برگزیده های پرشین تولز

یه منبع گرامر خوب برای یادگیری گرامر ازمون زبان EPT

fekrizadeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
ایران - تهران
سلام به همه ی دوستان عزیز .
من 7 دوره بود که در ازمون ای پی تی شرکت می کردم اما موفق به قبولی در این ازمون نمی شدم. به دنبال یک منبع خوب برای یادگیری گرامر ازمون ای پی تی بودم . می خواستم که تجربیاتم را با شما در میان بگذارم.
من در ابتدا از مهمترین منبع معرفی شده برای اموزش گرامر ای پی تی کتاب تافل لانگمن که به زبان انگلیسی به اموزش گرامر پرداخته و نکات و زیر و بم های گرامر و ساختارهای انرا به خوبی اموزش داده است را مطالع کردم. اما چیزی که مشخصه اینه که به علت انگلیسی بودن، منبعی خوبی برای فارسی زبان ها نیست. در ضمن شما به منبعی برای اموزش گرامر نیاز دارید که در ان نمونه سوالات ازمون های پیشین ای پی تی هم در آن موجود باشد. پس با خواندن این کتاب به نتیجه ای نرسیدم و در چند ازمون اول همه را رد شدم.

بعد از ان به سراغ سایت اپارات رفتم و تمام ویدیوها را مشاهده کردم اما باز هم نتیجه ای عایدم نشد. تا اینکه با مهندس حسین پورفخار اشنا شدم. مدرس قابلی است. خیلی خوب گرامر ازمون ای پی تی را اموزش می داد.
کلی ویدیوی رایگان و به درد بخور تو سایتش و اپارات داشت که نشستم همه رو دیدم . گفتم که به شما عزیزان هم معرفی کنم تا شاید به دنبال یه منبع خوب رایگان برای یادگیری گرامر ept باشید.
اگر دوست داشتید می توانید آموزش گرامر آزمون EPT رو ببینید، کلیک کنید.
 
بالا