برگزیده های پرشین تولز

گوشی های سامسونگ گلکسی s8 و +s8 و گوگل پلی موزیک

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
xsamsung-300-galaxy-s8-play-music.jpg.pagespeed.ic.W1gL_m-p9m.webp

همزمان با عرضه رسمی گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گوگل نیز اطلاعیه جالب توجهی را منتشر کرده است. گوگل به تازگی شراکت خود با سامسونگ را آغاز کرده است تا اپلیکیشن موزیک خود را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض پخش موسیقی برای گوشی های اندرویدی این شرکت کره ای قرار دهد.

اولین گوشی هایی که از این قرار داد بهره مند می شوند، گوشی گلکسی s8 و +s8 خواهند بود و لازم به ذکر است، اپلیکیشن Play Music علاوه بر این که به عنوان پیش فرض بر روی این دو پرچمدار جدید سامسونگ قرار دارد، دارای ویژگی های بسیار دیگری نیز می باشد.

در حالت عادی شما این امکان را دارید تا 50,000 موزیک را برای پخش راحت تر در این سرویس آپلود کنید، اما با داشتن گوشی گلکسی اس 8 و یا اس 8 پلاس، امکان آپلود دو برابر تعداد ذکر شده را خواهید داشت که نزدیک به 100,000 قطعه موسیقی خواهد بود. این ویژگی بسیار کارآمدی برای کسانی است که سلیقه مختلفی در زمینه موسیقی دارند و Play Music موزیک های مورد علاقه کاربر را در اطلاعات خود ذخیره ندارد.

اگر به تازگی گوشی هوشمند جدید سامسونگ و یا تبلت جدیدی خریداری کرده اید، این اپلیکیشن بدون تبلیغات خواهد بود و به شما امکان دسترسی به 40 میلیون قطعه موسیقی و هزاران لیست موسیقی را خواهد داد و حتی امکان دسترسی به Youtube Red نیز وجود دارد.

در نهایت گوگل اعلام کرده است Play Music به خوبی با دستیار صوتی هوشمند سامسونگ Bixby همکاری خواهد کرد و اگر شما مشترک Play Music باشید، می توانید به راحتی از بیکسبی درخواست کنید تا موزیک مورد علاقه تان را پخش کند.

xsamsung-galaxy-s8-play-music.jpg.pagespeed.ic.9IIlgtQxRU.webp
 
بالا