برگزیده های پرشین تولز

گزارش افتتاحیه باشگاه ورزشهای الکترونیکی TEC CAF

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,792
لایک‌ها
174
سن
29
در روز چهارشنبه، چهاردهم شهریور ماه سال جاری، شرکت MSI باز هم نام خود را بر زبان گیمرها انداخت...اژدهای تایوانی، اینبار هم به مانند گذشته در ساخت یک مرکز تخصصی "بازی" همکاری داشته و اتاق فکر تیم MSI در کنار پشتیبانی آقای هادی، یک مرکز تخصصی بازی و سخت افزارهای تخصصی را به راه انداخته اند. این مرکز واقع در مهرشهر کرج، استان البرز، میزبان گیمر و علاقمندان به دنیای سخت افزار است. این مرکز با عنوان "تک کاف" یا TEC CAF، جدید ترین مرکز بازی های کامپیوتری است که از نظر تجهیزات سخت افزاری، یک سر و گردن از دیگر مراکز مشابه بالاتر است. در ادامه به دومین مرکز مشابه گیم نت ولکانو، دومین تلاش MSI برای تجهیز تخصصی مراکز عمومی بازی، توجه فرمائید.


در وهله نخست، به بسترسازی MSI در زمینه خرید قطعات و تجهیزات جانبی اشاره می کنیم؛ این مرکز در چند طبقه، شامل کافی شاپ، سالن بازی های موبایلی، کتابخانه و... است. در هر طبقه به صورت مجزا، جدید ترین سیستم های واقعیت مجازی (VR) تعبیه شده است. از آنجایی که هزینه این قطعات به منظور اجرای بازی های VR مبلغ بسیار بالایی خواهد بود، این فرصت فراهم شده است تا کاربران با حضور در مرکز تک آف، از این بازی ها لذت ببرند.



image_20180906_122820.png



این مرکز دارای چند جایگاه VIP است که در آن از جدید ترین سیستم های MSI از جمله کارت گرافیک های MSI GTX1070 Ti، پردازنده های نسل هشتم، هدست و کیبورد گیمینگ DS502 و VIGOR GK70، مانیتورهای گیمینگ MSI و... استفاده شده است. در سالن VIP Plus نیز 10 کامپیوتر با کارت گرافیک های GTX1080 تعبیه شده است. همچنین برای گیمرهای کنسولی نیز بخشی با 12 کنسول Playstation 4 ایجاد شده است.



33333333333.png



در بخش های واقعیت مجازی نیز هدست های HTC VIVE به همراه صندلی های مخصوص رالی نصب شده است. در ابتدای امر، آقای مهندس یعقوبی، رئیس بخش بازی های الکترونیکی و کامپیوتری در وزارت ورزش و جوانان نیز حضور یافته و در کنار تجلیل از گیمرهای شرکت کننده در بازی های آسیایی جاکارتا، این اطمینان را به حضار داد که گیمرهای ایرانی به حق خود خواهند رسید. ایشان جایگاه گیمرهای ایرانی را بیشتر از وضعیت کنونی می دانست. از جمله بخش های برجسته سخنان آقای یعقوبی می توان به خبر اعزام گیمرهای زن ایرانی به مسابقات جهانی اشاره کرد.



image_20180906_132103.png



آقای یعقوبی به مسئله تجهیزات مرکز بازی تک کاف اشاره کرده و گفت: مشابه این مرکز در کشور وجود نداشته و این برای اولین بار است که چنین تجهیزات و امکاناتی در یک مرکز گردهم آمده اند. در ادامه خانم "میرزایانس" به نمایندگی از MSI، لوح تقدیری را به مدیریت گیم نت اهدا کرد. علاوه بر گیمرهای ایرانی که راهی المپیک شده و گیمرهای PES که مدال آفرین شده اند، برخی از کارکنان رده بالای MSI از جمله آقای مهندس "بهادر امید" نیز در این افتتاحیه حضور یافته و به سوالات حضار پاسخ دادند.



image_20180906_132221.png




image_20180906_132540.png


MSI0101010.jpg

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,792
لایک‌ها
174
سن
29
گزارش سخت افزار از افتتاحیه گیم نت TEC CAF به اسپانسری MSI + ویدئو



گیم نت های جدیدی در تهران شروع به کار کرده اند که با تجهیزات بهتر خواهان ایجاد بستر بهتری برای گیمر ها هستند. جدید ترین گیم نت و می توان گفت مجهز ترین گیم نت TEC CAF نام دارد که در شهر کرج به اسپانسری شرکت MSI شروع به فعالت کرده است.


TEC-CAF-Game-Center-8.jpg


TEC-CAF-Game-Center-9.jpg






TAC CAFE واژه مختصر شده Technology Cafe می باشد و به گفته موسس آن هدف اصلی این کافه تکنولوژی، ایجاد محیطی با جدید ترین فن آوری ها و سیستم های High End برای گیمینگ می باشد تا بازیکن های عزیز بتوانند بدون هیچ مزاحمتی بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند. در این کافه تکنولوژی حتی به گیمر های موبایل و کتاب باز ها نیز اهمیت داده شده است و برای این دو دسته افراد نیز محیطی در نظر گرفته شده است.



TEC-CAF-Game-Center-12.jpg



TEC-CAF-Game-Center-6.jpg




سیستم های گیمینگ کافه تکنولوژی TEC CAF در دو اتاق به نام های VIP و VIP Plus موجود هستند که در اتاق VIP تعداد ۱۴ عدد سیستم مجهز به nVIDIA GTX 1070Ti و مانیتور و ماوس و صفحه کلید برند MSI هستند و در اتاق VIP Plus تعداد ۱۰ عدد سیستم گیمینگ حرفه ای تر یعنی محهز به nVIDIA GTX 1080 برند MSI هستند. این دو اتاق می توانند حکم بهشت برای گیمر های عزیز داشته باشند.





TEC-CAF-Game-Center-2.jpg



TEC-CAF-Game-Center-3.jpg



TEC-CAF-Game-Center-4.jpg


TEC-CAF-Game-Center-5.jpg





۱۲ سیستم کنسولی PlayStation 4 نیز در طبقه بالا کافه و دو اتاق دیگر نیز در این کافه وچود دارند که مخصوص بازی های واقعیت مجازی می باشند. یکی از اتاق ها دارای HTC VIVE تک نفره برای شبیه سازی بازی های ریسینگ و یک اتاق دارای ۲ عدد HTC VIVE برای تجربه بازی های VIRTUAL REALITY به صورت چند نفره وجود دارد.



TEC-CAF-Game-Center-10.jpg



TEC-CAF-Game-Center.jpg


برای مشاهده این ویدیو در آپارات رسمی MSI کلیک کنید
 
بالا