برگزیده های پرشین تولز

گوشی جدید مایکروسافت ؛ یک گوشی مقرون به صرفه

nimaa70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
32


گوشی جدید مایکروسافت یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود.

مایکروسافت قصد دارد گوشی جدید لومیا ۶۵۰ خود را در یکم فوریه معرفی کند. به گزارش وبسایت ویندوز سنترال، گوشی جدید مایکروسافت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود، که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی خواهد شد. بر این اساس، شایعات زیادی که در مورد گوشی های لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ مبنی بر اینکه در نخستین روزهای سال ۲۰۱۶ دیده خواهند شد، درست نبوده است. این شایعات همچنین نشان می دهند که گوشی سرفیس فون که از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۲۰ قدرت می گیرد در پائیز ۲۰۱۶، منتشر خواهد شد.

تا آنجا که به مشخصات این گوشی مربوط می شود، گوشی جدید مایکروسافت دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. عکس های منتشر شده از این گوشی، طراحی ظاهری حرفه ای با قابی فلزی و گوشه های تراش خورده را نشان می دهد.

احتمالا یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۲۱۲ کوالکام که توسط ۱ گیگا بایت رم پشتیبانی می شود، درون آن قرار گرفته است. برخی منابع می گویند که ممکن است تراشه اسنپ دراگون ۲۱۰ یا اسنپ دراگون ۲۰۰، قدرت این دستگاه را تامین کند. از لحاظ فنی اسنپ دراگون ۲۱۲ با سرعت پردازش ۱.۳ گیگا هرتز، بهتر از سرعت پردازش ۱.۱ گیگا هرتزی اسنپ دراگون ۲۱۰ است.

تا آنجا که به پیکره فضای ذخیره سازی این دستگاه مربوط می شود. به نظر می رسد که لومیا ۶۵۰ با ۸ گیگا بایت حافظه داخلی همراه باشد. این حافظه داخلی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد با یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روشن نگه داشته می شود.

گوشی جدید مایکروسافت دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی جهت سلفی و ویدئو چت در جلو است.
Microsoft-Lumia-9502.jpg

مایکروسافت بر این عقیده است که این گوشی می تواند رضایت عمومی مشتریان را جلب و بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را در دست گیرد.

انتظار می رود که اپراتور AT&T این گوشی هوشمند را از ماه آوریل ۲۰۱۶ (اواسط فروردین ماه) عرضه کند.

البته در نظر داشته باشید عصر تکنولوژی به ما آموخته است که می توانیم در هر زمان منتظر تغییرات باشیم و تا زمان رسمی شدن خبر ها باید صبر کنیم و به انتظار بنشینیم.
منبع: تکرا- مایکروسافت
 

sadra.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 فوریه 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
2
سن
35
سلام
ببخشید قیمتش چنده؟
 

h_kh_1367

Registered User
تاریخ عضویت
24 آپریل 2013
نوشته‌ها
167
لایک‌ها
82
سلام
ببخشید قیمتش چنده؟
سلام
لومیا 650 هنوز وارد بازار کشور نشده

لومیا 950 دو سیم - رنگ سفید و مشکی : 1.995.000
لومیا 950 تک سیم - رنگ سفید و مشکی : 1.870.000

قیمت ها به تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک موجود در امضای بنده مراجعه کنید .
 
بالا