برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 با قیمتی بیش از گلکسی S8

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 را افزایش دهد، طبق گزارش جدیدی، پرچمدار جدید نزدیک به 35 پوند نسبت به مدل گلکسی اس 8 افزایش قیمت خواهد داشت.

samsung-1-galaxy-s9-will-cost-more-than-s8-price-leak-suggests.jpg

این گوشی ماه آینده رونمایی خواهد شد و در ماه مارچ عرضه می شود. در هر صورت، به نظر می رسد یکی از گران قیمت ترین گوشی های بازار شناخته خواهد شد.

گلکسی اس 9 با نمایشگر 5.8 اینچی به همراه گوشی گلکسی اس 9 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی رونمایی خواهد شد که علاوه بر سایز بزرگتر و قدرت بیشتری که دارد، قیمت بیشتری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

طبق گزارش ETNews، مدل کوچکتر گوشی گلکسی اس 9 با قیمت 950,000 وون و مدل بزرگتر با قیمت 999,000 وون در کره جنوبی به فروش خواهد رسید.

این قیمت معادل 625 پوند برای گلکسی اس 9 و 660 پوند برای مدل پلاس در انگلیس و قیمت 885 دلار برای مدل کوچکتر و 935 دلار برای گلکسی اس 9 پلاس در آمریکا می باشد.

samsung-2-galaxy-s9-will-cost-more-than-s8-price-leak-suggests.jpg

باید در نظر داشت قیمت دو مدل متفاوت است و در کشورهایی نظیر انگلیس و آمریکا گران قیمت از سایر کشورها خواهد بود.

گوشی گلکسی اس 8 در مرحله اول با قیمت 935 دلار در کره جنوبی به فروش رسید.

در انگلیس هم قیمت این گوشی در زمان عرضه اولیه 689 پوند و قیمت مدل گلکسی اس 8 پلاس 779 پوند بود.

به این خاطر، احتمال افزایش قیمت گوشی گلکسی اس 9 نسبت به نسل پیشین بسیار بالا است.

در صورتی که سامسونگ قیمت این پرچمداران را در سال جاری افزایش دهد، مصرف کنندگان برای خرید گلکسی اس 9 لازم است بیش از 700 پوند و برای گلکسی اس 9 پلاس بیش نزدیک به 800 پوند هزینه کنند.

هر دو گوشی جدید سامسونگ در روز 6 اسفند ماه در شهر بارسلونا اسپانیا رونمایی خواهند شد.

اگرچه این دو مدل جدید شباهت بسیار زیادی به گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارند، با این وجود تغییرات و بهبود های بسیاری داشته اند. از تغییرات قابل توجه این پرچمدار جدید می توان به محل جدید قرارگیری اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که اکنون در قسمت زیرین تنظیمات دوربین قرار داد.

در حال حاضر تمام جزییات گوشی های هوشمند جدید در گزارشات مختلف افشا شده است، با این وجود این اطلاعات هنوز توسط سامسونگ به صورت رسمی تایید نشده به این خاطر لازم است منتظر رونمایی این دو مدل جدید باشیم.
 
بالا