برگزیده های پرشین تولز

گزيده اي از اخبار ايران و جهان

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
9- جمشيد ممتاز معرفي شده از نهاد رياست جمهوري نشان دانش درجه دو
دكتر جمشيد ممتاز استاد دانشگاه تهران در رشته حقوق بين‌الملل باسابقه بيش از سي سال تدريس موفق در كشور و همچنين استاد ميهمان برخي دانشگاه‌هاي خارجي، حضور در بيست همايش معتبر بين‌المللي و عضويت در كميسيون حقوق بين‌الملل سازمان ملل متحد از جمله شخصيت‌هاي علمي كشور به شمار مي‌آيند كه نام و شهرت وي به مرزهاي كشور محدود نشده است. دكتر ممتاز با تاليف بيش از 40 كتاب و مقاله به زبان‌هاي انگليسي و فرانسه و نيز مشاركت فعال در هيات‌هاي نمايندگي ايران در مذاكرات آتش بس بين ايران و عراق، قضيه سكوهاي نفتي و سلاح‌هاي هسته‌يي، سهم موثري در اثبات حقانيت جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي داشته و از اين رو بارها مورد تشويق و تقدير قرار گرفته‌ است.
وي همچنين مديريت مركز مطالعات عالي روابط بين‌المللي دانشگاه تهران و رياست انجمن ايراني مطالعات ملل متحد را بر عهده دارد.
به منظور قدرداني از تلاش‌هاي علمي اين استاد، نشان دانش درجه دو به وي اعطا شد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
- سيد حسين صفايي معرفي شده از نهاد رياست جمهوري نشان دانش درجه دو
دكتر سيد حسين صفايي استاد رشته حقوق در دانشگاه تهران با سابقه 38 سال تدري و تحقيق، گام‌هاي موثري در ارتقاي دانش حقوق در كشور برداشته‌ است. آثار ايشان اعم از تاليف با ترجمه مشتمل بر 14 كتاب و حدود 50 مقاله به زبان‌هاي فارسي و فرانسه بارها حائز عناوين برتر و برگزيده شده و نشانگر عمق فكري و توان ذهني وي مي‌باشد. اين آثار كه عمدتا در زمينه‌هاي حقوق خصوصي و حقوق تطبيقي نگارش يافته، بعضا به عنوان تنها مرجع موجود در زبان فارسي مورد استفاده دانشجويان و علاقه‌مندان قرار دارد. وي همچنين در سال 1380 به عنوان استاد برگزيده دانشگاه تهران معرفي شده ‌است.
به منظور گرامي‌داشت اين تلاش‌هاي ارزنده، نشان دانش درجه دو به وي اعطا شد.
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از shifte shab :
صبر كن بابا دارم از آخر ميام جولو .... 3-4 هزار پست ديگه ميرسم به اخبار جديد....
اخه کم عقل که چی بشه می خواهی پستات بره بالا؟؟؟ نمی بینی برا من ماهی یه شر درست می کنند
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
چه شرري برات درس كردن مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا تو كلي عزت و احترام داري واسه خودت .... منم مي خوام همه جولوم پا شن ...
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
11- سيد محمد هاشمي معرفي شده از نهاد رياست جمهوري، نشان دانش درجه دو
دكتر سيد محمد هاشمي از اساتيد برجسته‌ حقوق به ويژه در زمينه حقوق عمومي مي‌باشد. وي با سابقه‌ي بيش از 40 سال تدريس و فعاليت آموزشي در مقاطع گوناگون تحصيلي و تربيت شماري از دانشجويان، ديپلمات‌ها و كارآموزان قضايي، آثار ارزشمندي را در زمينه‌ي حقوق عمومي، حقوق كار و ساير موضوعات حقوقي در قالب رساله و مقاله پديد آورده‌اند كه همواره مورد مراجعه علاقه‌مندان بوده و كمك قابل توجهي به رفع نيازهاي مطالعاتي نموده است. همچنين دو جلد از تاليفات وي تحت عنوان «حقوق اساسي جمهوري اسلامي ايران» در سال‌هاي 73 و 75 به عنوان كتاب سال شناخته شده است.
به منظور تقدير از فعاليت مستمر در تدريس و تحقيق، نشان دانش درجه دو به ايشان اعطا شد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
12- ناصر سيم‌فروش معرفي شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نشان دانش درجه دو
دكتر ناصر سيم فروش پس از اخذ درجه‌ي فوق تخصصي جراحي و پيوند كليه‌ي همكاري خود را با مراكز درماني و آموزش پزشكي كشور در سال 1359 آغاز كرد و از آن زمان تا كنون علاوه بر اشتغال به تدريس و تحقيق، مسووليت‌هاي مختلف اجرايي را بر عهده داشته ‌است.
تاسيس بخش‌هاي اورولوژي و پيوند كليه در بيمارستان شهيد لبافي نژاد و گرفتن تاييد براي تربيت متخصص، تاليف سه جلد كتاب و تنظيم حدود يكصد و هفتاد عنوان مقاله جهت انتشار يا ارائه به همايش‌هاي داخلي و بين‌المللي، موفقيت در تربيت متخصصان جراحي كليه و گرايش‌هاي فوق تخصصي آن و نيز دوازده مورد ابداع و ابتكار در شيوه‌هاي درماني، سهم موثري از ارتقا دانش پزشكي در رشته اورولوژي را در كشور نصيب دكتر سيم‌فروش كرده است. همچنين تلاش وي در زمينه‌ي درمان آسيب ديدگان جنگ تحميلي و نيز تاسيس مركز ضايعات نخاعي جانبازان تحسين برانگيز است.
نشان دانش درجه دو به منظور قدرداني از مجموعه اين خدمات علمي به وي اعطا شد.
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از shifte shab :
چه شرري برات درس كردن مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا تو كلي عزت و احترام داري واسه خودت .... منم مي خوام همه جولوم پا شن ...
تو تو این سه ماه گزشته نبودی؟؟؟؟؟؟؟ هنوز از اخریش یک ماه نگزشته عمو!!!!!!!!!!!
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
13- رضا برادران معرفي شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نشان دانش درجه دو
دكتر رضا برادران پس از كسب درجه تخصصي پزشكي كودكان در سال 1344 تا كنون علاوه بر اشتغال به تدريس و تربيت نيروي متخصص در سمت‌هاي گوناگون از قبيل مديريت گروه بيماري‌هاي كودكان و رياست دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تبريز منشاء خدمات موثر بوده ‌است كه از جمله مي‌تواند به راه‌اندازي مركز پزشكي كودكان و ايجاد بخش‌هاي فوق تخصصي نوزادان ـ خون ـ قلب ـ گوارش و اعصاب اشاره داشت.
وي با انتشار متجاوز از هفتاد مقاله در مجلات پزشكي داخلي و بين‌المللي، حضور فعال در همايش‌هاي معتبر و نيز به سامان رساندن چند طرح تحقيقي مهم كه در زمينه‌ي تامين سلامت كودكان در سطح كشور اهميت بسزايي داشته، گام‌هاي بلندي در جهت ارتقاي دانش پزشكي در رشته تخصصي كودكان برداشته‌اند و از اين رهگذر، از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نيز سازمان **** سازمان پزشكي كشور بارها مورد تقدير قرار گرفته ‌است.
به منظور بزرگداشت اين تلاش‌هاي علمي، نشان دانش درجه دو به وي تعلق ‌يافت.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
14- احمد علي نوربالا معرفي شده از سوي برخي از مسوولان و وزرا نشان خدمت درجه دو
دكتر احمدعلي نوربالا در طول دوران خدمت خود در **** پاسداران انقلاب اسلامي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بنياد شهيد انقلاب اسلامي و جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران منشاء آثار متعدد از قبيل راه‌اندازي و هدايت مراكز درماني و آموزشي، سازماندهي امور اجرايي و تدوين اساسنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها و طراحي تشكيلات متناسب بوده ‌است.
وي همچنين در مقام رياست جمعيت هلال احمر به حضور فعال اين جمعيت در تشكل‌هاي بين‌المللي، ايجاد سازمان‌هاي تخصصي و توسعه‌ي فرامرزي عمليات اين جمعيت توجه جدي نشان داده‌ است.
هدايت و رهبري عمليات امداد و نجات در بلاياي طبيعي سال‌هاي اخير به ويژه واقعه زلزله بم نيز از جمله فعاليت‌هاي شايان ذكر آقاي نوربالا به شمار مي‌رود. برقراري ارتباط با بيش از 164 كشور يا مركز بين‌المللي جهت دريافت كمك‌ها، هماهنگي با تيم‌هاي خارجي و جست‌وجو و امداد و درمان، استقرار پايگاه‌هاي جمع‌اوري هدايا در سطح وسيع و انتقال سريع آن‌ها به مناطق زلزله زده مبين نقش وي در حل برخي از مشكلات ناشي از زلزله در منطقه بم مي‌باشد.
به منظور ارج نهادن به مجموعه اين خدمات صادقانه، نشان خدمت درجه دو به وي تعلق ‌يافت.

