برگزیده های پرشین تولز

گزارش مصور ازنمایشگاه بین المللی تلکام ایران

گزارش رو چطور ارزیابی کردید

  • عالی بود

    Votes: 1 20.0%
  • خوب بود

    Votes: 2 40.0%
  • میشد تحمل کرد

    Votes: 2 40.0%
  • فاجعه بود

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
همونطور که در اخبار هم اومده بود نمایشگاه بین المللی امروز فردا و پس فردا میزبان شماست.
در محل دائمی نمایشگاههای تهران در حال حاضر دو نمایشگاه برگزار شده که ارتباطی تنگاتنگ با هم دارند!؟!
نمایشگاه تلکام ایران و نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری!
من هم گفتم که برم و یک گزارش کامل از این نمایشگاه تهیه کنم تا به شما نشون بدم که چه خبره و شما خونه نشستین و بی خبرید....! لطفا بعد از خوندن این گزارش نفری 500 تومن به حساب من در بانک سوئیس واریز کنید و برید به جون من دعا کنید که شما رو از ورودیه ی 1000 تومنی و ترافیک تهران و گرمای هوا نجات دادم.
خوب دیگه بریم سر گزارش:

ساعت 11:30 دقیقه قدم به میدان رقابت تبلیغاتی شرکتهای شرکت کننده در نمایشگاه گذاشتم. شروع خوبی بود و در بدو ورود به خوبی به ما خیر مقدم گفتند و برای اثبات اینکه چقدر ما رو دوست دارن یه 1000 تومنی ناقابل گرفتن و بجاش یه بلیت رنگی خیلی خوشگل بهمون یادگاری دادن.

wc.jpg

در بدو ورود دکورهای زیبا نظر هر جنبنده ای رو به خودش جلب میکرد

dz.jpg


ولی من رو چیز دیگه ای جذب کرد. و اون چیزی نبود جز

db.jpg


و با خودم گفتم هر طور شده باید اونو کش برم. آخه همونطور که میبینید هیچ محافظی نداره و به راحتی میشه بذاریش تو جیبت و بری بیرون. خب قبول کنین هر کی دیگه هم جای من بود وسوسه میشد . پس شروع کردم به نقشه کشیدن ولی اونجا خیلی شلوغ بود حتی نمیشد راه رفت چه برسه به این که بخوام فکر کنم.

jz2.jpg


با اینکه هنوز کاری نکرده بودم همش احساس میکردم تحت نظرم. ولی اطراف رو که دقیق تر نگاه کردم فهمیدم که خیالاتی شدم.

dm.jpg


تو یه فرصت مناسب دیش رو ورداشتم و گذاشتم تو جیبم. ولی خیلی سخت تو جیبم جا شد چون موبایلم هم تو همون جیبم بود.لابد میگین چرا تو اون یکی جیبم نذاشتمش؟ جوابش ساده است چون اون یکی جیبم سوراخه خوب منم ترسیدم دیش از جیبم بیفته. به هر حال با هر زحمتی که بود جا شد. حالا باید از اونجا خارج میشدم ولی خیلی تابلو بود که یهو شروع کنم به دویدن و بیام بیرون پس خیلی عادی یه جوری که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده به بازدیدم ادامه دادم.(ولی کاشکی ادامه نمیدادم!)
بزودی فهمیدم که چشمهایی همه جا مواظب من هستن.

lh.jpg

ولی موضوع به همینجا ختم نشد به عکس زیر دقت کنید درسته من هم اشتباه شما رو کردم یعنی اول فکر کردم آقایی که با موبایل داره حرف میزنه آدم واقعیه ولی فهمیدم در اشتباه بودم و اون فقط یه مانکنه!
نکته همینجاست کی این مانکن رو اینقدر حقیقی ساخته؟؟

rm.jpg


آفرین درسته دست فضایی ها تو کاره من خودم به تنهایی سفینشون رو پیدا کردم و شکم به یقین تبدیل شد که ما گرفتار حمله فضایی ها شدیم.

af.jpg


اونها به خوبی میان ما مخفی شده بودن و نمیشد اونها رو از مردم عادی تشخیص داد

af2.jpg


باز هم به تنهایی متوجه شدم که اونها نیروشون رو از خورشید تامین میکنن ولی دقیقا نفهمیدم که چطوری از زیر سقف سالن این نیرو رو جذب میکنن!

