برگزیده های پرشین تولز

گردشگری در قبرس

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
هر ساله بر تعداد گردشگران و توریستان در جهان افزوده می شود . صنعت گردشگری از جمله صنعت های رو به رشد می باشد و انتظار می رود که در آینده نه چندان دور تمام کشور ها بر این صنعت وارد شوند و اقتصاد خود را بر این عامل استوار سازند . از جمله آرزو های هر شخی می باشد که بتواند دور دنیا را بگردد . برای این که شما بتوانید به این عامکل دسترسی پیدا کنید نیاز به یک شور و شوق درونی خواهید داشت . شما برای اآغاز سفرتان به یک منطقه استثنایی نیاز دارید و منطقه ای که بتواند این شور و شوق را در شما ایجاد کند و عاملی باشد که این انگیزه را در شما ایجاد نماید . قبرس از این گونه مناطق می باشد . این کشور به دلیل داشتن مکان های جالب زیبا از جمله مناطق توریست پذیر در جهان می باشد . این کشور به واسطه جاذبه هایی که داراست ، هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر در جهان می باشد . با توجه به این که ایام عید نوروز نزدیک است ما با شما تور قبرس نوروز 96 را پیشنهاد می کنیم . در این ایام کشور قبرس بسیار دیدنی تر از سایر روز ها می باشد و حیف است چنین مکان زیبایی را انسان از دست بدهد . شما می توانید از جاذبه هایی که این کشور بدان ها مشهور گشته است ، دیدن کنید و برای خود و خانواده تان خاطرات قشنگ و زیبایی را رقم بزنید .این کشور می تواند آغاز برای سفر های شما باشد . بی شک هنگامی از این کشور باز گشتید میل خواهید داشت که دوباره به دیدن آن بر گردید چرا که کششی در این کشور وجود دارد که شما را سمت خودش سوق می دهد .


پارک آبی آفرودیت آیاناپا

مکان های دیدنی فراوانی در کشور قبرس وجود دارد . یکی از این نقاط پارک آبی آفرودیت آیاناپا می باشد . در این پارک انواع ورزش های ابی برای شما فراهم گشته است و شما هر کدام را که دوست داشته باشید می توانید تجربه کنید . اگر از ورزش های آبی می ترسید یا بلد نیستید آن ها را انجام دهید نیاز به هیچ نگرانی نیست چرا که در این مکان مربی های حرفه ای وجود دارد که به شما این کار ها را آموزش می دهند و شما می توانید بعد از این که یادگرفتید خودتان را به دریا بزنید و هر نوع ورزشی را که دوست دارید انجام دهید . این مکان برای بچه ها مانند یک بهشت می باشد و زمانی که شما با خودتان بچه به همراه دارید مجبور می شوید چند ساعتی را بیشتر در این مکان بگذرانید چرا که دل کندن از این مکان برای همه به خصوص بچه ها بسیار دشوار می باشد . شما می توانید بر روی انواع سرسره های آب بالا و پاین بروید و لحظاتی را به سرگرمی و شادی بپردازید . در تور قبرس نوروز 96 حتما از این مکان دیدن کنید اگر چه این ناحیه جز اولویت های بازید در هر تور می باشد . برای ورود به این مکان باید بلیط تهیه نمایید ولی زیاد نگران نباشید جرا که بلیط آن بسیار ناچیز می باشد . می توانید در این مکان کودک درون خود را بیدار کنید و هر آن چه را که در بچگی آرزویش داشتید انجام دهید . در این پارک فرقی میان کودکان و بزرگشالان وجود ندارد چرا که همه دنبال خوش گذراندن و سرگزمی می باشند و هر کسی به نحوی خود را سرگرم کاری می کند و از اوقاتی که دارد نهایت استفاده را می کند .