15- حسين زمرشيدي معرفي شده از وزارت آموزش و پرورش نشان دانش درجه سه
استاديار و عضو هيات علمي دانشگاه شهيد رجايي از جمله افراد صاحب نام و متخصص در رشته ساختمان است. وي با تاليف 21 جلد كتاب درسي رشته عمران در مقطع متوسطه و عالي، 10 جلد كتاب معماري، 28 مقاله تخصصي در زمينه هنر و معماري و خلق 30 تابلو در عرصه‌ي معماري اسلامي،‌ از پيشكسوتان هنر در حوزه معماري اسلامي به شمار مي‌آيد كه با حضور فعال در همايش‌ها و كميته‌هاي برنامه‌ريزي، گام موثري در راه ارتقا دانش ساختمان به ويژه در بخش معماري اسلامي و سنتي ايران برداشته‌ است.
صداقت در تدريس و پشتكار در تحقيق و نوآوري در امور فني و ظرافت در جلوه‌هاي هنري از جمله ويژگي‌هاي وي است كه بارها از سوي مسوولان ذي‌ربط مورد توجه و تقدير قرار گرفته است.
به منظور ارج نهادن به جايگاه والاي علمي و تقدير از يك عمر تلاش دلسوزانه و خستگي ناپذير، نشان دانش درجه سه به ايشان اعطا شد.

