برگزیده های پرشین تولز

گروه حفاظتی سپاس

pourjavad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 می 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
34
گروه حفاظتی سپاس با 34 سال سابقه فعالیت در زمینه نصب سیستم های حفاظتی مانند سیستم دوربین مداربسته ، سیستم خانه هوشمند ، سامانه اعلام حریق و... و بیش از دو دهه فعالیت در فروش، نصب و خدمات پس از فروش درب های اتوماتیک جزء اولین و بزرگترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد که افتخار همکاری با مجموعه های مهم دولتی و خصوصی همچون انرژی اتمی، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ،سازمان پایانه های مسافربری اصفهان ، شهرداری های مناطق مختلف استان اصفهان ، بانک های ( کشاورزی ، مسکن ، اقتصاد نوین ، ملی ، سپه ، تجارت ،رفاه ، ملت و...) ، شرکت مخابرات ، شرکت برق ، شرکت گاز و ... را در کارنامه کاری خود دارد .


محصولات و خدمات

درب اتوماتیک شیشه ای :

درب های اتوماتیک شیشه‌ای از پرمصرف‌ترین و کاربردی ترین نوع درها هستند و درحال حاضر پرکاربردترین نوع از درب های اتوماتیک محسوب می‌شوند. این نوع درب‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده در مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک ها و بیمارستان ها باشند. گروه حفاظتی سپاس نمایندگی شرکت‌های آچیلان دُر و تانیش دُر از برند های درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان می باشد.


سامانه اعلام حریق :

امروزه سیستم‌ های اعلام حریق به طور وسیعی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده

قرار می‌گیرند.


سیستم دوربین مداربسته :

دوربین‌های مدار بسته برای کنترل اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به محیط مورد استفاده، انواع مختلفی دارند. بیشتر دوربین‌های مداربسته برای مقاصد حفاظتی و امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گروه حفاظتی سپاس ارایه کننده خدمات فروش و نصب سیستم دوربین مدار بسته در اصفهان می باشد.


سیستم خانه هوشمند:

سیستمی است که با سازماندهی هوشمندانه همراه با علم و فن آوری و تجهیزات پیشرفته نوین و با هدف ارایه راه حل های مناسب و قابل دسترس به منظور مدیریت ساختمان و انرژی و کاهش هزینه ها و بالا بردن امنیت و در نهایت ایجاد محیطی امن و آرام برای ساکنین ساختمان می باشد. گروه حفاظتی سپاس ارایه کننده محصولات و خدمات خانه هوشمند در اصفهان می باشد.


سایر محصولات و خدمات:

دربهای اتوماتیک پارکینگی BFT ایتالیا ، دربهای اتوماتیک کرکره ای ، درب های اتوماتیک سریع بالارونده ، راه بند اتوماتیک ، آیفون های تصویری ، سامانه اعلام سرقت ، سامانه خانه هوشمند (BMS) و پرده هوا



شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نمایش محصولات و خدمات در قالب تصویر، به وب سایت این شرکت به آدرس: www.sepasgroup.com مراجعه فرمایید.



اطلاعات تماس :

اصفهان ، پل غدیر ، بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، حد فاصل چهار راه پیروزی و خیابان جی ، نبش کوچه 59 ، ساختمان سپاس

تلفن:

031-35250001-5

فکس:

031-35250085
 
Last edited:
بالا