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%BE%D8%A7%281%29.jpg

غار دریایی آیاناپا در قبرس

یکی دیگر از مکان های معروف در شهر قبرس غار دریایی آیاناپا می باشد . در این غار جاذبه های فراوانی وجود دارد و برای انسان هایی که تازه وارد هستند پر از شگفتی و عظمت می باشد . شما می توانید ساعاتی را در این غار به کشف اسرار بپردازید . درون غار اشکال زیبایی از برخورد موج های آب با دیواره های غار به وجود امده است و برای شما ممکن است بسیار جالب توجه باشد . شاید در نگاه اول این غار کمی ترسناک باشد ولی هر چه نزدیک تر می روید و از فاصله کم آن را نظراه می کنید برای شما جالب تر می شود و دوست دارید که ادامه ان را نیز ببینید . محیط و چشم انداز های اطراف این غار واقعا دیدنی می باشد و شما می توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید . این غار دارای سوژه های زیاد و حالب برای عکس گرفتن می باشد و شما می توانید در هر زاویه و مکانی که قرار دارید عکس های ناب و جالبی بگیرید . تور قبرس نوروز 96 فرصتی استثنایی است تا از این مکان زیبا در کنار دیگر جاذبه های ان دیدن نمایید . اگر شما قصد سفر کردن دارید و این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید باید نهایت استفاده را بکنید و از جای جای این مکان لذت ببرید . شاید در توری که شرکت می کنید این وقت و زمان را نداشته باشید که از همه مکان های دیدنی این کشور بازدید کنید ولی باید سعیتان را به خرج دهید تا از معروف ترین های آن ها بازدید کنید .

%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%BE%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3.jpg

نوروز در قبرس

در ایام بهار همه جا پر از سبزه و گل می شود گویی زمین بار دیگر متولد می شود و جهان بار دیگر طراوات خود را می یابد . در این هنگام ما ایرانیان رسم و آییمی داریم که بسیار دیدنی می باشد . نوروز از جمله آیین های کهن ایرانی می باشد که در بیشتر کشور های جهان همراه با خودمان این مراسمات را برگزار می کنند . قبرس از این جمله کشور ها می باشد . در این کشور هر ساله با آمدن نوروز مراسمات ای برگزار می گردد. اگر در تور قبرس نوروز 96 شرکت کنید می توانید در کنار دیدن این مراسمات زیبا و قشنگ از مناطق دیدنی این کشور نیز بازدید کنید . فقط باید ذکر شود که به دلیل ازدیاد تور های نوروزی و سفرها در این ایام شما می توانید تور قبرس نوروز 96 ارزان پیدا کنید چرا که با توجه به افزایش قیمت ها ، شرکت ها برای جلب مشتری بیشتر قیمت های خود را کاهش می دهند فقط در کنار آن به کیفیت تور ها نیز توجه کنید و و عوامل رفاهی و خدمات آسایشی را در تور ها ، مد نظر داشته باشید .

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3.jpg

قبرس و دریاچه نمک لارناکا

همانطور که ذکر شد قبرس دارای مناطق دیدنی فراوانی می باشد . دریاچه نمک این کشور برای خود عالمی دارد . شما می توانید از این دریاچه زیبا دیدن کنید. حل شدن نمک در آب این خاصیت را در آن ایجاد می کند که انسان روی آب شناور بماند ، شما می توانید در آب این منطقه شنا کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد چرا که هیچ گاه غرق نخواهید شد . این دریاچه به واسطه غلظت نمک زیاد آن،یک از دریاچه های مشهر نمک در جهان می باشد . شما می توانید در یک جزر و مد در این دریاچه نمک های شناور را در آب مشاهده کنید . شوری این آب به حدی است که دیگر در ان نمک حل نمی شود . حتما از این دریاچه زیبا در تور قبرس نوروز 96 دیدن کنید . امیدواریم که بهترین ها را در این سفر تجربه کنید و خاطرات زیبایی را از این کشئر برای خود با یادگار ببرید .
منبع:
 
بالا