16- محمدحسين علي محمديان معرفي شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نشان پژوهش درجه سه
دكتر محمدحسين علي محمديان رييس بخش ايمونولوژي انستيتو پاستور ايران، طي سال‌ها فعاليت علمي، چهره‌اي ماندگار از يك پژوهشگر را ترسيم كرده، وي ضمن راه‌اندازي بخش تحقيقاتي ايمونولوژي در موسسه‌ي مزبور و اجراي طرح‌هاي تحقيقي متعدد، مقالات ارزنده‌ي بسياري را در مجلات و همايش‌هاي معتبر داخلي و بين‌الملي عرضه داشته و از اين رهگذر، بارها مورد تشويق و توجه مراجع تخصصي از جمله جشنواره خوارزمي قرار گرفته‌اند.
وي هم‌چنين موفق به ثبت سه ژن جددي از ليشمانيا ماژور و تهيه‌ و ارزيابي معرف ليشمانين جهت تست پوستي انسان گرديده كه توسط سازمان بهداشت جهاني به عنوان معرف مرجع شناخته شده است.
تدريس در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و راهنماي پايان‌نامه دانشجويان دكتري و كارشناسي ارشد از جمله ديگر فعاليت‌هاي دكتر علي محمديان به شمار مي‌آيد كه عناوين استاد و مدرس نمونه كشور را براي ايشان به دنبال آورده است. به منظور قدرداني از مداومت در تحقيق، نشان پژوهش درجه سه به وي اعطا مي‌شود.

17- جعفر ارشاد معرفي شده از وزارت جهاد كشاورزي نشان پژوهش درجه سه
دكتر جعفر ارشاد عضو هيات علمي موسسه تحقيقات آفات و بيماري‌هاي گياهي و عضو وابسته فرهنگستان علوم كشور، سابقه‌ي چهل سال پژوهشگري در زمينه‌ي بيماري‌هاي گياهي و قارچ‌شناسي داشته و در اين خصوص، بالغ بر يكصد اثر علمي در قالب مقاله و رساله پديد آورده ‌است.
كيفيت اين آثار چنن بوده است كه وي علاوه بر دريافت تقديرنامه‌هاي گوناگون، توانسته ‌است رتبه‌ي اول پژوهشگر نمونه و لوح تقدير جشنواره خوارزمي را در سال 1380 از آن خود كند. هم‌چنين در نتيجه مساعي دكتر ارشاد 500 گونه قارچ جديد به ايران و 25 گونه قارچ جديد به دنيا عرضه و معرفي شده است.
به پاس اين خدمات ارزنده، نشان پژوهش درجه سه به وي اعطا شد.


18- سيد عبدالحسين ثابت معرفي شده از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، نشان لياقت و مديريت درجه سه
سيد عبدالحسين ثابت از سال 1359 قدم در عرصه‌ مديريت اجرايي گذارده و در بخش‌هاي مديريت صنايع به‌ويژه صنايع نساجي، شركت كالاي نفت، شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي ايفاي نقش كرده و از سال 1371 تا كنون رياست سازمان بازنشستگي كشوري را بر عهده دارد.
وي در مجموعه‌هاي صنعتي كه پيش از اين تصدي آنها را به عهده داشته‌ است، به توسعه ظرفيت‌هاي توليدي، صرفه‌جويي در مصارف ارزي و ايجاد منابع ارزآور توجه جدي مبذول نموده و طرح‌هاي مهمي را در زمينه‌ي توليد مواد زيربنايي به ثمر رسانده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به راه‌اندازي كارخانه تصفيه كشمير براي اولين بار در ايران و معرفي كشور به عنوان دومين صادركننده جهاني اين محصول اشاره داشت. هم‌چنين مديريت وي در سازمان بازنشستگي كشوري منشأ ايجاد تحول از طريق بهبود وضع معيشتي بازنشستگان و تصحيح و تغيير ديدگاه عمومي نسبت به اين قشر، افزايش چشمگير دارايي‌هاي صندوق بازنشستگي، به‌كارگيري فناوري پيشرفته و ايجاد فضاي تعامل گسترده با ساير سازمان‌ها و موسسات، تمركززدايي از ساختار سازماني و شفاف‌سازي وضعيت مالي بوده است.
از اين رو در راستاي ارج نهادن به شايستگي مديران كشور، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.

19- محسن خواجه‌نوري معرفي شده از وزارت كار و امور اجتماعي، نشان لياقت و مديريت درجه سه
محسن خواجه‌نوري پس از طي مراحل مختلف و قبول مسووليت در رده‌هاي مياني وزارت كار و امور اجتماعي از سال 1368 تا كنون به عنوان معاون وزير در روابط كار مشغول فعاليت مي‌باشد.
وي در زمينه بهبود بخشيدن به روابط كار، مبادرت به تهيه و اجراي طرح‌هاي مفيدي همچون بيمه بيكاري و بن كارگري و بازنشستگي پيش از موعد نموده و هم‌چنين در زمينه‌ي تهيه و اجراي **** ارزيابي و طبقه‌بندي مشاغل كه به يكسان‌سازي و كاهش اختلاف دستمزد در 3500 واحد منجر شده است، گام‌هاي موثر برداشته‌ است. تهيه 41 آيين‌نامه قانون كار و نيز آيين‌نامه كارهاي سخت و زيان‌آور، تنظيم 15 مورد گزارش تحقيقي، تهيه دائره‌المعارف حفاظت و بهداشت كار و ارايه‌ي 23 مورد گزارش حداقل مزد ايشان را مستحق دريافت تقديرنامه‌هاي گوناگون احراز سمت معاون نمونه در جشنواره‌هاي دوم و سوم شهيد رجايي و پژوهشگر نمونه سال 81 نموده است. از اين رو به منظور تقدير از توانايي فكري و اجرايي در مديريت، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.

