برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در یک ویدئو و نتایج بنچمارک مشاهده شد

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
طبق گزارشات اخیر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و به احتمال زیاد گلکسی +S8 در روز 9 فرورین ماه در شهر نیویورک معرفی خواهد شد و از 21 آپریل ( اول اریبهشت) به بازار جهانی عرضه خواهد شد و طبق اطلاعات دریافتی از کره جنوبی، پیش خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 از 211 فروردین ماه آغاز می شود،سامسونگ امسال معرفی پرچمدار خود را به تاخیر انداخته است که برخی دلیل آن را برنامه زمانی عرضه تراشه اسنپ دراگون 8355 می دانند و برخی دیگر بر این باورند سامسونگ قصد دارد از وقوع اتفاقات مشابه گوشی گلکسی نوت 7 جلوگیری کند.

از مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 8 می توان به نمایشگر 5.8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440×2560، تراشه اسنپ دراگون 835 با CPU هشت هسته ای و GPU آدرنو 540 اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسل است و مجهز به باتری 3000 میلی آمپری است.

گوشی گلکسی +S8 دارای نمایشگر بزرگ تر 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی آمپری است و مشخصات فنی آن مشابه به گوشی گلکسی اس 8 است که هر دو مدل دارای گواهی IP68 ضد آب و خاک، اسکنر های عنبیه و اثر انگشت، پورت یو اس بی Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری هستند.

samsung-galaxy-s8.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ تولید انبوه گوشی گلکسی اس 8 را آغاز کرده است و انتظار می رود 10 میلیون گوشی را در بخش اولیه عرضه به فروش برساند. هر دو مدل گلکسی اس 8 و اس 88 پلاس با نمایشگر های تمام صفحه و منحنی عرضه خواهند شد که تنها تفاوت آن ها سایز نمایشگر و ظرفیت باتری خواهد بود.

سامسونگ در تلاش است تا در بیشتر بازار های جهانی پرچمدار خود را عرضه کند که به این خاطر 4.7 میلیون از این گوشی را در ماه مارچ و 7.8 میلیون گوشی گلکسی اس 8 را در ماه آپریل تولید خواهد کرد که در مجموع تولید این گوشی در ماه اول به 12.5 میلیون می رسد که بعد از معرفی در روز 9 فروردین برای فروش عرضه خواهد شد.

در حال حاضر جزییات گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دسترس نیست اما انتظار می رود گلکسی اس 8 با نمایشگر 5.8 اینچی و نمایشگر باریک تر با نسبت ~ 2 : 1 و بلند قد تر باشد اما از نظر سایز تقریبا مثل گوشی گلکسی اس 7 خواهد بود که به راحتی در دست قرار می گیرد. گوشی اس 88 پلاس از طرف دیگر، دارای نمایشگر بزرگتر خواهد بود که از نظر اندازه نزدیک به سایز گوشی گلکسی اس 7 اج می باشد.

samsung-galaxy-s8-concept.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
در آستانه رونمایی از گوشی گلکسی اس 8، گزارشات و ویدئو های بسیاری از این گوشی در حال انتشار است که به تازگی یکی از این ویدئو ها ورژن نهایی این گوشی را به نمایش می گذارد، اسکنر اثر انگشت به جای قرار گرفتن در زیر نمایشگر در پشت این گوشی در سمت راست دوربین قرار دارد و دکمه فیزیکی Home حذف شده است.

همچنین دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در نتایج بنچمارک Geekbench با مدل SM-G950 و اندروید 7 مشاهده شده اند که به احتمال زیاد در زمان رونمایی به آپدیت 7.1 ارتقا خواهد یافت. از ویژگی های این گوشی می توان به تراشه اسنپ دراگون 835، GPU هشت هسته ای با قدرت 1.9GHz و رم 4 گیگابایتی اشاره کرد. در نتایج بنچمارک این گوشی در حالت تک هسته ای امتیاز 1916 و در حالت چند هسته ای امتیاز 6011 را دریافت کرده است.

