برگزیده های پرشین تولز

یک بازی ایرانی همپایه با بازی های خارجی مستقل

cafebit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
به نام خدا
صنعت بازی سازی در کشور رو به رشد است و این روز ها شاهد انتشار بازی های مختلفی مخصوصا برای پلتفرم آندروید هستیم . در بین این بازی ها، بازی هایی با گرافیک و گیم پلی قدرتمند به چشم می خورند که قابل رقابت با بازی های خارجی هستند .
محصول جدید کافه بیت بازی کمینگاه ، یکی از این بازی می تواند حساب شود . در ادامه تصاویری از این بازی آمده است .

Kamingah-Shot-25.jpg


شاید تصور این باشد که در این متن نویسنده به قضاوت یک جانبه نشسته اما، خود شما همین الان میتوانید با تصب این بازی از کافه بازار
با نویسنده هم عقیده شوید و لذت یک بازی موبایل ایرانی را بچشید.
در این بازی از تکنیک های ناب برای هوش مصنوعی استفاده شده است و حد الامکان سعی شده است تا محاسبات هوش مصنوعی باعث بروز پیچیدگی نشوند و بازی از نظر کارایی برای گوشی های موبایل بهینه باشد.

Kamingah-Shot-20.jpg


نور پردازی فوق العاده ، انیمیشن های زیبا در کنار رابط کاربری قدرتمند و رقابت آنلاین به صورت لیدر بردی جذابیت خاصی به این بازی داده اند و این بازی را متمایز می کنند.
در این بازی همه خرید های بازیکنان در سروری ذخیره میشوند و قابل انتقال به دستگاه های دیگر هستند و از بین نمی روند که این خود ویژگی به شمار می رود و بازیکنان با خیال راحت می توانند خرید های خود را انجام بدهند و به سرور انتقال بدهند.

Kamingah-Shot-29.jpg


بازیکن با سلاح های متعددی می تواند با دشمنان خود مبارزه کند و آنها را از بین ببرد . این سلاح ها شامل شوک الکتریکی با ولتاژ بالا ، موشکی ، بمب و ... هستند که هر یک جذابیت خاصی به بازی بخشیده اند.

Kamingah-Shot-11.jpg


نبرد با دشمن فقط به جنگ با ربات ختم نمیشود و لیزری سوزان در برخی از موارد به سراغ بازیکن می آید تا بازیکن طعم شکست را بچشید. البته سلاح هایی ویژه مانند بمب افکن زمانی برای کمک کردن به بازیکن قرار گرفته تا بازیکن بتواند زنده بماند.

Kamingah-Shot-8.jpg


این بازی را می توانید از اینجا از مارکت کافه بازار دانلود کنید. منتظر نظرات شما در مورد بازی هستیم .
 

golro

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
701
لایک‌ها
67
محل سکونت
ایران
سلام
ایا شما سورس بازی خارجی را سفارشی سازی کردید؟
 
بالا