برگزیده های پرشین تولز

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، نسلی کاملا متفاوت از گوشی های اندروید

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
بسیاری از ویژگی های گوشی جدید گلکسی اس 9 سامسونگ به صورت رسمی از طرف غول بزرگ کره ای مورد تایید قرار گرفته اند. این ویژگی های تایید شده به صفحه نمایش، باتری و بسیاری از قطعات داخلی گوشی جدید سامسونگ مربوط می شوند.

samsung-confirms-significant-galaxy-s9-features.jpg

یکی از بزرگترین قابلیت های اعمال شده توسط سامسونگ در S9، دوربین است. سیستم پیشرفته دوربین 12 مگاپیکسلی نصب شده در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، قادر است با دیافراگم F1.5 فیلم برداری کند. در واقع این قابلیت به گوشی کاملا مدرن سامسونگ کمک می کند تا با سرعت بسیار بالایی حتی در نور کم هم عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارد.

samsung-confirms-significant-galaxy-s9-features-1.jpg

در حالیکه گلکسی اس 9 پلاس از دوربین dual بهره مند شده، گلکسی اس 9 به یک ماژول مجهز است. این اولین باری است که سامسونگ، هر دو مدل یک گوشی را به قابلیت های مشابهی مجهز نمی کند. این امر باعث می شود تا کاربران گوشی های سامسونگ، اس 9 پلاس بزرگتر و گران قیمت تری را مشاهده کنند.

samsung-confirms-significant-galaxy-s9-features-2.jpg

تاریخ رونمایی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، 25 فوریه خواهد بود که تقریبا یک ماه زودتر از تاریخ رونمایی اس 8 و اس 8 پلاس است. گلکسی اس 9 با ویژگی های منحصر به فرد خود، نه تنها در میان گوشی های اندروید بلکه در دنیای تکنولوژی، تحولی بزرگ به پا می کند.
 
بالا