تفاوت گوشی گلکسی +S8 با گوشی گلکسی اس 8 تنها نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی آمپری در مقایسه با باتری 3000mAh است. گوشی گلکسی اس 8 پلاس در حالت تک هسته ای امتیاز 1929 و در حالت چند هسته ای امتیاز 6084 را به دست آورده است.

با نزدیک شدن به روز رونمایی این دو گوشی در روز 9 فروردین افشاگری ها در این زمینه بیشتر می شود و برای تایید این ویژگی ها توسط سامسونگ باید تا آن روز منتظر باشیم.

samsung-geekbench-result.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
در چند روز گذشته میزان افشاگری ها و گزارشات درباره گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بیشتر شده است و اکنون تصاویر دیگری از این گوشی در دسترس است که تمام ویژگی هایی که تا به حال دیده و شنیده ایم را اثبات می کند که از این ویژگی ها می توان به “نمایشگر بی نهایت” لبه به لبه و “اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی” اشاره کرد.

تصاویر اخیر ویژگی هایی که از وجود آن ها اطمینان نداشتیم را هم اثبات می کند به طور مثال در تصویر گوشی گلکسی اس 8 پلاس دکمه فیزیکی Home را در پشت این گوشی نشان می دهد و هر دو گوشی مجهز به دکمه های روی صفحه هستند اما دکمه مرموز دیگری در این تصاویر به چشم می خورد که بسیار شبیه به دکمه Home در پرچمداران قبلی سامسونگ است.

samsung-s8-1.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
آگهی تبلیغاتی برای تراشه اکسینوس 9 که شامل اکسینوس 8895 برای گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی +S8 می شود، به تنظیمات دوربین پشتی دو گانه برای پرچمداران جدید اشاره دارد. این تراشه مجهز به Dual ISP ( پردازنده تصویر ) می باشد که در بسیاری دوربین های گوشی های هوشمند برای انجام چندین کار مربوط به تنظیم رنگ مثل Autofocus، Autoexposure، HDRR و کاهش صدا طراحی شده است.

این آگهی تبلیغاتی نشان می دهد چگونه Dual ISP بر روی دو لنز جداگانه دوربین فعال می شود. اما هنوز مشخص نیست این آگهی به معنی مجهز بودن گوشی گلکسی اس 8 به دوربین پشتی دو گانه است یا نه. سامسونگ برای عرضه یک گوشی فوق العاده و بی نقص تحت فشار زیادی قرار دارد و قطعا گوشی گلکسی اس 8 از مهمترین و فوق العاده ترین گوشی های این کمپانی محسوب می شود و از آنجا که سامسونگ با شعار جدید خود اصل را بر سادگی می داند نیازی به پیچیده کردن ویژگی های این گوشی با اضافه کردن دوربین دو گانه وجود ندارد.

با این وجود، این به معنی عرضه نشدن مدل سوم گوشی گلکسی اس 8 با دوربین پشتی دو گانه نخواهد بود، همینطور احتمال مجهز بودن گوشی گلکسی نوت 8 به این دوربین نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای فبلت بعدی گلکسی نوت سامسونگ قطعی دانست وجود تراشه اکسینوس 8895 است.

xsamsung-disp-chipset.jpg.pagespeed.ic.5zCa8Len5Q.webp
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
با نزدیک شدن به پیش نمایی از گوشی گلکسی اس 8 و +S8 در فروردین ماه گزارشات درباره این دو گوشی افزایش یافته است اما بعد از معرفی آن ها باید منتظر گوشی گلکسی بعدی سامسونگ باشیم.

سامسونگ اسم رمز برای گوشی گلکسی نوت 8 را “Great” یا ” فوق العاده” اعلام کرده است، که با توجه به آن انتظار می رود سامسونگ در حال تولید گوشی باشد که به خوبی جایگزین گوشی گلکسی نوت 7 خواهد شد و خسارات آن را جبران خواهد کرد.

