برگزیده های پرشین تولز

گوگل موظف شد بینگ را به کاربران گوشی های اندرویدی پیشنهاد کند

meysam2126

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
2
سن
28
مبتنی بر توافق‌طومار‌ی میان گوگل و ارگانهای ناظر بر ضوابط ضدانحصار اروپا، گوگل از دهم مهرماه همین سال مکلف‌گردیده بینگ و موتورهای جست‌و‌جویبار دیگر را به یوزرها اندرویدی ارائه دهد.

ارگانهای ناظر بر ضوابط ضدانحصار (آنتی‌تراست) در اروپا مدتی میباشد پژوهش ها پهناور علیه گوگل را ابتدا و این موسسه را دادگاهی کرده‌اند. خبر ها به‌دست‌رسیده اعلام می‌نمایند گوگل با سازمانهای ناظر اروپایی به‌توافق دست پیدا کرده. به‌تیتر بخشی از این توافق، گوگل بایستی به یوزرها نو تلفن همراه‌های هوشمند اندرویدی در کشورهای اروپایی قابلیت و امکان دانلود موتورهای جست‌و‌جویبار دیگر را که حریف خویش گوگل می‌باشند ارائه دهد.

آن‌طور که به‌حیث میرسد، گوگل با کمپانی‌های متعدد وارد گفتمان شده‌است تا در قبال اخذ پول از آنها، خدمت موتور جست‌و‌جویشان را به یوزرها اندرویدی سفارش نماید. پروسه انجام این فعالیت به‌انتها رسیده و گوگل فهرست پایانی موتورهای جست‌جویی را که در کشورهای متفاوت به‌یاروهمدم موتور جست‌و‌جوی بار خویش ارائه میدهد منتشر نموده است؛ این خدمت‌ها از ۱ اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۰ مهر تا ۱۱ دی ۱۳۹۹) به یوزرها ارائه میشوند. بر پایه ی اطلاعیه‌ی قانونی گوگل، مایکروسافت توانسته حیث این مجموعه را برای به کار گیری از بینگ جلب نماید. به‌همین استدلال بینگ در شماری از عظیم‌ترین بازارهای اروپایی به یوزرها تازه ارائه شود.

مبتنی بر گزارش منتشرشده از سوی بلومبرگ، از روز یکم اکتبر (دهم مهر) به‌آن‌گاه، بینگ به یکی‌از چهار آیتم‌ای که به یوزرها مستقر در آلمان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و سوئد و نروژ و بریتانیا ارائه می گردد تبدیل شده‌است. بلومبرگ می‌نویسد Info.com و PrivacyWall و GMX گسترده‌ترین برندگان بودند و بیشتر از کلیه موتورهای جست‌و‌جویبار دیگر در کشورهای متفاوت ارائه می شوند. طبق گزارش بلومبرگ، Info.com برای تلفن همراه‌های تازه اندرویدی ساکنان ۳۱ مرزو بوم به‌اکران درمی‌آید. همینطور PrivacyWall در ۲۱ مرز و بوم و GMX در ۱۶ مملکت و بینگ در ۱۳ سرزمین اکران داده می شوند. DuckDuckGo تنها در هشت بازار به‌اکران درخواهد آمد.

موقتی به‌طور ظریف نمی‌دانیم مایکروسافت چه پولی به گوگل پرداخت نموده است. اینکه چنین اقدامی می تواند در حین برهه زمانی سهم بینگ را از بازار موتورهای جست‌و‌‌جو ارتقاء دهد یا این که خیر، سؤالی میباشد که در آینده جوابش را خوا هیم فهمید. گفته می گردد امروزه بینگ ۳٫۰۶ درصد از سهم را در تصاحب خویش دارااست.

اولیه توشه در سال ۲۰۱۸ بود که اتحادیه‌ی اروپا در فرمانی قانونی از آلفابت خواست در هنگامی خیر‌چندان طولانی رویه‌حلی برای تعدیل اشراف خویش بر جست‌و‌جوهای موبایلی پیدا نماید. آن‌طور که آمار نشان میدهند گوگل امروزه ۹۷ درصد سهم بازار موتورهای جست‌و‌جو را در اروپا دراختیار داراست.


به‌موجب توافق‌طومار‌ی نو، گوگل می بایست موتورهای جست‌و‌جوی بار حریف را روی نمایشگر موبایل‌ یوزرها اکران دهد تا آنها درصورت رغبت برای تغییر و تحول موتور جست‌و‌جویبار پیش‌فرض مبادرت نمایند. این راهکار تا به امروز نتوانسته تعداد دانلود نرم‌افزار‌های حریف را به‌شکلی محسوس ارتقاء دهد و به‌حیث میرسد اکثر عموم همچنان به به کارگیری از گوگل رغبت دارا‌هستند.

منبع : https://statix24.tebyan.net/
 

h3saam

Registered User
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
392
جالب بود با تشکر
 
بالا