bk.jpg


خوشبختانه متوجه دستکاری های اونها در تمام قسمتهای نمایشگاه شده بودم خصوصا در تابلوهای برق نمایشگاه

dk.jpg


بدبختانه اونها هم متوجه من شده بودن و تو فکر حمله به من بودن ولی کور خونده بودن من از اونها زرنگتر بودم

da.jpg


تو عکس بالا اون دیشی که کش رفته بودم رو میشه به وضوح در جیب سمت راست من دید. ندیدین؟ خوب حتما مونیتورتون خرابه! همون دخترخانمی که پشت سرم بود از روی حس انسان دوستی من رو از اون سو قصد وحشتناک که در حال وقوع بود نجات داد خواهش میکنم دقت کنید که فقط از روی حس انسان دوستی نه چیز دیگه ای. نه نه نه از این وصله ها به من نمیچسبه. برای اینکه ممکنه بچه های زیر 18 سال هم این گزارش رو بخونن مجبور شدم لحظه ی نجاتم رو کمی سانسور کنم. خیلی کم.

ns.jpg


دیگه تحقیقاتم کامل شده بود و وقتش بود جهان رو با خبر کنم که تو چه دردسری افتادیم. آره درست خوندین "افتادیم" حتی من هم با همه زیرکیم تو دردسر افتاده بودم. لابد خیال کردین میخواستم کمک بگیرم خب باید بگم سخت در اشتباهید اگه قرار بود درخواست کمک کنم از همون موقع که دم در گفتن 1000 تومن ورودی بده نمیدادم و این همه
مشکل هم برام پیش نمیومد صبر کنید ببینم .... راه نجات رو دیدم.... آره خودشه .....ببینید

hd.jpg


می دونم می دونم انتظار داشتین که راه نجات منم مثل کارتونها پشت آبشار یا یه همچین چیزی باشه ولی یادتون نره که این یه قصه نیست یه فاجعه است که باید هر چه زودتر هم جلوش گرفته بشه تازه ما الان تو عصر ارتباطاتیم تو رو خدا یه کم امروزی تر فکر کنید تقصیر من چیه که راه فرارم به یه دکل 60 متریه مربوطه نه یه آبشار؟
چی؟ دیگه دارین خستم میکنین ها! آخه شما چطوری به این نتیجه رسیدین که من میخوام از اون دکل 70 متری برم بالا؟ یه کم واقع بین باشین. این روش اطلاع رسانی مال 100 سال پیشه نه الان چند بار باید یادآوری کنم که الان قرن 21 امه . تازه به فرض اینکه می خواستم برم بالا هیچ فکر کردین چطوری باید از اون دکل 80 متری میرفتم بالا انگار یادتون رفته ها یه دیش 1000 کیلویی تو جیبم بود. دیگه این حرفتون غیر قابل تحمله." زورم نرسید؟" یعنی چی ؟ تو این وضعیت موقع شوخی کردنه بابا آخه یه کم جدی باشین. من الان 2 ساعته دارم این دیش رو تو نمایشگاه میچرخونم اون وقت میگین زورم نمیرسه از اون دکل200 متری برم بالا؟
چی؟ خب....! نمی تونستید زودتر بگین که بهتره دیش رو موقع برگشتن کش برم؟ همیشه کارتون همینه اولش به آدم هیچی نمیگین تا کارش انجام بده بعد شروع میکنین به ایراد گرفتن.حالا که دیگه کار از کار گذشته پس بزارین کارم و بکنم. خب کجا بودیم؟ آهان یادم اومد دنبال راه نجات بودم لابد میپرسین اگه نمیخوام برم بالا پس راه نجات
کجاست؟ خب یه کم بیشتر دقت کنید اینقدر بالا بالا ها رو نگاه نکنید

st.jpg


چه عجب بالاخره درست حدس زدین. آره می خوام تلفن بزنم. نه دیگه دوباره اشتباه کردین! عمیقتر نگاه کنین با تلفن دیواری باید زنگ بزنم تلفن جلویی دکوریه . مشکل کم بود شد دوتا حالا کارت تلفن از کجا گیر بیارم؟
من تا کی باید از دست شما حرص بخورم؟ نه تو رو خدا بگین خجالت نکشین. تا کی؟
یعنی واقعا یکیتون نمیتونست بگه من موبایل همراهمه؟ دیگه پاک ازتون نا امید شدم.
حالا کجا گذاشتم این رو؟ نه بابا کی کارت تلفن خواست؟ گوشی رو میگم. وای نه! زیر دیش مونده حالا چی کار کنم؟
آهان فهمیدم. نگاه کنید ببینید چی کار میکنم.
- خانم ببخشید
بله؟
- سلام
سلام
- ممکنه با گوشیتون یه تماس کوتاه بگیرم.
خواهش میکنم. بفرمایین.
- متشکرم. زیاد طول نمیکشه.

خب تو این وضعیت هر کی جای من بود مسلما زنگ میزد به 110 ولی من همونطور که گفتم با همه فرق دارم و معمولا در لحظات حساس بهترین فکر به ذهنم میرسه. من 110 رو نگرفتم. من شماره خودم رو گرفتم. اوه بس کنید دیگه اگه خود دختره نمیخواست خب اصلا گوشی رو بهم نمیداد. حساب دو دو تا چهار تاست من از اون گوشی خواستم و اون هم بهم داد به همین ساده گی مثل اینه که من بگم "موافقی" اونم بگه "بله". حالا دیدین حق با منه و تونستم شما رو با منطق خالص قانع کنم؟ بگذریم.
شمارش افتاد رو گوشیم و شمارم رفت تو گوشیش. ولی باید یه جوری بهش دقیقتر منظورم رو می فهموندم. بهش گفتم وای ببخشید تو رو خدا اشتباهی شماره خودمو گرفتم اصلا حواسم نبود.
اوه اوه اوه. گند زدم.
مگه شما گوشی دارین؟
- با اجازتون.
پس چرا با گوشی خودتون زنگ نزدین؟
آخه دیش داره
بله؟
عرض کردم... هیچی ... یعنی خونه جا گذاشتمش.
بسیار خب اشتباهه دیگه پیش میاد
بله کاملا حق با شماست. بفرمایید گوشیتون. خیلی ممنون.
شما که هنوز زنگ نزدین!
چرا دیگه همین الان زدم.
اون که اشتباهی بود. به گوشی خودتون زدین.
آهان آره می خواستم ببینم هنوز شارژ داره یا نه! (یه سوتی دیگه!)
عجب. باشه. خواهش می کنم. کاری نکردم.
اختیار دارین خیلی لطف کردین. راستی من سیناست. (بد که نگفتم؟)
خوشبختم. منم مینام.
آه چه هم قافیه!
آره واقعا رومانتیکه!
وقت داری بریم یه نوشیدنی بخوریم.
راستش وقت ندارم ولی باشه. (همیشه اولش ناز میکنن)

خب تموم شد دیگه. منتظر چیز خاصی هستین هنوز نشستین؟ آهان دوباره داشت یادم میرفت آدم فضایی ها راستش بعد از اون ملاقات کاملا تصادفی که به شکل کاملا تصادفی تر به آشنایی ما منجر شد. می دونید دیگه. یعنی درکم کنین دیگه. راستش به کل یادم رفت که اون همه آدم فضایی تو نمایشگاهه. خب هر کس دیگه ای هم که جای من بود همین طوری میشد دیگه.
یه لحظه صبر کنین ..... این دیگه چیه؟ ..... میگم دارم اذیت میشم ها .... ال ام بی دیشه از تو جیبم زده بود بیرون. با اجازه من فعلا مرخص شم برم شلوارم و عوض کنم. اینجا زشته.
با اجازه. فعلا.
 

vmf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2003
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
2
سن
39
حالا ارزشش رو داشت که بریم یا نه!!!

همش سخت افزار های ارتباطی بود!!؟
شرکتی که محصولات cisco رو به طور حرفه ایی ارائه کنه وجود داشت!؟؟
شرکت به اسم فکور که محصولات sun رو پشتیبانی می کنه دیدید!؟

ار بابت عکس های هم ممنون، فقط بد نبود جزئیات حرفه ایی رو هم یک مقداری می گفتید!
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
راستش برای شبکه کارها و آی اس پی دارها خیلی با حاله برای کسایی هم که می خوان تکنولوژی روز رو از نزدیک ببینن خوبه ولی برای من اونقدرا فایده نداشت. البته وقتم هم تلف نشد ولی خب اونطوری که انتظار داشتم نبود.

.فکر کنم سیسکو غرفه داشت ولی فکور یا سان رو ندیدم

آره همش سخت افزار بود.

حق با شماست .راستش این نمایشگاه واقعا به درد حرفه ای ها می خوره. .
چه جور جزییاتی مد نظرتونه؟ خیلی بازه وسیعی بود
از کابل و لوازم کابل کشی بود تا کیوسکهای تلفن چند منظوره که میشه از اونها برای ارتباط با اینترنت استفاده کرد و مبلغ کترکرد رو از پول کارت تلفن عادی کسر میکنه و یا داخل کیوسک از خودتون عکس 3*4 بگیرید و...
شما دقیقا دنبال چه موضوعی هستین؟
 

vmf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2003
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
2
سن
39
به نقل از darklord :
راستش برای شبکه کارها و آی اس پی دارها خیلی با حاله برای کسایی هم که می خوان تکنولوژی روز رو از نزدیک ببینن خوبه ولی برای من اونقدرا فایده نداشت. البته وقتم هم تلف نشد ولی خب اونطوری که انتظار داشتم نبود.

.فکر کنم سیسکو غرفه داشت ولی فکور یا سان رو ندیدم

آره همش سخت افزار بود.

حق با شماست .راستش این نمایشگاه واقعا به درد حرفه ای ها می خوره. .
چه جور جزییاتی مد نظرتونه؟ خیلی بازه وسیعی بود
از کابل و لوازم کابل کشی بود تا کیوسکهای تلفن چند منظوره که میشه از اونها برای ارتباط با اینترنت استفاده کرد و مبلغ کترکرد رو از پول کارت تلفن عادی کسر میکنه و یا داخل کیوسک از خودتون عکس 3*4 بگیرید و...
شما دقیقا دنبال چه موضوعی هستین؟
خیلی ممنون darklord عزیز ، من راستش بیشتر دنبال محصولات شبکه و جزیاتش بودم، ایشالله یسری می زنم!

فقط اون 1000 تومنش زور داره!! همه دنیا سعی می کنند کلی جایزه هم بزارند که مردم بیاند و اونها رو جذب تکنولوژی جدید بکنند اما اینجا ....!! نمی دونم چرا نمی فهمند!
162.gif
 

vmf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2003
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
2
سن
39
خوب دوستان طبق معمول باید تاسف بخوریم!!! چون این نمایشگاهی با این آلاپ و تولپ یک سایت اطلاع رسانی خشکه و خالی نداره !! ولی جهت اطلاع باید اعلام کنم که نمایشگاه از روز 20 سپتامبر شروع شده و تا روز 23 سپتامبر ( جمعه این هفته) ادامه خواهد داشت !!

iran telecom 2005
6th International Telecommunications and Information Technology Trade Fair
September 20 - 23, 2005
Tehran International Exhibition Center

این هم لینک یک سایت آلمانی که اگر نبود ما باید عنر عنر تا پارک وی می رفتیم و تا فقط بفهمیم اونجا چه خبر هست !! والا غیرتا همین یک لینک جای کلی زحمت ما رو کشیده !!!( خدا پدر مادرش رو بیامرزه !!)

http://www.fairtrade-messe.de/goto/fair/1/0/0/
 

techmix

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2004
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
0
سن
35
محل سکونت
Tehran
لرد جان خيلي قشنگ بود ، دستت درد نكنه مارو بردي نمايشگاه :lol:
ممنون :rolleyes:
 

meli

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2004
نوشته‌ها
1,393
لایک‌ها
23
سن
36
محل سکونت
tehran
از گزارشت ممنون!!!
 

astm1834

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
16
محل سکونت
_ _ _
به نقل از vmf :
خوب دوستان طبق معمول باید تاسف بخوریم!!! چون این نمایشگاهی با این آلاپ و تولپ یک سایت اطلاع رسانی خشکه و خالی نداره !! ولی جهت اطلاع باید اعلام کنم که نمایشگاه از روز 20 سپتامبر شروع شده و تا روز 23 سپتامبر ( جمعه این هفته) ادامه خواهد داشت !!

iran telecom 2005
6th International Telecommunications and Information Technology Trade Fair
September 20 - 23, 2005
Tehran International Exhibition Center

این هم لینک یک سایت آلمانی که اگر نبود ما باید عنر عنر تا پارک وی می رفتیم و تا فقط بفهمیم اونجا چه خبر هست !! والا غیرتا همین یک لینک جای کلی زحمت ما رو کشیده !!!( خدا پدر مادرش رو بیامرزه !!)

http://www.fairtrade-messe.de/goto/fair/1/0/0/
جريان چيه...!!!...اينجام همين لينكه بالا رو داده........ http://www.iranfair.com/farsi/default.htm
 

darklord

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,085
لایک‌ها
1
محل سکونت
System32
از همه دوستان بابت لطفشون واقعا ممنونم
 

Amiin

کاربر فعال سینما
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,275
لایک‌ها
7
سن
32
محل سکونت
تهران
حالا ارزشش رو داشت که بریم یا نه!!!
من رفتم، افتضاح بود! دو سه تا غرفه ی به درد بخور بیشتر نداشت. صاحب غرفه ها هم مگس می پروندن :happy:
 
بالا