برگزیده های پرشین تولز

گروه مالی شراگیم ، مشاور شما در بورس و کریپتوکارنسی

AloneKing

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,808
لایک‌ها
996
با سلام.
گروه تخصصي و مالي شراگيم با تيمي مجرب در زمينه ي معاملات مالي از اين پس همراه همه ي شما همراهان و دوستان علاقه مند به بورس و كريپتوكارنسي خواهد بود.پس از سالها تجربه بر آن شديم تا با تشكيل گروهي متشكل از قسمت هاي مختلف همچون تحليل سهام، سودآوري براي سرمايه ي شما عزيزان، پيشبيني بازارهاي مالي ، فروش سيگنال، آموزش تحليل تكنيكال و از همه مهمتر تهيه ي مدارك خارجي براي وريفاي اكانت هاي شما دوستان در بروكرهاي خارجي كه كشور عزيزمان را مورد تحريم قراردادندو... خدماتمان به شما عزيزان را ساماندهي كرده و به موفقيت هرچه بيشتر شما همراهان گرامي كمك كنيم.
از اين پس تمام فعاليت هاي اين مجموعه تحت ليبل "شراگيم" صورت مي پذيرد.اميدواريم در اين مسير همكاري پر سودي با شما عزيزان داشته باشيم.
نمونه کارهامون با سود های +100درصدی رو میتونید تو کانالمون که در امضای بنده موجوده مشاهده کنید. این تنها بخشی از کارهامونه. تیم ما متشکل از متخصصین تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در کنار همه که باعث میشه شما در پکی که بهتون ارائه میشه هم سیگنال های فاندا و هم تکنیکال رو داشته باشید . خدمات ما در زمینه ی سیگنال کریپتو فعلا در دو بازه ی کوتاه مدت ( روزانه) و میان مدت ( 3ماهه) ارائه میشه.
اگر اهل ترید نیستید و دنبال سرمایه گذاری در زمینه ی بازار کریپتو و بورس هستید تیم ما با جذب سرمایه از شما این کار رو برای شما انجام میده . حداقل مدت قراردادمون در این قسمت 6 ماهست.
باز هم اگر سوالی بود میتونید در پیام خصوصی و یا تلگرام مطرح کنید، پشتیبانی ما در اسرع وقت پاسخگوی شما دوستان خواهند بود.
با تشکر
 
Last edited:

من

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
18 مارس 2005
نوشته‌ها
1,402
لایک‌ها
167
بالا