برگزیده های پرشین تولز

گزارش جدید درباره روش های رتبه بندی گوگل

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
00-average-number-also-rank-for-keywords2-800x540.png

به نقل از تلگرام سئو :
گزارش جدید سایت تحقیقاتی Ahref : صفحاتی که رتبه بندی بالایی در گوگل دارند برای هزاران جستار دیگر هم رتبه بندی بالایی کسب می کنند.

دیدگاهی وجود دارد که می گوید باید یک صفحه منفرد را برای یک عبارت و کلمه کلیدی بهینه سازی کرد. این تحقیق خلاف آن را نشان می دهد. در این تحقیق جذاب که توسط سازمان تحقیقاتی Ahref انجام شده است نشان می دهد که یک صفحه منفرد می تواند برای چند کلمه کلیدی گوناگون رتبه بندی شود. بعضی از سئوکاران معتقد هستند که هر صفحه منفرد باید برای کلمه کلیدی خاص خود بهینه سازی شود.

در این گزارش آمده است که بطور میانگین صفحاتی که در رتبه نخست رنک گوگل هستند برای بیش از 1000 عبارت و کلمه کلیدی دیگر هم در بین 10 رتبه بالای صفحه نتایج جستجو قرار دارند. ارزش حد میانه کمتر از نصف و با 400 عبارت و کلمه کلیدی مرتبط می باشد.

در نمودار پیوست شده میانگین رتبه بندی برای دیگر عبارات و کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه رتبه بندی را نشان می دهد.

اگر گزارش با کلمات کلیدی با ارزش بالا فیلتر شود ، نشان می دهد که رتبه بندی برای 2 تا 3 کلمه کلیدی در هزار جستجو انجام شده در هر ماه متعارف است در حالیکه رتبه بندی برای بیش از 10K کلمه کلیدی در یک صفحه منفرد بسیار خاص و نادر است. دومین تصویر پیوست شده اینفوگرافی این آمار را نشان می دهد.

باز هم فیلتر اعمال شده تا تعداد کلمات کلیدی که در یک صفحه رتبه بندی شده است را مشخص کند. تا نقطه ایی که دیگر یک کلمه کلیدی متعارف برای گروه باقی نماند. در این قسمت مشخص شده که تعداد کلمات کلیدی خاص و یکتا بسیار کم است. سومین تصویر پیوست شده نمودار این بخش از تحقیق را نشان می دهد.

00-ranking-for-high-volume-keywords-800x533.jpg

00-uniqueness-of-also-rank-for-keywords-493x600.png
 
بالا