20- محمود اميري معرفي شده از وزارت صنايع و معادن، نشان لياقت و مديريت درجه سه
محمود اميري از سال 1345 تا كنون تمام همت خود را متوجه افزايش بهره‌برداري و كاربري ماشين‌هاي اداري در كشور نموده و در اين راه تنها به واردات اكتفا نورزيده ‌است.
وي علاوه بر همكاري با شركت‌هاي سازنده خارجي در جهت بومي كردن امكانات و توانايي اين ماشين‌ها، در زمينه‌ي توليد آنها در كشور گام‌هاي موثري برداشته و در حال حاضر يكي از بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين واحدهاي توليدي در خاورميانه را تحت مديريت دارند.
سعي وي در ارتقاي كيفي اين محصولات و رساندن آنها به سطح قابل رقابت با مشابه خارجي قابل تحسين بوده و انتخاب وي را به عنوان مدير نمونه در سال‌هاي 80 و 81 معنادار مي‌كند.
به منظور تقدير از مديريت شايسته، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از shifte shab :
چي كارت كردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می ترسم اخر یکی مثل این فتو نامرد راه بیوفته بگه این ایدی شیفت شب رو هم من ساختم!!!!!!!!!!! آخه د**** که حناق نداره
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
21- مهندس سيف‌الله علي‌اصغري معرفي شده از وزارت نيرو، نشان لياقت و مديريت درجه سه
سيف‌الله علي‌اصغري پس از طي مدارج مختلف و تصدي بخش‌هاي فني و اجرايي گوناگون در نيروگاه نكا. در سال 1371 به سمت مديرعامل و رييس هيات مديره اين نيروگاه منصوب شد.
مديريت وي در اين واحد، سرآغاز تحول جدي در بهينه‌سازي و افزايش توليد، بهبود عملكرد، كاهش مصرف داخلي و صرفه‌جويي، استفاده از تحقيقات و آموزش مديران به شمار مي‌رود. به گونه‌اي كه مجموعه‌ي ياد شده در ارزيابي عملكرد نيروگاهها در سال 78 و 79 حائز رتبه‌ اول شده است. هم‌چنين تلاش‌هاي مهندس علي‌اصغري در زمينه‌ بازسازي نيروگاه بعد از سه بار بمباران و مشاركت در راه‌اندازي و تعمير نيروگاههاي ديگر مانند اراك، همدان و شعيد رجايي قابل ذكر مي‌باشد.
به منظور تقدير از همت و تدبير وي در عرصه‌ي مديريت، نشان لياقت و مديريت درجه سه به ايشان اعطا شد.

22- محمدرضا يزداني‌خرم معرفي شده از سازمان تربيت بدني، نشان لياقت و مديريت درجه سه
محمدرضا يزداني‌خرم با پشتوانه‌ي مديريت در شركت‌هاي پارس خودرو و دخانيات ايران و نيز سازمان‌هاي بنياد جانبازان و مستضعفان از سال 1368 تاكنون رياست فدراسيون واليبال را در سازمان تربيت بدني به عهده دارد.
اين فدراسيون در سايه مديريت ايشان با تحول جدي روبه‌رو گرديد به نحوي كه علاوه بر كسب عنوان بهترين فدراسيون ورزشي در سال‌هاي 78 و 79 و 81، عناوين مهم قهرماني و نايب‌قهرماني در رده‌ي نوجوانان و جوانان در سطح بازي‌هاي آسيايي و جهاني را براي رشته‌ي واليبال كشور به دنبال آورد. عنايت ويژه به تربيت حدود 150 مربي بين‌المللي در اين رشته‌ي ورزشي، ساخت يا بازسازي سالن‌ها و فراهم آوردن امكانات و تجهيزات ورزشي نيز از جمله فعاليت‌هاي چشمگير آقاي يزداني‌خرم به شمار مي‌رود.

23- علي دايي معرفي شده از سازمان تربيت بدني نشان شجاعت درجه سه
علي دايي يكي از ورزشكاران به نام كشور در رشته‌ فوتبال به شمار مي‌آيد. اين شهرت بيش از هر چيز مديون اخلاق ورزشي و منش جوانمردانه‌ ايشان در طول سال‌ها حضور در ميدان‌هاي ورزشي است.
وي در طول اين سال‌ها علاوه بر كسب عنوان‌هاي شايسته‌ تيمي از قبيل مقام سومي مسابقات آسيايي 1996 و مقام قهرماني المپيك آسيايي در سال‌هاي 1998 و 2002 توانست عنوان‌هاي ارزنده‌ي فردي از قبيل بهترين گلزن آسيا در سال‌هاي 1993 و 1996، بهترين گلزن جهان در سال 1996 و بهترين بازيكن آسيا در سال‌هاي 1993 و 1999 را از آن خود كند.
دايي نماينده و عضو ثابت بنياد كودك در ايران و سفير حسن‌نيت سازمان يونيسف در نهضت جهاني براي كودكان و نوجوانان نيز هست.
با توجه به استفاده‌ شايسته از مجموعه نيروها و مهارت‌هاي بدني در جهت كسب افتخارات فردي و ملي، نشان شجاعت درجه سه به وي اعطا شد.

24- عليرضا حيدري‌زارع معرفي شده از وزارت آموزش و پرورش، نشان ايثار درجه سه
حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا حيدري‌زارع شاغل به تدريس در دبيرستان‌هاي تهران، علاوه بر تلاش در جهت ارتقاي فرهنگ ديني و اخلاق شايسته در ميان نوجوانان و جوانان، به رفع مشكل خاواده‌هاي محروم و تشويق نيكوكاران به ياري نيازمندان توجه جدي نشان داده و در اين زمينه چهره‌اي شاخص يافته‌ است.
وي به‌رغم محدوديت امكانات، يكي از دانش‌آموزان پيشين خود را كه در نتيجه‌ تصادف قطع نخاع شده و در حال حاضر فاقد سرپرست مي‌باشد در منزل شخصي تحت مراقبت و حمايت قرار داده و هزينه‌هاي درماني او را به عهده گرفته ‌است.
به منظور ارج نهادن به اين اقدام شايسته و تجليل از ارزش‌هاي والاي انساني، نشان ايثار درجه سه به وي اعطا مي‌شود.

25- فريدون توحيدي‌مقدم معرفي شده از وزارت امور اقتصادي و دارايي نشان خدمت درجه سه
فريدون توحيدي‌مقدم با سابقه‌ 45 سال همكاري پيوسته با بانك ملي ايران و حضور در رده‌هاي مختلف شغلي، از جمله صاحب‌نظران و مدرسان امور بانكي كشور به شمار مي‌آيد. بيش از بيست سال عضويت در هيات‌مديره بانك مزبور، نشان‌دهنده‌ توان فكري و كارآيي اجرايي وي مي‌باشد كه به شايستگي در زمينه‌هاي اعطاي تسهيلات و پي‌گيري وصول مطالبات، توزيع مناسب منابع در نتيجه اداره موفق امور مالي و اسكناس و اوراق بهادار بانك و نقش راهبردي و موثر در كميته قبول معاملات به منصه ظهور رسيده و به وي به عنوان يك صاحب‌نظر در امور بانكي به‌ويژه تجزيه و تحليل صورت‌هاي مالي و ترازنامه اعتبار ويژه بخشيده است.
به منظور قدرداني از تلاش پي‌گير و صادقانه در انجام مسووليت‌ها نشان خدمت درجه سه به وي اعطا شد.

26- علي‌اكبر سميعي معرفي شده از وزارت امور اقتصادي و دارايي، نشان خدمت درجه سه
علي‌اكبر سميعي كه در حال حاضر معاونت فني و حقوقي سازمان امور مالياتي كشور را بر عهده دارد، همكاري خود را با وزارت امور اقتصادي و دارايي از سال 1346 آغاز نموده و اينك به عنوان يك متخصص امور مالي و مالياتي از تجربه‌اي طولاني و ارزنده برخوردار است.
وي به اتكاي اين تجربه، سهم موثري در تدوين لوايح مالياتي و تهيه‌ آيين‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها، تصحيح شيوه‌هاي اخذ ماليات، حل اختلافات، اجراي اصولي قوانين و ابهام‌زدايي از آنها داشته ‌است. هم‌چنين تلاش وي در جهت گسترش فرهنگ ماليات در سطوح عمومي و درون سازماني از طريق شركت در سمينارها و كارگاههاي آموزشي و تدريس در مراكز آموزش عالي قابل يادآوري است. اين فعاليت‌ها در سال 1365 مورد تقدير وزير وقت امور اقتصادي و دارايي نيز قرار گرفته است.
به پاس اين خدمات شايسته، نشان خدمت درجه سه به وي اعطا مي‌شود.

27- ابراهيم عسكريان دماوندي معرفي شده از وزارت صنايع و معادن، نشان خدمت درجه سه
ابراهيم عسكريان دماوندي بنيان‌گذار و رييس هيات‌مديره گروه صنعتي شيشه كاوه كه مشتمل بر تعدادي شركت مي‌باشد، همت خويش را مصروف تامين زنجيره كامل مواد اوليه و تكميل فرآيندهاي ثانويه در صنعت شيشه كشور نموده و در اين مسير به موفقيت‌هاي قابل توجه در زمينه‌ي توليد فرآورده‌هاي مختلف از قبيل شيشه جام و بلورجات صنعتي و خانگي نائل آمده‌ است.
انتقال دانش فني به كشور، اشتغال‌زايي، كاهش واردات و افزايش صادرات از جمله آثار جانبي فعاليت وي مي‌باشد كه از اين جهت بارها به عنوان كارآفرين، صادركننده‌ي نمونه و توليدكننده منتخب معرفي شده‌ است.
عسكريان هم‌چنين اولين و تنها شركت دارنده‌ مجوز ساخت ماشين‌آلات و كارخانجات شيشه را پايه‌گذاري نموده كه در حال حاضر احداث و راه‌اندازي چنين واحدتوليدي را در چند كشور جهان از جمله سوريه، مصر و تونس در دستور دارد.
به پاس خدمات برجسته در طول چند دهه فعاليت، نشان خدمت درجه سه به وي اعطا مي‌شود.


