برگزیده های پرشین تولز

گران ترین رستوران مسکو

tourjo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2016
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
11
سن
28
محل سکونت
تهران
رستوران های مسکو امروزه می توانند با بهترین رستوران های اروپا رقابت کنند که البته شیک ترین و گرانترین رستورانهای شهر مسکو می باشند که گردشگران تور روسیه را به خود جذب می کند… و در اینجا 5 تا از گران ترین رستوران های مسکو را به شما معرفی می کنیم..



1.رستوران توراندوت
یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های مسکو که در ابتدا به سبک باروک توسط آندره دلوس ساخته شد.. ساخت این رستوران حدود شش سال زمان برد و حدود 50 میلیون دلار هزینه صرف شد.. در اینجا لذیذ ترین غذاهای اسیایی و اروپایی سرو می شود..

restaurant-turandot.jpg



2.رستوران ماریو
یک رستوران باستانی ولی ثابت شده برای بیلیونر ها. در اینجا میتوانید آخرین مدل فراری را ببینید.. این رستوران فضای داخلی شیکی دارد و یک تراس تابستانی زیبا.. اینجا پاتوق قشر ثروتمند و معروف جامعه می باشد.. غذای مخصوص سرآشپز را حتما امتحان کنید.. اسپاگتی با میگو و گوشت گاو با سبزیجات.. پرسنل این رستوران به قدری با شما محترمانه رفتار می کنند که دلتان می خواهد باز هم برگردید..

mario_restaurants-in-moscow.jpg




3.رستوران وارواری
وارواری یک رستوران منحصر به فرد که لذیذ ترین غذاهای سنتی با متدهای قدیمی را سرو می کند.. فضای داخلی رستوران فوق العاده جذاب و دیدنی می باشد.. با تم قرمز و مشکی و قاشق و چنگال های نقره..در اینجا محسور خواهید شد..

restaurant_varvary.jpg




4.رستوران سیکستی
رستوران سیکستی با نمایی پانورما از جاذبه های گردشگری نفسگیر مسکو در طبقه 62 برج فدراتسیا قرار دارد.. امروزه اینجا یکی از بلندترین رستوران های اروپا به شمار می رود.. آشپز این رستوران انواع غذاهای روسی، ایتالیایی، فرانسوی و آسیایی را سرو می کند..

sixty-restaurant-2.jpg




5.رستوران پوشکین
کافه پوشکین پاتوق نخبگان روسیه می باشد.. دکوراسیون و چیدمان این رستوران به شیوه جالب و به سبک قرن 19 می باشد. این رستوران به لطف کیفیت عالی غذا و سرویس دهی بی نظیر یکی از محبوب ترین رستورانهای مسکو به شمار می رود.. جو این رستوران خلی جذاب است و دلتان نمی خواهد آنجا را ترک کنید..

pushkin_restaurant.jpg
 
بالا