sanazkh1365
Registered User
- تاریخ عضویت
- 1 آگوست 2016
- نوشتهها
- 134
- لایکها
- 20
- سن
- 38
گام اول: تهیه لیست کلمات کلیدی
ابتدا لیستی از کلمات هدف را برای خود تهیه کنید. سپس به سراغ ابزار کی ورد پلنر بروید و با کلمات هدف خود، کلمات کلیدی با جستجوی بالا و رقابت پایین را پیدا کنید. چگونه از گوگل کیورد پلنر برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
لیستی از این کلمات کلیدی پیدا کنید. این کلمات باید حداقل 1000+ سرچ ماهیانه داشته باشند.
کلمات کلیدی نامناسب را از لیست حذف کنید. چرا که برخی از کلمات معرفی شده در کی ورد پلنر با اهداف شما سازگار نیست.
گام دوم: بررسی رقابت کلمات کلیدی
کلمات کلیدی انتخابی را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید و 5 وبسایت برتر را آنالیز کنید. آنها را بر اساس رنک صفحه آنالیز کنید. رنک بالاتر وب سایت ها به این معنی است که شکست آنها نیز کار سختی است.
گام سوم: سفارشی ساختن کلمات کلیدی
پس از انتخاب کلمات کلیدی مناسب،، باید از آنها کلمات کلیدی طولانی و دنباله دار بسازید. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما “دندان درد” است. حال می توانید از این کلمات کلیدی دنباله دار استفاده کنید:
” چگونه با دندان درد مقابله کنیم؟”
” راهکار رفع دندان درد”
“مقابله با دندان درد”
با ویژگی های جدید جستجوی گوگل، کلمات کلیدی طولانی و دنباله دار، تأثیر بیشتری دارند. برای تولید کلمات کلیدی طولانی می توانید از ابزارهای موجود برای پیداکردن و انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار استفاده کنید.
گام چهارم: استفاده از کلمات کلیدی
بر مبنای کلمات کلیدی خود مقالات با کیفیت تولید کنید. چگالی کلمات کلیدی را با کلمات LSI بین 1-2% نگه دارید. البته دقت کنید از کیورد استافینگ استفاده نکنید چون از دید گوگل اسپم به نظر می آیید.
منبع: پاساژ اینترنتی آمازایران
ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
ابتدا لیستی از کلمات هدف را برای خود تهیه کنید. سپس به سراغ ابزار کی ورد پلنر بروید و با کلمات هدف خود، کلمات کلیدی با جستجوی بالا و رقابت پایین را پیدا کنید. چگونه از گوگل کیورد پلنر برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
لیستی از این کلمات کلیدی پیدا کنید. این کلمات باید حداقل 1000+ سرچ ماهیانه داشته باشند.
کلمات کلیدی نامناسب را از لیست حذف کنید. چرا که برخی از کلمات معرفی شده در کی ورد پلنر با اهداف شما سازگار نیست.
گام دوم: بررسی رقابت کلمات کلیدی
کلمات کلیدی انتخابی را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید و 5 وبسایت برتر را آنالیز کنید. آنها را بر اساس رنک صفحه آنالیز کنید. رنک بالاتر وب سایت ها به این معنی است که شکست آنها نیز کار سختی است.
گام سوم: سفارشی ساختن کلمات کلیدی
پس از انتخاب کلمات کلیدی مناسب،، باید از آنها کلمات کلیدی طولانی و دنباله دار بسازید. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما “دندان درد” است. حال می توانید از این کلمات کلیدی دنباله دار استفاده کنید:
” چگونه با دندان درد مقابله کنیم؟”
” راهکار رفع دندان درد”
“مقابله با دندان درد”
با ویژگی های جدید جستجوی گوگل، کلمات کلیدی طولانی و دنباله دار، تأثیر بیشتری دارند. برای تولید کلمات کلیدی طولانی می توانید از ابزارهای موجود برای پیداکردن و انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار استفاده کنید.
گام چهارم: استفاده از کلمات کلیدی
بر مبنای کلمات کلیدی خود مقالات با کیفیت تولید کنید. چگالی کلمات کلیدی را با کلمات LSI بین 1-2% نگه دارید. البته دقت کنید از کیورد استافینگ استفاده نکنید چون از دید گوگل اسپم به نظر می آیید.
منبع: پاساژ اینترنتی آمازایران
ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