همچنین شماره مدل این گوشی SM-N950F است که تقریبا شبیه به گوشی های گلکسی اس 7 و نوت 7 خواهد بود. و از آنجا که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 برای بازار کره است احتمال دارد مدل این گوشی SM-N935 باشد.

از آنجا که گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تفاوت بسیاری با گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارند، بی صبرانه برای معرفی گوشی گلکسی نوت 8 و آشنایی با ویژگی های آن منتظریم.

xsamsung-gsmarena-1.jpg.pagespeed.ic.-5HkrlpVoP.webp
 

adel68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2017
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
3
سن
32
اووووووف تو بازار اومده ؟؟؟؟
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی و تلویزیون های هوشمند سامسونگ به داشتن نمایشگر های بسیار زیبا با کیفیت تصویرفوق العاده و رنگ های روشن مشهور هستند. اما به نظر می رسد نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 سطح کاملا جدیدی از کیفیت را ارائه می دهد و وبسایت DisplayMatee که در زمینه عملکرد نمایشگر و دقت و کالیبریشن رنگ تخصص دارد به نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 بالاترین نمره که +AA است را اختصاص داده است.

طبق گزارش DisplayMate میزان نور نمایشگر Infinity سامسونگ به 1020 نیت می رسد که از میزان روشنایی بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر بالاتر است که بدون شک عنوان بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند به گوشی گلکسی اس 8 تعلق می گیرد

گوشی گلکسی اس 8، اولین گوشی هوشمندی است که تاییدیه UHD Alliance را برای استاندارد پخش ویدئو با کیفیت HDR Premium را دریافت کرده است، این قابلیت عملکردی درست مانند تلویزیون های HDR سامسونگ دارد که در نمایشگاه CES 20166 معرفی شدند و به معنی پخش ویدئو ها توسط این گوشی با گستره و دقت رنگی مشابه است.

اکنون بعد از اعلام این نتیجه از گوشی گلکسی اس 8 توسط DisplayMate بیش از پیش مشتاق عرضه این گوشی قدرتمند و بی نظیر خواهیم بود.

samsung-s8-gsmarena-001.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ ویژگی های بسیاری برای گوشی گلکسی اس 8 و +S8 به کار برده است که یکی از برجسته ترین آن ها دستیار صوتی هوشمند بیکسبی است و از آن جا که این دستیار صوتی دارای قابلیت های منحصر به فردی است، سامسونگ دکمه سخت افزاری مخصوصی را نیز برای آن قرار داده است، اما اگر تمام قابلیت های بیکسبی را به خوبی می شناسید و در عین حال استفاده زیادی از این ویژگی ها ندارید، با قابلیت جا به جایی بیکسبی می توانید به راحتی از این دکمه سخت افزاری برای موارد دیگری استفاده کنید.

ویدئوی منتشر شده در Reddit به خوبی نحوه جابه جایی محل بیکسبی را نشان می دهد که انجام این کار توسط اپلیکیشنی به نام All in One Gestures که در پلی استور گوگل موجود است امکان پذیر می باشد.

این ویدئو نشان می دهد که بعد از انجام این تنظیمات با فشار دکمه مخصوص بیکسبی، به جای فعال شدن دستیار صوتی هوشمند صفحه اصلی گوگل باز می شود. در عین حال سامسونگ به امکان پذیر بودن این جابه جایی و انجام آن به صورت پیش فرض اشاره ای نکرده است و مشخص است دکمه بیکسبی تنها با استفاده از این اپلیکیشن قابل تنظیم و جا به جایی می باشد.

