برگزیده های پرشین تولز

یو پی اس یا دستگاه برق اضطراری چیست؟

Epsogroup

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
شاید برای شما پیش آمده باشد که در زمان کار، تحصیل، مسافرت، اوقات فراغت و .... نیازمند کار با دستگاه های برقی بوده باشید و قطعی برق شهری موجب از کار افتادن دستگاه های الکترونیکی شما شده باشد و این امر موجب متوقف شدن فعالیت های کاری یا روزمره شما شود.
دستگاه یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه برای تامین برق اضطراری دستگاه های الکترونیکی است.
این دستگاه به این صورت عمل می کند که برق دستگاه های الکترونیکی شما به وسیله ی باتری یو پی اس تامین میشود و یو پی اس به عنوان یک منبع تغذیه بدون عمل میکند و بلافاصله پس از قطعی برق، برق الکترونیکی دستگاه های شما تامین میشود.
شرکت انرژی پردازان سولارصنعت نمایندگی رسمی خرید و فروش انواع دستگاه های یو پی اس، باتری یو پی اس، استابلایزر در تهران است که شما میتوانید برای خرید و تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید.
دستگاه های یو پی اس کاربرد های زیادی دارند و در تمامی مشاغل قابل استفاده هستند. بظور مثال برای موارد زیر شما میتوانید دستگاه یو پی اس را خریداری کنید.
  • تامین برق اضطراری درب پارکینگ
  • تامین برق اضطراری کرکره برقی
  • برق اضطراری تجهیزات پزشکی
  • برق اضطراری تجهیزات شبکه ایی
  • تامین برق سیستم های کامپیوتری شخصی
  • تامین برق دستگاه های ATM , و تجهیزات بانک ها
  • تامین برق دستگاه های ماینر و ....
  • و ....
شما میتوانید در تمامی مشاغل و یا حتی استفاده های شخصی از این دستگاه ها استفاده فرمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه خرید دستگاه های یو پی اس میتوانید اینجا کلیک کنید و در صورت وجود مشکل با شماره تماس های واحد فروش تماس بگیرید.

انواع برند های دستگاه یو پی اس
یو پی اس ها امروزه توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی تولید میشوند.
دستگاه های یو پی اس در توان های مختلف و برای کاربرد های مختلف ساخته میشوند. از برند های مطرح این دستگاه ها میتوان برند makelsan، مک پاور ، EPC و APC ، یو پی اس فاراتل، یو پی اس فاران و ... نام برد.
همچنین شرکت سولارصنعت نمایندگی فروش محصولات APC می باشد که برای خرید این برند از دستگاه ها میتوانید با واحد فروش تماس بگیرید.
 
بالا