برگزیده های پرشین تولز

گنتینگ هایلند کوالالامپور

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
گنتینگ هایلند کوالالامپور یکی از نقاط دیدنی مالزي در قسمت شمالی پایتخت این کشوركوالالامپور می‌باشد. فاصلهٔ گنتینگ که در بالای کوه با ارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متراز سطح دریا واقع شده است تا کوالالامپور ۵۱ كيلومتراست.مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل‌های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد.تعداد زیادی فروشگاه و رستوران متنوع در این مجموعه وجود دارد که روزانه میهمان هزاران گردشگراز نقاط مختلف دنیا و بویژه آسياي شرقي هستند.برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می‌توان ازتله كابين مجموعه استفاده کرد که حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریع‌ترین تله کابین آسياي جنوب شرقي قلمداد شده است.سيرك بزرگ گنتینگ ,نمایشگاه دنیای سنگ‌ها و نیزامکاناتی بسیار متنوع دیگر در این مجموعه به جذابیتهای آن می افزاید.
3.jpg


برای رسیدن به گنتینگ :

مستقیما با اتوبوس از ترمینال Pudu Raya
با Star LRT تا ایستگاه Titiwangsa و از آنجا با اتوبوس
برای رسیدن به قله میتوان مسافتی از راه را بوسیله تله کابین مجموعه که 3.38 کیلومتر امتداد دارد طی کرد و در طول مسیر 11 دقیقه ای آن مناظر زیبا و دست نخورده جنگلهای باران خیز استوایی انواع گونهای گیاهی ، حیوانی و پرندگان کمیاب را نظاره کرد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص تور مالزی با ما تماس بگیرید. آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا