برگزیده های پرشین تولز

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8، زمان عرضه و ویژگی های متفاوت آن

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان شناخته شده که به تازگی جدیدترین پرچمداران خود گوشی گلکسی اس 8 و +s8 را به بازار عرضه کرده است و اکنون بعد از استقبال بی سابقه از این دو گوشی، جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ با عنوان گلکسی نوت 8 در دست تولید است.

اگرچه چند ماهی به زمان عرضه این گوشی باقی مانده است، انتظارات بر این است که این پرچمدار دارای مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز باشد که در دنیای گوشی های هوشمند تحول عظیمی ایجاد خواهد کرد.

در حالی که گوشی های گلکسی اس 8 و +s8 به عنوان گوشی های تک دوربین عرضه شدند. انتظار می رفت گوشی گلکسی Note 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دو گانه باشد.

اما طبق گزارشات اخیر و یکی از مشهورترین افشاگران چینی، این ویژگی برای نسل جدید گوشی های سری C در نظر گرفته شده است.

اگرچه ممکن است گوشی نوت 8 از دوربین دو گانه بهره نبرد، اما دارای دو ویژگی شگفت انگیز است که این گوشی را به پرچمداری متفاوت تبدیل می کند.

از اصلی ترین جذابیت های گوشی نوت 8 سیستم فوق العاده اسپیکر و نمایشگر حساس به فشار آن خواهد بود.

در حالی که اپل از دو سال گذشته نمایشگر حساس به فشار را برای گوشی آیفون 6s به کار برده بود. گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ نخستین گوشی اندرویدی خواهد بود که با نمایشگر حساس به فشار پیشرفته ای عرضه خواهد شد.

همچنین 3D Touch ویژگی جدیدی خواهد بود که برای این سری در نظر گرفته شده است.

از آنجا که سامسونگ از دو برند صوتی مشهور JBL و AKG برای نوت 8 استفاده کرده است، احتمال این که این گوشی با بهترین سیستم صوتی در دنیای گوشی های هوشمند وارد بازار شود بسیار بالا است.

اگرچه این ویژگی ها هنوز کامل نیست و تایید رسمی نشده است، انتظار می رود سامسونگ این گوشی را در ماه آگوست 2017 معرفی کند.

samsung-note-8-features-price.jpg
 
بالا