برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و +S8 و 5 ویژگی برتر آن

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
xsamsung-300-galaxy-s8-5-best-thing.jpg.pagespeed.ic.eNxeAYqlJm.webp

گوشی گلکسی اس 8 و +s8 سامسونگ بدون شک دو تا از بهترین گوشی هایی هستند که امسال معرفی شدند، این دو گوشی جایزه Most Wanted را از منتقدین دریافت کرده اند.

این گزارش مروری بر 5 ویژگی برتر این دو گوشی سامسونگ است

1- نمایشگر: نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نه تنها از نظر اندازه و نسبت صفحه فوق العاده هستند، بلکه انحنای گوشه های آن نیز جذابیت خاصی به گوشی بخشیده است و شفافیت 1000 نیتی آن باعث شده تا این دو گوشی عملکرد فوق العاده ایی در شرایط نوری گوناگون ارائه دهند، مهمترین ویژگی این نمایشگر رنگ آن است که کالیبریشن آن در سه حالت مختلف به طرز ویژه ایی دقیق است.

ijr8_264.jpg

سامسونگ از سه حالت مختلف کالیبر شده در گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس استفاده کرده است که حالت اصلی فضای sRGB را پوشش می هد، حالت سینمایی AMOLED که برای فیلم برداری و در فضای DCI-P3 به کار می رود و حالت تصویر AMOLED که فضای RGB گسترده Adobe را هدف قرار می دهد، با استفاده از این حالات می توان از دقیق بودن آنچه در نمایشگر این گوشی ها نشان داده می شود اطمینان داشت.

2- دوربین: دوربین گوشی گلکسی اس 8 دارای سنسور جدیدی است که به روش نوینی تصویر را پردازش می کند و اسنپ دراگون 835 نقش به سزایی در این زمینه دارد. از مهمترین ویژگی های این دوربین عملکرد فوق العاده آن در نور بسیار کم است. لنز f/1.7 و autofocus پیکسل دوگانه با پردازنده قدرتمند این گوشی ادغام شده است تا در شرایط نوری چالش برانگیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهد. همچنین ویژگی ثبات تصویر Optimal در هر دو دوربین پشت و جلو ویژگی بسیار جالبی است.

ggc_4964.jpg

3- ویژگی IP68: در سال 2017 هر چیزی که از ویژگی ضد آب برخوردار نباشد تا حدی عجیب به نظر می رسد. گوشی گلکسی اس 8 از درجه کامل استاندارد IP68 ضد آب و خاک برخوردار است که بدون هیچ آسیبی برای 30 دقیقه تا 1.5 متر در زیر آب قرار می گیرد.

m1g9_847.jpg

4-عمر باتری: با باتری فوق العاده گوشی گلکسی اس 8 می توانید به راحتی تمام روز را بدون نیاز به شارژ سپری کنید، این گوشی از تکنولوژی شارژ پر سرعت کوالکوم 2.0 بهره می برد که نزدیک به 15 وات است و زمانی که عجله دارید بسیار کاربردی خواهد بود، از دیگر راه های حفظ شارژ این گوشی، غیر فعال سازی Always-On Display و تغییر رزولوشن است.

5- نرم افزار: یکی از ویژگی های بسیار جالب توجه گوشی های گلکسی اس 8 و +S8 نرم افزار این گوشی است. سرانجام دوران استبداد دکمه های سخت افزاری ثابت و تغییر ناپذیر به پایان رسید و سامسونگ انعطاف پذیری و امکان جابه جایی دکمه های روی صفحه را برای این گوشی به کار برده است که به کاربر این امکان را می دهد تا رنگ زمینه و ترتیب اپلیکیشن ها و محل قرار گیری دکمه Home را تغییر دهد. ویژگی Snap Window نیز پیشرفت جالب توجهی است که برای کاربرانی که از ویژگی تصویر در تصویر استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار های صوتی این گوشی نیز مانند ویژگی صدای دوگانه که منبع یکسانی را بر روی دو دستگاه بلوتوثی به صورت همزمان پخش می کند و یا قابلیت جدا سازی صدا بین اپلیکیشن ها برای اختصاص سرویس مشخصی به اسپیکر بلوتوثی نیز بسیار کاربردی است، از این طریق زمانی که در حال نشان دادن ویدئویی به دوستانتان هستید صدای موزیک قطع نخواهد شد.

kefz_189.jpg

از دیگر ویژگی های این گوشی، سرعت فوق العاده اسنپ دراگون 835 و پشتیبانی از کارت microSD، بلوتوث 5.0، عملکرد دو سیم و ترکیب Qualcomm X16 با 4×4 MIMO و 256 QAM است که از سرعت بی نظیر 4G پشتیبانی می کند.
 
بالا