برگزیده های پرشین تولز

گند زدن تو جلو پنل پژو 405

تاریخ عضویت
4 فوریه 2005
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
0
سن
39

emad86_20011

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2004
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
2
سن
36
محل سکونت
Mashhad, Iran
از كجا ميدوني گند زدن؟؟ من كه عكسي نديدم :rolleyes: شايد بهتر بشه!!!
 
تاریخ عضویت
4 فوریه 2005
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
0
سن
39
به نقل از emad86_20011 :
از كجا ميدوني گند زدن؟؟ من كه عكسي نديدم :rolleyes: شايد بهتر بشه!!!

كليد فلاشر پيكان رو ديدي ؟؟؟؟ همون نارنجي تابلوه ....

بعد هم اينكه من يك نمونش رو ديدم ... متاسفانه سليقه ها خيلي خفن شدن ... يك كليد سبزه يك كليد قرمزه ... آدم گيج ميزنه .... فكر كن پنلش شده عين پنل پرايد ....

حالا شايد تغييراتي تو رنگاش بدن ....
 

Reza364

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2004
نوشته‌ها
2,490
لایک‌ها
9
سن
46
عكسي چيزي ازش نداري لينك بدي؟
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از Arastoo_Photo :
جدي جدي از نظر ظاهري گند زدن اساسي


اينو بخونين !!!!!
20050823092631peugeot.jpg

شرکت ايران خودرو، بزرگترين توليد کننده خودرو در ايران، در يک اقدام بی سابقه ۶۹ هزار دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را به علت نقص فنی جمع آوری می کند.

اين اقدام در پی بروز ايرادهای فنی منجر به آتش سوزی در چند دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ صورت گرفته است.

تلويزيون دولتی ايران هفته گذشته گزارشی از آتش سوزی چهار دستگاه خودروی پژو در شهر اهواز پخش کرد که هنگام سوخت گيری در پمپ بنزين دچار آتش سوزی شده و به طور کامل از بين رفته بود.

در اين آتش سوزی ها چهار خودرو طمعه حريق شده بود اما هيچگونه خسارت جانی و مالی ديگری به بار نيامد.

يکی از کسانی که خودرو وی دچار آتش سوزی شده بود گفته است که هنگام سوخت گيری در پمپ بنزين بوی بدی از خودرو بلند شده و باک بنزين آتش گرفت.

آتش گرفتن چند دستگاه پژو ۴۰۵ باعث شده شرکت ايران خودرو که بيشتر از يک دهه به توليد آنها مشغول است ايراد فنی اين خودرو را پيدا کرده و با جمع آوری توليدات چهار ماه آخر سال گذشته، ايراد آنها را بر طرف کند.

از دارندگان خودروهايی که تاريخ ساخت خودروی آنها اول آذر تا پايان اسفند سال گذشته است خواسته شده برای پيشگيری از خسارت احتمالی به نمايندگی های مجاز ايران خودرو مراجعه کنند.

پيکان
ايران خودرو سرانجام توليد پيکان را متوقف کرد

بر اساس اطلاعيه شرکت ايران خودرو يکی از قطعه های جانبی موتور پژو ۴۰۵ که از سوی شرکت های ژاپنی تامين شده، در دراز مدت دچار مشکل می شود و اين شرکت نمی توانسته در مراحل توليد و کنترل کيفيت ايراد آن را تشخيص دهد.

اين شرکت به مشتريان خود اطمينان داده که با کاهش توليد و استفاده از قطعات بی نقص و استاندارد توليد کنندگان ديگر جلوی تکرار اين مشکل را گرفته است.

اين تصميم در حالی گرفته شده است که تا همين چند سال پيش شرکت های خودروساز ايرانی توجهی به انتقادهای گسترده در باره استفاده از قطعات بی ‌کيفيت و غير استاندارد نداشتند و مشتريان مجبور بودند خودشان از بازار آزاد قطعات استاندارد مورد نياز را تهيه کنند.

البته احتمال وارد شدن خسارت های جانی به سرنشينان مهمترين دلايل جمع آوری خودروهای پژو ۴۰۵ است که از چند سال پيش سازمان محيط زيست نيز در باره ميزان بالای آلايندگی اين خودرو انتقاداتی را مطرح کرده بود.

جمع آوری بخشی از توليدات به وسيله شرکت ايران خودرو در شرايطی که اين شرکت سه ماه پيش توليد خودروی پيکان را نيز بعد از چهار دهه متوقف کرد، می تواند برنامه های اين شرکت برای پر کردن سهم پيکان در بازار را با مشکل مواجه کند.

توليد خودرو در ايران در سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار دستگاه بوده و پيش بينی می شود امسال از مرز يک ميليون دستگاه فراتر برود.

توليد کنندگان خودرو تا به حال برای فروش محصولات خود مشکلی نداشته اند اما افزايش توليد که کم کم از ميزان تقاضا پيشی می گيرد می تواند مشکلاتی را در فروش به خصوص برای شرکت بزرگی مثل ايران خودرو ايجاد کند.

درکنار آن اين نگرانی وجود دارد که واردات خودرو رونق بگيرد و بخشی از بازار خودرو از دست توليد کنندگان داخلی خارج شود.

اگر چه فعلا تعداد کمی خودروی خارجی عمدتا گرانقيمت وارد کشور شده که در نمايشگاه های شهرهای بزرگ به خصوص تهران به نمايش درآمده است و هنوز تهديدی جدی برای توليد کنندگان داخلی به حساب نمی آيند
http://www.bbc.co.uk/persian/business/story/2005/08/050823_he-ka-peugeot.shtml
خانه از پی ویرانست!! خواجه هنوز در پی نقش ایوان است :D
 
بالا