برگزیده های پرشین تولز

گیت فروشگاهی را با چه نام های دیگری بشناسیم؟

mojtaba_br

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
7
سن
29
گیت فروشگاهی را با چه نام های دیگری بشناسیم؟
امروزه گیت فروشگاهی در زبان محاوره مردم با نام های دیگری شناخته و بیان می شوند. "گیت دزدگیر، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک، گیت ضد سرقت، دزدگیر طلا و جواهر، دزدگیر فروشگاهی دزدگیر لوازم آرایشی و بهداشتی" از همین قبیل نام ها هستند.

گیت فروشگاهی EM
گیت فروشگاهی EM با بهره بری از فرکانسی نزدیک به 3 کیلو هرتز کار می کند که مهمترین خصیصه یا به عبارتی نقطه قوت آن در شناسائی اجناس فلزی یا شبه فلز است و در فروشگاه های طلافروشی و ساعت فروشی بیشتر مورد نصب قرار می گیرد. همچنین استفاده از لیبل های این سیستم با سایز بسیار کوچکی که دارند شما را برای محافظت از کوچکترین اجناس هم کمک می کند. ضمنا این لیبل ها امکان فعال و غیرفعال شدن نیز دارند و این یعنی شما نیاز کمتری به خرید لیبل های EM پیدا میکنید.
تگ های EM به علت استفاده از مدارات پیچیده ، دارای قیمت بالاتری نسبت به تگ سایر سیستم ها بوده و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این نوع گیت نیز بالاتر خواهد بود.

گیت فروشگاهی AM
این گیت فروشگاهی که بر اساس امواج آکوستو مغناطیس ساخته و استفاده می شود توانائی بسیار بالائی در محافظت از اجناس فروشگاه دارد. این سیستم با ایجاد دامنه وسیعی از فرکانس 58 کیلوهرتز در اطراف خود، با سرعت و دقت بی نظیری لیبل و تگ های امنیتی AM را شکار نموده و آلارم سرقت می دهد. این گیت ها ی فروشگاهی در برابر فلز و شبه فلز عملکرد بهتری نسبت به گیت فروشگاهیRF دارند اما نمی توان گفت که به خوبی سیستم هایAM بر روی فلزات کارآمد هستند. بیشترین میزان نصب این گیت را فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و عطر و ادکلن و طلافروشی به خود اختصاص می دهند.

گیت فروشگاهی RF
در این سیستم از امواج رادیو فرکانس استفاده شده و در بازه فرکانس کاری 2 تا 10.2 مگاهرتز فعال هستند که فرکانس 8.2 متداولترین آنها می باشد. با توجه به عملکرد موج رادیوئی این گیت فروشگاهی ، باید انتظار پائین تری در نحوه شناسائی تگ از آن داشت. بنابراین در گیت فروشگاهی RF شناسائی تگ یا لیبل امنیتی بر روی فلزات و شبه فلزات به حداقل می رسد. گیت های فروشگاهی RF را به شکل گسترده ای می توان در سطح شهر و در بسیاری از فروشگاه های پوشاک و هایپر مارکت ها و کتابفروشی ها مشاهده کرد.
 
بالا