برگزیده های پرشین تولز

گیربکس خراب رو تعمیر کنیم یا عوض کنیم !

dadashmechanic

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
35
محل سکونت
تهران
هزینه تعمیر گیرکس اتوماتیک
هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از مواردی است که سوال خیلی از مشتریان ماست. و تمایل دارند قبل از مراجعه به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک از هزینه های مربوط به خودرو خود اطلاع داشته باشند. در این قسمت هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک و هزینه سایر تعمیرات مرتبط مانند هزینه تعمیر گیربکس هزینه تعویض توربین هزینه تعویض ساعت هزینه تعویض سیم ساعت هزینه تعویض شیربرقی هزینه تعویض روغن بدون فیلتر هزینه تعویض روغن با فیلتر هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک را برای شما بر اساس نرخنامه اتحادیه قرار میدهیم تا در جریان هزینه های موارد مختلف قرار بگیرید.
برای دیدن جدول هزینه های تعمیر و تعویض گیربکس و قطعات گیربکس اینجا کلیک کنید.

در تعمیر اساسی گیربکس، کلیه قطعات باز شده و آنهایی را که بیش از ۵۰ درصد فرسوده شده باشند تعویض می کنند.

اقلامی که در تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به تعویض دارد.
نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار کیلومتر اتفاق می افتد، ولی البته بستگی به نوع رانندگی و شرایط ترافیک و حتی شرایط آب و هوا دارد. مواردی وجود داشته که گیربکس بدون تعمیر، تا ۲۵۰ هزار کیلومتر هم راه رفته.

زمانی که شما کاپوت خودرا بالا میزنید اولین چیزی که توجهتان را جلب میکند موتور خودرو است. اما موتور خودرو بدون وجود گیربکس که مهمترین قطعه یک خودرو است نمیتواند به وظیفه خود عمل کند. بنابراین هزینه نگهداری و تعمیر گیربکس اتوماتیک به عنوان مهم ترین بخش خودرو از دیگر قطعات و تعمیرات خودرو گران تر است.

مطمعنا قبل از رفتن به تعمیرگاه به جیب خود نگاه میکنید ! این مطلب میتواند به شما کمک کند تا از هزینه تعمیر گیرکس اتوماتیک اطلاع داشته باشید.

تعمیر گیرکس اتوماتیک زحمت بسیار و تجربه بالایی را می طلبد
احتملا از نگاه شما تعمیر گیربکس ساده و آسان به نظر میرسد ، اما تعمیر گیربکس ، مهم ترین بخش خودرو لازمه تلاش و هوش بالاست زیرا تعمیر کار شما باید گیربکس خودرو شما را از بین قطعاتی دیگری که به یکدیگر متصل هستند جدا کرده و به تعمیر آن بپردازد به همین خاطر فرآیند پیاده کردن گیربکس از خودرو ، نیازمند دقت و زمان بالا خواهد بود.
 
بالا