سامسونگ به زودی در اوایل اردیبهشت ماه گوشی گلکسی اس 8 و +S8 را عرضه خواهد کرد و باید منتظر باشیم و ببینیم این ویژگی ها تا چه حد مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

samsung-bixby-remap.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
samsung-galaxy-s8-features-1.jpg

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به طور قطع از مهم ترین گوشی های امسال محسوب می شود و در بین تمام ویژگی های منحصر به فردش مثل نمایشگر Infinity، دستیار صوتی هوشمند می توان به ویژگی های کلیدی دیگری مثل قابلیت تغییر تنظیمات دکمه بیکسبی، هدست Gear VR با کنترل بلوتوثی، هدفون های AKG، داک DeX با قابلیت تبدیل گوشی به کامپیوتر، اپلیکیشن S-Health آپدیت شده با قابلیت برقراری تماس با پزشکان، سنسور های دوربین کاملا جدید و بهبود یافته و یا مرتب سازی آیکون ها در صفحه اصلی تنها با یک ضربه نیز اشاره کرد.

به نظر می رسد گوشی گلکسی اس 8 دارای جزییات بسیاری است و سامسونگ قصد دارد افشای این ویژگی ها را به رسانه ها بسپرد و کاملا مشخص است که با به کارگیری چنین ویژگی هایی قصد تاثیر گذاری بیشتری را داشته است.

در این گزارش در رابطه با 8 ویژگی خارق العاده این گوشی توضیحات بیشتری داده شده است

1- شارژر وایرلس پر سرعت

اگرچه بسیاری از شارژر های وایرلس، کم سرعت و دست و پا گیر به نظر می رسند، اما گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از شارژر پر سرعت بی سیم 2.4 میلی آمپری که تقریبا دو برابر سرعت شارژر های معمول 1.5 میلی آمپری است پشتیبانی می کند. اگرچه این میزان با شارژر های سیمی قابل مقایسه نیست اما بسیار کارآمد به نظر می رسد و از آنجا که شارژر های وایرلس باعث گرم شدن گوشی می شوند سامسونگ با به کارگیری سیستم خنک کننده و ساخت فن های تو کاری برای این شارژر این مشکل را برطرف کرده است.

2- دکمه های نرم افزاری شخصی سازی شده

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با دکمه های روی صفحه خداحافظی کرده است و به شما این امکان را می دهد تا دکمه های نرم افزاری این گوشی را با انتخاب رنگ پس زمینه و یا تغییر ترتیب اپلیکیشن ها و میزان فشاری که به دکمه مجازی Home وارد می کنید، شخصی سازی کنید.

samsung-galaxy-s8-home-screens-3.jpg

3- دکمه Home همیشه در دسترس شما

در شرایطی که صفحه گوشی گلکسی اس 8 خاموش باشد و دکمه Home بر روی صفحه دیده نمی شود، با فشار بر روی جای همیشگی، این دکمه ظاهر می شود و از این طریق می توانید به راحتی اپلیکیشن های باز را ببندید و یا نوتیفیکیشن ها را در یک نگاه ببینید.



4- پردازنده تصویر چند قابی

سامسونگ برای دوربین گوشی گلکسی اس 8 الگوریتم پردازش تصویر بی نظیری را به کار گرفته است که با سرعتی که قابل تشخیص نیست به جای یک عکس، 3 عکس می گیرد و شفاف ترین بین آنها را عکس پایه قرار می دهد و از دو عکس دیگر برای کاهش تاری استفاده می کند.

samsung-galaxy-s8-camera-app-4.jpg

5- کنترل دوربین با یک دست

سامسونگ دوربین گوشی گلکسی اس 8 را به گونه ای بهبود بخشیده است که استفاده از یک دست برای انجام تمام تنظیمات دوربین کافی است، تنها با کشیدن انگشت شست بر روی صفحه می توانید تنظیمات و فیلتر های مختلف دوربین را برای عکس برداری امتحان کنید و یا با حرکت دادن شاتر به چپ و راست تصویر را زوم کنید.

samsung-galaxy-s8-one-handed-use-5.jpg

6- عمر باتری طولانی تر

پیشرفت های دنیای تکنولوژی به سامسونگ این امکان را داده است تا میزان عمر باتری گوشی گلکسی اس 8 را بهبود ببخشد به طور مثال ظرفیت باتری گوشی گلکسی اس 7 در طول یک سال استفاده حدود 80 درصد می باشد که برای گوشی گلکسی اس 8 به 95 درصد می رسد که البته به چگونگی و میزان استفاده از گوشی نیز بستگی زیادی دارد، اما سامسونگ برای افزایش طول عمر این باتری تلاش بسیاری کرده است.

samsung-galaxy-s8-charging-6.jpg

7- اینترنت پر سرعت

گوشی گلکسی اس 8 در بین اولین گوشی های هوشمندی است که از شبکه LTE با سرعت 1 گیگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند که به علت مودم کوالکوم X16 که داخل تراشه اسنپ دراگون 835 به کار رفته است می باشد. اگرچه این مدل برای کشور آمریکا در نظر گرفته شده است اما این تکنولوژی شناخته شده است و برای گوشی های آینده با اینترنت پر سرعت به کار خواهد رفت.

samsung-galaxy-s8-performance-7.jpg

8- نمایشگر با کیفیت تصویر بالا

طبق محاسبات DisplayMate که توسط سامسونگ نیز تایید شده است میزان گستره رنگی نمایشگر گلکسی اس 8، 113% از DCI-P3 برای جلوه سینمایی و 142% از sRGB که استاندارد رنگ برای استفاده در مانیتور ها، پرینتر ها و اینترنت است می باشد و علاوه بر نسبت صفحه 18:9 نمایشگر Infinityy استفاده از صفحه Deep Red OLED از نکات قابل توجه این گوشی است همچنین گلکسی اس 8 اولین گوشی هوشمندی است که گواهی Mobile HDR Premium را دریافت کرده است که برای رزولوشن بالا، فضا و طیف رنگی دینامیکی برای تجربه بهتر دیدن محتوای HDR در آمازون و NetFlix است.

samsung-galaxy-s8-display-8.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است و با شیشه منحنی و نمایشگر لبه به لبه، قرار دادن یک قاب پلاستیکی برای پوشش این زیبایی ایده جالبی به نظر نمی رسد، از این جهت تست جدیدی برای آزمایش مقاومت این گوشی نشان می دهد که اگر علاقه ایی به قاب های پلاستیکی ندارید، گوشی گلکسی اس 8 و +S8 تا چه حد از ضربات و آسیب ها را تحمل می کند.

در این ویدئو به خوبی نشان داده شده است که گوشی گلکسی +S8 چگونه قدرتمندانه در برابر ضربات شدید چاقو و چکش ایستادگی می کند و در نهایت پنل شیشه پشتی بعد از ضربات بسیار شدید و مداوم در بخش وسط مقاومت خود را از دست می دهد، در حالی که نمایشگر جلویی به طرز چشمگیری در برابر این ضربات ایستادگی می کند و حتی بعد از ضربه بسیار محکم چکش و ایجاد حفره ای در وسط صفحه بقیه قسمت های نمایشگر و تنظیمات لمسی همچنان عملکرد خوبی دارند.

و همان طور که می دانید احتمال مواجه شدن گوشی شما با چنین آسیب هایی در زندگی روزانه بسیار کم است و در بیشتر موارد تنها خراش کوچکی بر روی گوشی به علت قرار گرفتن در کنار یک دسته کلید است، اما مشاهده مقاومت این پرچمدار سامسونگ در برابر این آسیب ها از مزایای این گوشی محسوب می شود.

samsung-galaxy-s8.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ در ابتدای سال اعلام کرده بود که بعد از گوشی گلکسی نوت 7، گوشی با نوآوری بهتر از سری نوت معرفی خواهد کرد که گوشی گلکسی نوت 8خواهد بود، انتظار می رود سامسونگ در نیمه دوم سال 20177 این گوشی را عرضه کند.

به تازگی تصویری از گوشی گلکسی نوت 8 منتشر شده است که تقریبا شبیه به گوشی گلکسی اس 8 می باشد.

