برگزیده های پرشین تولز

گوشی جدید Vivo با نسبت صفحه نمایش به بدنه 100% رویت شد

maryamgolii

Registered User
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
10
سن
34
گوشی هوشمند جدید vivo با نسبت صفحه نمایش به بدنه 100 درصدی در وب سایت چینی Weibo دیده شد.
شرکت چینی ویو در نمایشگاه CES 2018 از گوشی هوشمند X20 خود با قابلیت ادغام سنسور اثرانگشت در صفحه نمایش، رونمایی کرد. با اینکه زمانی حدودا یک ماهه از این رونمایی جدید و پر سرو صدا می گذرد، به نظر می رسد Vivo قصد استراحت ندارد و به شدت در تلاش است تا محصولی جدید، در رقابت با همتایان خود، بتواند وارد بازارهای جهانی شود. امروز وب سایت خبری Weibo در چین، تصاویری را از یک گوشی هوشمند به نام X30 منتشر کرد که گفته می شود محصول بعدی Vivo است.

تا کنون به گوشی های هوشمند وان پلاس، لقب قاتل پرچمدار را می دادند، به نظر شما به Vivo باید چه لقبی داد؟ X30 علاوه بر برخورداری از ویژگی ادغام اثرانگشت در صفحه نمایش، از طراحی شبیه به آیفون 10 اپل بهره برده است. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی، تقریبا 100 درصد بوده و در نگاه اول، طراحی آیفون 10 را به شما یادآور می شود. با این تفاوت که برخلاف آیفون 10، در بالای صفحه نمایش طراحی ناخوشایند ناچ (notch) را ندارد.

در این تصاویر، طراحی پنل پشتی X30 مشخص نشده، به همین دلیل نمی توان با اطمینان صد در صدی گفت که این تصویر واقعی بوده و حتما متعلق به برند Vivo باشد، چون هیچ لوگو یا نشانی از اینکه این گوشی هوشمند را به Vivo مرتبط کند در این تصویر قابل مشاهده نیست. تصویر منتشر شده، تصویر یک گوشی هوشمند با طراحی زیبا و جذاب است، اما هنوز Vivo هیچ تاییدیه ای برای آن منتشر نکرده است.


X30 علاوه بر برخورداری از ویژگی ادغام اثرانگشت در صفحه نمایش، از طراحی شبیه به آیفون 10 اپل بهره برده است.
آنچه در تصویر بالا جلب توجه می کند این است که هیچ محلی برای قرار گیری سنسورها و یا اسپیکر در بالای صفحه نمایش تعبیه نشده، حاشیه بالای نمایشگر بسیار باریک است و عملا نمی توان در آن قسمت، سنسوری قرار داد. حاشیه پایین صفحه نمایش به اندازه ای هست که بتوان سنسور دوربین را در آن قسمت قرار داد، اما در این قسمت هم میبینیم که هیچ سنسوری تعبیه نشده است.

بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که بگوییم ممکن است X30 هم با سنسور اثرانگشت ادغام شده در صفحه نمایش معرفی شود. اطلاعات منتشر شده، برای اظهار نظر قطعی در خصوص این تصویر، کافی نیستند، به همین علت نمی توان هیچ نظر صد در صدی در خصوص آن داد. امیدواریم در روزهای آینده اخبار بیشتری در خصوص گوشی هوشمند جدید Vivo منتشر شود.

منبع: اخبار تکنولوژی
 
بالا