافت نمائید؟


صرفه جویی در هزینه ها:
بسیاری از شرکت ها از وب سایت و بستر اینترنت برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند. کاتالوگ های آنلاین صرفه جویی زیادی در هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع می کنند. پرسش های متداول آنلاین و پایگاه های اطلاعات، تعداد کارشناسان پشتیبان را کاهش می دهد.




2- طراحی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت
بعد از تعیین اهداف و استراتژی های راه اندازی وب سایت باید تصمیم بگیرید که خودتان از عهده طراحی سایت بر می ایید یا مایلید که کار وب سایت خود را به یک شرکت طراحی وب سایت واگذار نمائید؟ توصیه میکنم که طراحی اولیه وب سایت را بر عهده یک شرکت طراحی سایت گذارید. طراحی سایت یک امر پیچیده و نیازمند دانش و مهارت فنی و تخصصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی سایت می باشد که معمولا در همه افراد یافت نمی شود، به ویژه کسی که این کار، حرفه ی اصلی او نیست.

بهترین شرکت های طراحی وب سایت چگونگی و نکات ساخت وب سایت های بازاریابی را در طراحی سایت با شما به اشتراک می گذارند تا سایت تان برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی گردد یا بعبارتی search engine friendly باشد.


درباره شرکت های طراحی با صحبت با مشتریان قبلی، نگاه کردن به نمونه کارهای سایت شرکتی آنها و غیره تحقیق کنید.




3- طراحی اولیه یا cms آماده
من به شدت توصیه می کنم که وب سایت خود را با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ایجاد کنید. از طراح سایت خود بخواهید که سایت شرکت را با استفاده از cms های آماده ایجاد نمایند. مزایای بزرگ سیستم CMS عبارتند از: شما می توانید خودتان در سایت تغییرات ایجاد نمائید بدون تخصص HTML. وب سایت شما بی نهایت قابل ارتقا است و متناسب با توسعه کسب و کار شما، رشد می کند.



4- طراحی یک وب سایت جذاب

افرادی که برای خدمات طراحی وب مورد استخدام شما قرار می گیرند، قطعا شرکت های طراحی وب سایت، نمونه کارهای قبلی خود را برای ایده گرفتن و ارایه کیفیت کارشان نشان خواهند داد. بنابراین، یک وب سایت جذاب طراحی کنید تا کسب و کارتان را به بهترین شکل نشان دهید. یک سایت حرفه ای باید، جذاب باشد تا کاربران از گشت و گذار در آن لذت ببرند. ناوبری واضح و آسان همراه با محتوای مربوطه دو آیتم اصلی است که برای وب سایت کسب و کار شما ضروریست.



5- اعتبار خود را نشان دهید
هنگامی که مشتریان خدمات آنلاین را خریداری می کنند، به دنبال کارشناسان واقعی می گردند. بنابراین، نشان دادن اعتبار شما در دنیای مجازی واقعا ضروری است. تمام جزئیات آموزشی، گواهینامه ها و تجارب کاری را در سایت شرکتی خود ذکر کنید، زیرا این امر باعث می شود مردم به شما و خدمات شما اعتماد کنند. اعتبار خود را از طریق ارسال محتوای متنی و بصری در مورد تخصص خود و با به روزرسانی سایت با آخرین اخبار صنعت، افزایش دهید.




نتیجه گیری
در آخر می خواهم بگویم که قرن 21 یک دوران رقابت شدید است، بنابراین باید صبر و بردباری پیشه کنید بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر راه سختی پیش روی شماست. برای رسیدن به آرزوهای خود، پر قدرت و با انگیزه ادامه دهید. راه اندازی و طراحی سایت شرکتی یک از گام هایی است که می بایست پر قدرت و استوار بر دارید. هنگامی که یک بنیاد فکری مستحکم دارید، موفقیت شما تضمین خواهد شد.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا