برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و 5 ویژگی محبوب و کاربردی این گوشی

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
در حال حاضر گلکسی اس 8 و +s8 سامسونگ دو گوشی پرفروش بازار محسوب می شوند و دارای جزییات بی نظیری از جمله نمایشگر های لبه به لبه AMOLED، اسنپ دراگون 835، دوربین های فوق العاده، گواهی ضد آب IP688 و بسیاری ویژگی منحصر به فرد دیگر هستند، این گزارش به جزییاتی از این گوشی اشاره می کند که در استفاده روزانه اهمیت بسیاری دارد.

1- اسپیکر: اگرچه اسپیکر این گوشی تنها دارای یک اسپیکر در قسمت پایینی است، اما در محیط بیرون و فضاهای پر سر و صدا نسبت به دیگر گوشی ها بدون هیچ اختلالی صدای بلندتری ایجاد می کند و در حالی که برای شنیدن صدا در فضاهای شلوغ ازگوشی های دیگر، بلندی صدا باید در منتها درجه باشد، صدای اسپیکر های گوشی S8 را باید تا حدی کم کرد تا برای دیگران مزاحمت ایجاد نکند.

xsamsung-galaxy-s8-things-we-love-1.jpg.pagespeed.ic.P0LuA-wVIR.webp

2- ویژگی زومینگ در اپلیکیشن دوربین: استفاده از حالت زومینگ در گوشی های هوشمند در حالی که از یک دست برای نگهداری گوشی و کلیک کردن بر روی شاتر و برای زومینگ از دست دیگر استفاده می شود عملکرد بسیار دشواری است. گوشی گلکسی اس 8 برای کاربر این امکان را فراهم کرده است تا تنها با یک دست تمام این کارها را انجام دهد. برای زوم کردن به راحتی می توان شاتر را بالا و پایین (یا در حالت پرتره چپ و راست) برد، شاتر به حالت اول باز می گردد و گرفتن عکس را بسیار ساده می سازد که یکی از کاربردی ترین ابزار اجرایی در s8 محسوب می شود.

xsamsung-galaxy-s8-things-we-love-q.jpg.pagespeed.ic.-xUp4HORHg.webp

3- حرکت دادن انگشت بر روی سنسور پشتی برای نوتیفیکیشن ها: با حرکت دادن انگشت بر روی سنسور اثر انگشت گوشی گلکسی اس 8 و به سمت پایین می توانید پنل نوتیفیکیشن ها را باز کنید و یا با حرکت دادن به سمت بالا این پنل را ببندید.

xsamsung-galaxy-s8-things-we-love-e.jpg.pagespeed.ic.Ub8IgIhCch.webp

4- لانچر: اصلی ترین ویژگی رابط کاربری، لانچر تلقی می شود، گوشی گلکسی اس 8 در صفحه اصلی دارای ویجت آب و هوا است که به خوبی با تم ساعت در حالت قفل گوشی و Always-On Display هماهنگی دارد، همچنین دکمه App Drawer به طور پیش فرض بر روی این گوشی غیر فعال شده است که می توان به راحتی آن را از قسمت تنظیمات لانچر فعال کرد و یا به طور کلی این تنظیمات را غیر فعال کرد و تمام اپلیکیشن ها را بر روی صفحه اصلی قرار داد و ترتیب آن ها را نیز تغییر داد. در بیشتر لانچر ها، فشار روی اپلیکیشن صفحه اصلی را ارائه می دهد، اما گوشی گلکسی اس 8 با ویژگی 3D touch گزینه های مختلفی مانند Select Multiple Items را در اختیار کاربر قرار می دهد.

samsung-galaxy-s8-things-we-love-w.jpg

5- دکمه Home: یکی از علامت های تجاری به ثبت رسیده سامسونگ دکمه Home است که به راحتی قادر به فعال سازی گوشی می باشد، با تغییر عملکرد این دکمه در گوشی گلکسی اس 8 و قرار دادن آن بر روی صفحه که حساس به فشار است این گوشی حتی اگر در حالت Always-On Display هم نباشد فعال می شود و اگر اپلیکشنی در حالت تمام صفحه باز باشد، فشار بر روی محل دکمه Home از اپلیکیشن خارج می شود و به صفحه اصلی باز می گردد.

xsamsung-galaxy-s8-things-we-love-5.jpg.pagespeed.ic.UNlqu-Pu_r.webp

یکی از ویژگی های کاربردی دیگر این گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ قابلیت اسکرول کردن اسکرین شات هاست که برای ذخیره مکالمات و یا متن های طولانی به بهترین شکل عمل می کند.

xsamsung-galaxy-s8-things-we-love.jpg.pagespeed.ic.4XFbs117LW.webp
 
بالا