28 - محمد كردبچه معرفي شده از سازمان مديريت وبرنامه ريزى كشور نشان خدمت درجه سه
محمد كردبچه از سال 1358 تاكنون عمدتاً در سمت هاى معاونت دفتر اقتصاد كلان و مديريت كل اين دفتر در سازمان مديريت و برنامه ريزى كشور منشاء خدمات بسيار بوده است.
عهده دارى مسئوليت تهيه بخش درآمدها و چارچوب كلى بودجه كشور طى سالهاى 62 الى 83، مشاركت فعال در تهيه و تنظيم پيش نويس برنامه اول تا چهارم توسعه، طراحى **** جديد بودجه ريزى در سالهاى اخير، همكارى در انجام مطالعات مربوط به تهيه سند چشم انداز و سياست هاى كلى **** در كنار ارائه گزارشها و مقالات تحقيقى متعدد و تدريس در مراكز آموزش عالى و دوره هاى بازآموزى از جمله فعاليت هاى شايان توجه وى مىباشد.
اين فعاليت ها به دفعات مورد عنايت رييس جمهورى و روساى وقت سازمان مديريت و برنامه ريزى و كميسيون تلفيق بودجه مجلس شوراى اسلامى قرار گرفته است.
به منظور تقدير از مجموعه اين تلاشهاى چشمگير، نشان خدمت درجه سه به وى اعطاء مىگردد.

29 - مصطفى صباغ تركان نشان سازندگى درجه سه
مصطفى صباغ تركان طى حدود دو دهه مديريت در بخش برق روستايى با پشتكار، برنامه ريزى و ساماندهى تشكيلات، موفق به ارائه خدمات گسترده به روستانشينان گرديد.
وى ضمن تهيه طرح جامع برق روستايى براى اولين بار در كشور، سطح برخوردارى جمعيت روستايى را از نيروى برق از 41 درصد به 96 درصد ارتقا داده و با بسترسازى در زمينه برقى كردن چاه هاى آب كشاورزى، موجب افزايش سرعت برق رسانى و صرفه جويى در اين زمينه شده است.
زمينه سازى توسعه نيروگاههاى آبى كوچك و نمونه سازى سيستم هاى كاربردى انرژيهاى نو بمنظور جايگزينى آن با انرژيهاى فسيلى از ديگر اقدامات شايان توجه وى مىباشد.
اين فعاليتها از سوى مسئولان بارها مورد عنايت قرار گرفته است.
به منظور قدردانى از مجموعه اين تلاشها، نشان سازندگى درجه سه به وى اعطا مىگردد.

30 - فرهاد ايزدجو نشان سازندگى درجه سه
دكتر فرهاد ايزدجو علاوه بر مديريت پروژه مطالعات آبرسانى به شهرك شهيد رجايى ماهشهر و اجراى چهار طرح در زمينه بازسازى شبكه هاى توزيع آب شهرهاى خرمشهر و آبادان و نيز بازسازى تاسيسات فاضلاب اين دو شهر را به عهده داشته است كه همگى از طرحهاى بزرگ و مهم اجراشده در دوران بازسازى مى باشد.
وى همچنين از سال 1374 تاكنون اجراى طرح نيروگاه دوم سد شهيد عباسپور را عهده دار شده و با بهره بردارى از امكانات داخلى و بكارگيرى روشهاى نوين وايجاد هماهنگى ميان پيمانكاران در طى مدت 9 سال ، اين كار دشوار و پيچيده را به مراحل پايانى رسانده است.
عمليات احداث نيروگاه مزبور به دليل واقع بودن آن دركنار درياچه پر آب سه ميليارد متر مكعبى و تاسيسات موجود سد شهيد عباسپور و در تراز 150 متر پايين تر از سطح آب درياچه سد از موارد كم نظير در عرصه بين المللى بشمار رفته و براى اجراى آن بسيارى از تجهيزات و روشها براى اولين بار طراحى و به كار گرفته شده است.
به منظور قدردانى از تلاش چشمگير در زمينه عمران و آبادى كشور، نشان سازندگى درجه سه به وى اعطا مىگردد.

31 - محمد على حبيب آگهى نشان سازندگى درجه سه
مهندس محمد على حبيب آگهى رييس هيات مديره و مديرعامل شركت جهاد توسعه منابع آب يكى از مديران تواناى كشور دربخش آب و برق بشمار مىآيد.
وى ضمن راه اندازى بزرگترين شركت سدسازى خاورميانه درايران، اجراى طرحهاى بزرگى همچون احداث بزرگترين سد خاكى كشور به نام سد مارون در استان خوزستان، احداث سد كاوشان در استان كردستان و احداث نيروگاه دوم سد شهيد عباسپور را برعهده داشته كه هريك از اهميت ملى و منطقه اى ويژه برخوردار است.
شركت جهاد توسعه منابع آب با مديريت وى دامنه فعاليت خود را از مرزهاى كشور فراتر برده و در حال حاضر پروژه هايى را در كشورهاى يمن و قرقيزستان در دستور كار دارد.
با توجه به نقش موثر درتوسعه و آبادانى كشور، نشان سازندگى درجه سه به وى اعطا مىگردد.

