برگزیده های پرشین تولز

گزارش آنالیز بازاریابی جستجوها (قسمت دوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Screen-Shot-2017-06-21-at-7.09.10-PM-800x353.png

به نقل از سایت سئو :

در پست منتشر شده قبلی گزارشی تحلیلی درباره وضعیت بازاریابی جستجوها را ارائه کردیم. در این پست به ادامه بررسی این گزارش خواهیم کرد.

این تحقیق نشان می دهد که در ادامه سال این جامعه آماری علاقه ایی به یکپارچه سازی تلاش های بازاریابی محتوا با ماشین یادگیری (57 %) و یا هوش مصنوعی و جستجوی صوتی (62 %) ندارند. پاسخی که داده اند این بوده شاید در سال آینده این فعالیت را اجرایی کنند.

دسته بندی های از بازاریابی محتوا و جنبه های گوناگوند این موضوع که جامعه آماری روی آن تمرکز دارد :

_ بلاگینگ : 69 درصد

_ شبکه ها و رسانه های اجتماعی : 62 درصد

_ ویدئوها : 45 درصد

_ اینفوگرافیک ها : 30 درصد

پارامترهای استفاده شده برای سنجش میزان موفقیت فعالیت های بازاریابی محتوا :

_ موضوع Traffic

_ موضوع Conversion

_ موضوع Engagement

آمار جالب این است که 70 درصد از جامعه آماری اعلام کرده که فقط 50 % از محتواهای آن ها مورد استفاده جامعه هدف قرار گرفته است.

میزان 43 درصد هم بیان کرده اند که 75 % از محتواهای آن ها مورد استفاده قرار نگرفته است.

این آمارها نشان می دهد که آنچه در ذهن و یا خواسته بازاریاب ها است با اعداد و ارقام واقعی اختلاف دارد پس باید در انتخاب رویکردها و روش ها توجه خاصی داشت تا فعالیت ها و تلاش ها بی ثمر نماند.
 
بالا