در این تصویر، هیچ سنسوری در طرف چپ اسپیکر این گوشی دیده نمی شود، حتی سنسور مخصوص اسکنر عنبیه نیز در این عکس وجود ندارد، اگرچه این اسکنر در طرف راست دوربین جلو گوشی گلکسی نوت 8 قرار گرفته است که درست مانند جزییات گوشی گلکسی اس 8 و +S8 می باشد.

همچنین با افزایش شفافیت این تصویر، برخی سایه ها و لکه های غیر طبیعی در طرف چپ اسپیکر دیده می شود که نشان می دهد این تصویر دستکاری شده است.

در این تصویر، قلم S Pen نیز درست در کنار گوشی قرار گرفته است که به علت شباهت زیاد به قلم گوشی گلکسی نوت 7 می باشد و احتمال دارد همان قلم باشد. در این صورت کاملا مشخص است در این تصویر نمای فتوشاپ شده گوشی گلکسی اس 8 با قلم S Pen قدیمی به چشم می خورد.

با این وجود حتی در صورت ساختگی بودن این تصویر، به علت داشتن نمایشگر Infinity و منحنی دولبه و نداشتن دکمه فیزیکی Home، گوشی گلکسی نوت 8 شباهت زیادی به گوشی گلکسی اس 8 و +S8 دارد.

طبق این گزارش، نمایشگر گوشی گلکسی نوت 8، 6.4 اینچ با رزولوشن (4K+ (2160×4428 خواهد بود. همچنین دارای رم 6 گیگابایت و پردازنده اکسینوس 9 و یا اسنپ دراگون 835 در آمریکا و برخی بازار های دیگر می باشد.

هنوز مشخص نیست سامسونگ چه جزییاتی را برای این گوشی در نظر گرفته است و آیا نوت 8 تنها ورژن بزرگتری از گوشی گلکسی اس 8 با قلم S Pen خواهد بود یا ویژگی های بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است.

samsung-galaxy-note-8.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
تحلیل گران بر این باورند گوشی گلکسی اس 8 عملکرد بهتری نسبت به گوشی گلکسی اس 7 خواهد داشت و اکنون ارقام به دست آمده از آمارگیری صحت این فرضیه را تضمین می کند. طبق گزارش جدیدی در روز 18 فروردین ماه، بیش از 550,000 گوشی گلکسی اس 8 در کره جنوبی پیش فروش شده است.

تقاضا برای گوشی گلکسی اس 8 به طرز چشمگیری بالاست و کاملا واضح است که به این زودی ها نیز تب داغ این گوشی فروکش نخواهد کرد. سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 8 و +S8 را در بازار های مختلف جهان در روز اول اردیبهشت ماه عرضه کند و بعد از آن برای بازار های دیگر عرضه خواهد شد.

قطعا گوشی گلکسی اس 8 بالاترین رکورد سودآوری سامسونگ را در سه ماه دوم سال 2017 خواهد شکست.

samsung-galaxy-s8-preorder.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
اخیرا توسعه دهندگان دوربین گوشی های هوشمند با به کارگیری پیکسل بیشتر، autofocus سریع تر و لنز های روشن تر موفق به ساخت دوربین هایی شده اند که در هر زمان و مکانی امکان گرفتن عکس هایی حرفه ای را فراهم می کند و سامسونگ که همیشه در این زمینه پیشتاز بوده است اکنون با گوشی گلکسی اس 8 و +S8 سطح جدیدی از توانایی عکاسی با گوشی را ارائه می دهد که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

1- تصاویری فوق العاده بدون در نظر گرفتن شرایط

نورپردازی و حرکت سوژه دو عاملی است که عکاسی را تحت تاثیر قرار می دهد و این دو ممکن است همیشه در حالت ایده آل نباشند. با این وجود گوشی گلکسی اس 8 با به کارگیری پردازنده تصویر چند قابی فوق پیشرفته، تصاویری واضح و شفاف را در هر شرایطی تضمین می کند.

