برگزیده های پرشین تولز

یخچال فریزر های سامسونگ اکنون با دستیار صوتی بیکسبی

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را با گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی کرد و اکنون این دستیار صوتی فقط مخصوص گوشی های هوشمند این کمپانی نخواهد بود. طبق گزارش جدیدی اولین محصول سامسونگ به جز پرچمداران گوشی هوشمند که بیکسبی را دریافت می کنند، یخچال فریزر ها خواهند بود.

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد، یخچال فریزر های Family Hub 2.0 مجهز به دستیار صوتی هوشمند بیکسبی خواهند بود و یخچال هایی که از قبل نصب شده بودند نیز از طریق آپدیت نرم افزاری این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

از آنجا که برای بسیاری از کاربران این سوال ایجاد می شود که وجود دستیار صوتی هوشمند برای یخچال فریزر چه مزیت هایی دارد، سامسونگ برخی ویژگی های بیکسبی را توضیح داده است که می توان به جست و جو و یافتن دستور عمل های غذایی مورد نظر، آگاهی از وضعیت آب و هوا و نیز پخش موزیک و رادیو تنها به وسیله دستور صوتی اشاره کرد.

سامسونگ مراحل اولیه برای تولید لوازم خانگی هوشمند را آغاز کرده است و با دستیار صوتی بیکسبی به زودی پیشرفت های بسیاری در این زمینه خواهد کرد.

یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده است، دستیار صوتی هوشمند بیکسبی، خود را با آنالیز صدای دستوری کاربر تعلیم می دهد و نیز اضافه کرد، یخچال فریزر های Family Hub 2.0 سرویس هایی با جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز ارائه می دهند.

samsung-family-hub-.jpg
 
بالا