برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 با قیمت حدود 1000 دلار پیش بینی شده است

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
samsung-galaxy-s8-price.jpg


طبق گزارش جدیدی از کره جنوبی، سامسونگ قیمت پرچمدار جدید خود را نزدیک به 1000 دلار ارزیابی کرده است که این گوشی را جز گران قیمت ترین گوشی های هوشمندی که تا به حال ساخته شده است قرار می دهد.

طبق این گزارش، گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 با 128GB حافظه داخلی حدودا 943 دلار و با حافظه داخلی 64GB با قیمت 885 دلار برای بازارهای آسیایی در نظر گرفته شده است که در مقایسه با گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ که قیمت آن برای ورژن 32GB بین 750 و 7922 دلار است رقم بالایی محسوب می شود.

ارتقا حافظه داخلی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به 64GB پیشرفت فوق العاده ای است، اما مشخص نیست این فضای بیشتر مورد استقبال چند درصد از مشتریان قرار می گیرد.

این گذارش که قیمت و حافظه داخلی گوشی گلکسی اس 8 را افشا کرده است همچنین رم این گوشی را به جای 4 گیگابایت، 6 گیگابایت اعلام کرده است که ترکیب آن با تراشه اسنپ دراگون 835 کوالکوم، عملکرد فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

سامسونگ همچنین به دنبال تقویت بهترین دوربین های موجود گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج است که برای دوربین گوشی گلکسی اس 8، ویژگی دوگانه ADC را ارائه می دهد که عمق رنگ ها را بهبود می بخشد.

دیگر ویژگی های این گوشی، نمایشگر لبه به لبه ی آن است که دکمه Home در آن ادغام شده است و اسکنر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار دارد و دستیار صوتی آن Bixby نام گرفته است.

اما جدیدترین ویژگی جذاب این گوشی، داک جدید دسکتاپ با عنوان DeX است که گوشی گلکسی اس 8 شما را با پشتیبانی از ماوس و کیبورد به یک کامپیوتر اندرویدی تمام عیار تبدیل می کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در ایالت متحده آمریکا، کمی پایین تر خواهد بود و هنوز وجود ورژن 128GB برای این گوشی مشخص نیست، اما اگر برای خرید این گوشی هیجان زده اید بهتر است از الان پولتان را پس انداز کنید.
 
بالا