32 - محمود اسلاميان نشان كار و توليد درجه سه
محمود اسلاميان در سمت فعلى خود به عنوان مديرعامل فولاد مباركه اصفهان و نيز در سمت پيشين خود به عنوان مديرعامل ذوب آهن اصفهام منشاء خدمات موثردر جهت رشد توليد در اين دو واحد صنعتى مهم بوده است.
طراحى توسعه توازن ذوب آهن و راه اندازى ساير طرحهاى توسعه، برنامه ريزى افزايش توليد فولاد و صدور آن به خارج از كشور، اجراى طرحهاى توليد فولاد كيفى و ابتكار در زمينه سرعت اجراى آنها موجب شده است كه وى بارها مورد تقدير مسئولان ذيربط قرارگيرد و در سال 1381 عنوان صادركننده نمونه را به دست آورد.
به منظور قدردانى از مجموعه فعاليتهاى موثر در افزايش كمى و كيفى توليد در كشور، نشان كار و توليد درجه سه به وى تعلق مىيابد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
به نقل از mehrdad1355 :
می ترسم اخر یکی مثل این فتو نامرد راه بیوفته بگه این ایدی شیفت شب رو هم من ساختم!!!!!!!!!!! آخه د**** که حناق نداره
نترس بابا من خودم شناسنامه دارم..
راستي مهرداد من چند تا كتاب حسابداري مي خوام برا برادرم كه دانشجوئه ..كرمان گيرمون نيومد مي توني برام بفرستي ؟؟؟؟؟؟؟؟
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
گورباچف : جنگ عراق اشتباهی بود که از سوی بوش صورت گرفت






خبرگزاریی مهر : میخائیل گورباچف آخرین **** اتحاد جماهیر شوروی سابق در یک برنامه تلوزیونی در شبکه تلوزیون NBC ضمن محکوم کردن اقدام یک جانبه بوش در حمله به عراق اعلام کرد که این اقدام بوش حمله بزرگی به قوانین بین الملل و سازمان ملل بود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازپایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات رسانه ای MRC گورباچف دریک برنامه تلوزیونی شبکه NBC شرکت کرد و به سؤالات مربوط که عمدتاً پیرامون عراق بود پاسخ داد.

وی تاکید کرد : تصور من بر این است که اشتباهی رخ داده که حمله تکان دهنده ای به قوانین بین الملل و سازمان ملل بود.

ی افزود : حمله به عراق حمله به روابط، اتحادها و همکاری بین ایالات متحده و دیگر کشورها بود که البته در آن افکار عمومی هم نادیده گرفته شد.

وی در ادامه اعلام کرد که اقدام یک جانبه از سوی هرکشوری حتی کشوری مانند ایالات متحده برای تامین امنیت کافی نیست.

این سیاستمدار شوروی سابق اعلام کرد که درجامعه جهانی که تمام مسائل اعم از تروریسم ، محیط زیست و مسائل دیگر بر همه ما تاثیر می گذارد، امنیت تنها می تواند امنیت مشترک و جهانی باشد.
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
نمیدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
از روز ششم آبان سكه هاي 50 توماني به بازار مي آيد






خبرگزاري موج
بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد از روز چهارشنبه 6/8/1383 سكه جديد 500 ريالي را به بازار عرضه كند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران ، اين سكه جديد بر مبناي مطالعه جامع آخرين وضعيت مسكوكات در جريان در كشورهاي مختلف از نظر ابعاد، وزن، آلياژ و ارزش اسمي آنها و نيز ايجاد تسهيلات بيشتر در حمل و نقل و نگهداري مسكوكات فلزي رايج توسط مصرف كننده و همچنين متناسب قيمت تمام شده شكه با ارزش اسمي آن در ابعاد كوچكتر و سبكتر از سوي مسكوكات قبلي طراحي و اجرا نموده است به جريان بگذارد.
بر اساس اين گزارش مشخصات اين سكه جديد به شرح زير است : قطر سكه:25/27 ميليمتر ، ضخامت سكه : 83/1 ميليمتر، وزن سكه: 9/8 گرم ، آلياژ سكه: قرص داخلي مس، نيكل و آلومينيوم و حلقه بيروني مس و نيكل و طرح روي سكه مبلغ اسمي(500 ريالي) در وسط عبارت جمهوري اسلامي ايران در بالا، سال ضرب در پائين ، حاشيه طرح قرص داخلي مينياتور و حاشيه حلقه بيروني طرح گل 12 برگ
طرح پشت سكه: طرح انتزاعي سيمرغ و گل در نقاشي هاي مينياتور ايران و اجراي گل 12 برگ در حاشيه درج گرديده است.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
آلمان وارد بازي آزاد راه تهران - شمال مي شود






خبرگزاري موج
بانك آلمان دويچه deutsche آمادگي خود را براي پروژه آزاد راه تهران- شمال به منظور فاينانس اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج ، مهندس تولائي معاون بنياد و مدير عامل سازمان عمران و مسكن در حضور تني چند از مسئولان بانك دويچه آلمان مستقر در كشورهاي عربي، آزاد راه تهران- شمال را يكي از بزرگترين پروژه هاي ملي در كشور برشمرد كه سازمان عمران و مسكن آن را به صورت BOT اجرا مي كند.
وي افزود: اعتبار اين پروژه پنجاه درصد آن توسط دولت و پنجاه درصد ديگر از طرف بنياد مستضعفان تامين مي شود ليكن گارانتي آن را دولت صد درصد تضمين مي نمايد وبازگشت اين سرمايه گذاري توسط بنياد از محل 20 درصد عوارض عبور و 30 درصد اراضي مربوطه تامين خواهد شد.
مهندس تولائي با معرفي پروژه هاي كلان سازمان عمران و مسكن اظهار داشت: اين سازمان آمادگي دارد در صورتي كه شرايط آن بانك مناسب بوده و با مقررات و ضوابط بانك مركزي ايران مطابقت داشته باشد براي پروژه آزاده راه تهران – شمال همكاري كند.
براساس اين گزارش مسئولان بانك دويچه آلمان با ابراز خرسندي علاقمندي خود را براي همكاري و فاينانس پروژه آزاد راه تهران- شمال اعلام كرده اند و آن چه كه بيشتر مورد تقاضاي هيات اعزامي بوده بحث گارانتي و تضمين از طرف دولت ( وزارت اقتصاد و دارايي و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور) بود.
همچنين مسئولان پروژه آزاد راه تهران- شمال علاقمند به استفاده ازFINANCING PROJECT مي باشند چرا كه قرارداد بهترين تضميني باز پرداخت هزينه هاي مربوط به سهم سازمان عمران و مسكن را از طرف دولت دارا مي باشد و هيات اعزامي مي توانند با مطالعه و تهيه گزارش هاي لازم از محل عوارض عبور در 20 درصد سرمايه گذاري پروژه مشاركت كنند.
لازك به ذكر است در اين نشست مهندس ميري مدير عامل شركت آزاد راه تهران- شمال و معاون مالي و اداري سازمان حضور داشتند.
در پايان گفتني است بر اساس كاهش ريسك سرمايه گذاري در كشور كه حاكي از ثبات، امنيت و اقتدار نظان مي باشد جلب و مشاركت شركتها و كمپاني هاي خارجي به منظور سرمايه گذاري در ايران رو به افزايش است
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
نيوزلند محبوبترين مقصد گردشگران بريتانيايي




خبرگزاري موج
گردشگران بريتانيايي نيوزلند را به عنوان محبوبترين كشور براي سفرهاي تفريحي انتخاب كردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در نظر سنجي كه توسط روزنامه بريتانيايي ديلي تگراف انجام شد، اغلب گردشگران بريتانيايي اعلام كردند نيوزلند را براي سفر به ديگر كشو رهاي جهان ترجيح مي دهند.
بنابراين گزارش طي چهار سال گذشته ايتاليا به عنوان محبوبترين كشور گردشگران بريتانيايي مطرح بود.
گفتني است در نظر سنجي هاي ديگر روزنامه هاي معروف بريتانيايي نظير گاردين و آبزرور نيز نيوزلند براي چهارمين بار متوالي محبوبترين مقصد تفريحي گردشگران بريتانيايي شناخته شد.
در رابطه وزير گردشگري نيوزلند مارك برتون اعلام كرد: نظر سنجي هاي اين روزنامه براساس تجربيات عيني گردشگران بريتانيايي در نيوزلند انجام شده و نشانگر پيشرفت صنعت گردشگري در اين كشور است.
وي افزود نيوزلند يك مقصد توريستي عادي نبوده و گردشگراني كه از اين كشور ديدار مي كنند هنگام بازگشت تجاربي با خود به همراه مي بردند كه كسب آن در اغلب نقاط دنيا غير ممكن است.
شايان ذكر است، نظر سنجي روزنامه هاي بريتانيايي از ميان 26 هزار گردشگر اين كشور كه از نيوزلند ديدن كرده اند انجام شده است.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
قطع برق در آبادان و خرمشهر مردم را با مشکل مواجه كرده است






شبكه خبر دانشجو ـ سرويس شهرستانها

قطع گسترده برق در شهرهاي خرمشهر و آبادان و ساير شهرهاي جنوبي استان خوزستان باعث بروز مشكلاتي براي مردم اين استان شده است.



به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو»، سهيل مطوريان، رئيس اداره برق خرمشهر در اين زمينه اظهار داشت: بر اثر مه و رطوبت شديد، شبكه عايق خود را از دست داده است و اين پديده باعث قطع برق مي شود.

اين گزارش مي افزايد: برق در بسياري از نقاط آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروندكنار، ماهشهر، بندر امام خميني، سربندر، هيجان، مينو شهر و شادگان به علت همين پديده قطع بود.

بر اساس اين گزارش، مردم شهرهاي آبادان و خرمشهر و شهرهاي جنوبي استان خوزستان از مسئولان وزارت نيروي خواستار زيرزميني شدن شبکه برق منطقه شده اند.
 
بالا