با این تکنولوژی، سه عکس به جای یک عکس گرفته می شود و شفاف ترین را انتخاب می کند و از دو تای دیگر برای کاهش تاری بهره می برد. در این حالت تصویر با تمام جزییات دیده می شود و حتی برای تصاویری که در شرایط ایده آل نیز گرفته نشده اند مانند زمانی که تصویر زوم شده و یا در نور بسیار کم گرفته شده است هم مناسب است، این کار بسیار سریع انجام می شود که فرق آن با دوربین گوشی های هوشمند عادی احساس نمی شود.

همچنین دوربین جلو گوشی گلکسی اس 8 مجهز به autofocus و تکنولوژی تشخیص صورت می باشد که از این طریق تشخیص صورت ها حتی زمانی که فاصله زیادی بین سوژه و دوربین وجود دارد بهتر انجام می گیرد نتیجه عکاسی با این دوربین یک سلفی شفاف با کیفیت فوق العاده خواهد بود.

2- فیلتر و استیکر ها برای بیشتر شدن جذابیت این دوربین

به همان اندازه که استفاده از دوربین گوشی از محبوبیت بالایی برخوردار است، استفاده از اپلیکیشن های جانبی دوربین که به کاربران امکان به کار بردن افکت های مختلف و جالب را می دهد نیز رو به افزایش است و گوشی گلکسی اس 8 به بهترین شکل این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

با تنظیمات بسیار ساده فیلتر گذاری دوربین این گوشی و مجموع 16 فیلتر، خلاقیت کاربران افزایش می یابد و حتی در برخی موارد این اپلیکیشن ها به طور خودکار فیلتر های مناسب را قبل از نهایی کردن ادیت، انتخاب می کند.

تکنولوژی تشخیص صورت نیز سریعا در حالت عکس برداری از استیکر های انیمیشنی بر روی صورت سوژه بهره می گیرد.

3- کنترل تنها با یک دست

به علت UX بهبود یافته دوربین گوشی گلکسی اس 8، حتی با نمایشگر بزرگ این گوشی کاربران می توانند به راحتی و تنها با یک دست دوربین را کنترل کنند و اپلیکیشن دوربین را باز کنند.

کشیدن صفحه به طرف راست دوربین را در حالت عکاسی قرار می دهد و کشیدن آن به طرف چپ تنظیمات فیلتر را باز می کند و کشیدن صفحه با بالا و پایین به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی دوربین جلو و پشتی را جا به جا کنند. عملکرد زوم این دوربین نیز با حرکت دکمه شاتر به چپ و راست با یک دست بسیار ساده تر شده است.

با پردازنده پیشرفته تصاویر، ویژگی های جدید و بسیار جذاب و UX بهبود یافته گوشی گلکسی اس 8 بهترین تکنولوژی های روز را ارائه می دهد و قطعا در زمینه عکس برداری نسبت به دیگر گوشی ها پیشتاز است.

samsung-galaxy-s8-camera.jpg
 

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ تایید کرده است پرچمدار جدیدش برای اواخر ماه آپریل در کشور امارات عرضه خواهد شد. در حال حاضر گوشی گلکسی اس 8 و +S8 برای پیش خرید در بسیاری از بازار ها موجود می باشند و در روز اول اردیبهشت ماه به طور رسمی عرضه خواهند شد، اما مشتریان امارات متحده عربی باید کمی بیشتر منتظر این دو گوشی باشند.

گوشی گلکسی اس 8 و +S8 در اواخر ماه آپریل و یک هفته دیرتر از آمریکا و کره جنوبی برای امارات متحده عربی عرضه خواهد شد.

فروشندگان نیز از همین حالا پیش خرید پرچمدار جدید را آغاز کرده اند. گوشی گلکسی اس 8 با قیمت 2799 درهم معادل 720 دلار و گوشی گلکسی +S8 با قیمت 3099 برای فروش در این کشور در نظر گرفته شده است.

xsamsung-galaxy-s8-uae.jpg.pagespeed.ic.FIMfAIP-Dt.webp
 
بالا