برگزیده های پرشین تولز

گلکسی S9 به چهار دوربین و صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4k‌ مجهز خواهد شد

kianoosh75

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
2
سن
26




با اینکه هنوز پرچمدار سری نوت سامسونگ به‌صورت رسمی معرفی نشده، ولی در هفته جاری طرح‌های مفهومی جدیدی از موبایل گلکسی S9 در دنیای اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده اندازه کوچک‌تر این دستگاه نسبت گلکسی نوت 8 است.



طبق اطلاعات فاش شده، نهمین کهکشانی سری S سامسونگ که در سال آینده رونمایی می‌شود از نمایشگری 5.7 اینچی با پنل Super AMOLED و رزولوشن 2160 در 3840 بهره خواهد برد و نکته مهم قرارگرفتن سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش این دستگاه است که انتظار می‌رود سامسونگ تا زمان پرده‌برداری از پرچمدار خود بر این مشکل غلبه کند. نمایشگر این موبایل هوشمند به‌طور قابل‌توجهی بدون حاشیه طراحی شده و تنها در بخش بالایی پنل جلویی حاشیه اندکی برای قرارگیری دوربین جلو، سنسورها و موارد دیگر وجود دارد. گفته می‌شود که این بار کر‌ه‌ای‌ها علاوه‌بر استفاده از اسکنر عنبیه چشم و دیگر مشخصات، تصمیم دارند که در گلکسی S9 از دو دوربین سلفی که هردو دارای دقتی 8 مگاپیکسلی هستند،‌ استفاده کنند.


main-Galaxy-S9.jpg




همچنین باید افزود که طبق این مدل مفهومی، دستاورد بعدی سامسونگ دارای ابعاد 148.9 در 68.1 در 8 میلی‌متر بوده و دوربین‌های اصلی در پنل پشتی، هیچ‌گونه برآمدگی یا بیرون زدگی نداشته و با طراحی تخت در دل پنل پشتی دستگاه قرار دارند. کمپانی سازنده برای هر دو دوربین اصلی،‌ سنسورهایی 16 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و در کنار آن‌ها هم دو عدد فلش LED و سنسور ضربان قلب گلکسی S9 خودنمایی می‌کند. با نگاهی کلی به این اسمارت‌فون در‌می‌یابیم که این گوشی از لحاظ طراحی، از زبان طراحی گلکسی نوت 8 پیروی می‌کند و در این بخش با نسل پیشین خود تفاوت‌هایی دارد.



samsung-galaxy-s9-concept-2-800x458.jpg




البته برخی از ویژگی‌هایی که برای این موبایل هوشمند ذکر شد، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و باید ببینم این غول دنیای تکنولوژی محصول آینده خود را به چه سمت و سویی حرکت خواهد داد. چراکه شایعات دیگری نیز وجود دارند که به نبود هیچ‌‌گونه حاشیه در نمایشگر و یکپارچه شدن سنسور اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم با صفحه‌نمایش اشاره می‌کنند. فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم سازنده اصلی تجهیزات سامسونگ در کره‌جنوبی، کدام یک از این تغییرات را برای بهار سال آینده و استفاده در گلکسی S9 آماده خواهد کرد.



samsung-galaxy-s9-concept-6-800x490.jpg




علاوه‌بر این، براساس شایعات نسل بعدی پرچمدار سری S، احتمالا از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 ساخت سامسونگ بهره خواهد برد که با معماری 8 نانومتری ساخته شده ولی طبق روال همیشگی، مدلی که در بازار کشورهای اروپایی و ایالات متحده عرضه می‌شود، از پردازنده 7 نانومتری کمپانی کوالکام به‌ عنوان مغز متفکر خود استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به بهره‌گیری از 128 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید نوقا و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

اگرچه امسال گلکسی S8 با تاخیر و در ماه مارس رونمایی شد ولی سامسونگ معمولا محصولات جدید خود را از خانواده S، در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد کرد. حال باید دید با توجه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 8، آیا کره‌ای‌ها بازهم پرچمدار جدید خود را در ماه مارس معرفی می‌کنند یا به همان سنت همیشگی و پرده‌برداری از این گوشی در کنگره جهانی موبایل باز خواهند گشت.

منبع:شهرخبر
 
بالا