برگزیده های پرشین تولز

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
گذر طبیعت کیش

از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحل جزیره کیش است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.
natureway04.jpg

گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران و کیشوندان بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.

natureway00.jpg

طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامت به عرض شش و نیم متر و نصب دستگاه های ورزشی ،به گردشگران و کیشوندان این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند

natureway03.jpg
نصب 15 مجسمه فایبر گلاس برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهای خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ، طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.
natureway02.jpg

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا