برگزیده های پرشین تولز

گلکسی تب جدید سامسونگ رسما معرفی شد: تگرا۲، هانی کام و دو دوربین

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
galaxytab10.132-narenji-ir.jpg

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۱ بارسلونا از امروز شروع به کار کرد و همه منتظر اخبار داغ و محصولات جدید آن هستیم، تا سرنوشت دنیای موبایل در سال جاری را مشاهده کنیم. امروز صبح در نارنجی خبر لو رفتن اولین عکس ها از Galaxy Tab II را خواندید. حال دقایقی پیش این محصول رسما معرفی گردید و همان مشخصاتی که احتمال آن مطرح شده بود ، تایید شدند.

این تبلت صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی دارد و سیستم عامل آن هم نسخه جدید آندروید با نام هانی کام یا Android 3.0 tablets است. بر خلاف آنچه در شایعات نام این تبلت را Galaxy Tab II اعلام کرده بودند، سامسونگ آن را با نام Galaxy Tab 10.1 به بازار عرضه خواهد کرد.

قلب تپنده این تبلت زیبا هم یک پردازنده یک گیگاهرتزی Tegra 2 دو هسته ای خواهد بود. علاوه بر یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گالاکسی تب جدید، دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت آن هم به همراه فلش LED دیگر جای صحبتی باقی نمی گذارد. گالاکسی تب ۱۰.۱ با دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه خواهد گردید . همانگونه که پیش بینی شده بود، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی این تبلت دارای کیفیت ۱۲۸۰x۸۰۰ پیکسل بوده و از نوع TFT است.

این تبلت دوست داشتنی توانایی ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت فول اچ دی 1080p و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد. همچنین می تواند تصاویر ویدیویی با کیفیت 1080p FullHD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را هم پخش کند. مشخصات فنی کامل این محصول را در تصویر زیر می توانید ببینید:

galaxy10-1specs-narenji-ir.jpg


این تبلت خوش دست تنها ۵۹۹ گرم وزن و ۰.۴ اینچ ضحامت دارد. به گمانم از این نظر دیگر جای عرض اندامی برای آی پد ۶۸۰ گرمی و زوم موتورولای ۷۲۵ گرمی باقی نمی ماند. برخی از ورودی های کناری این تبلت عبارت اند از ورودی سیم کارت، ورودی شارژ ویژه سامسونگ و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری. اما متاسفانه هیچ جایی برای پورت یو اس بی و HDMI در آن به چشم نمی خورد.

galaxytab10.111-narenji-ir.jpg

Galaxy Tab 10.1 از ماه مارس به طور همزمان در آسیا و اروپا عرضه خواهد شد و Vodafone اولین اپراتور ارائه کننده آن خواهد بود‫.‬ اما هنوز از قیمت و زمان ارائه آن در آمریکا خبری منتشر نشده است‫.‬

منبع : نارنجی
 

bahram512

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
672
لایک‌ها
140
این موبایل هستش یا ال سی دی 16 اینچ !!!
 
بالا