ppro
Registered User
anetwork دیگه دست همه دزدا رو از پشت بسته :d
از هر 10 تا کلیک واقعی (توسط 10 نفر در 10 جای مختلف ایران) براتون 2-3 تا رو حساب میکنه (اینو شخصا تست کردم)
ضمنا اگه دو تا کلیک کننده 1 آی پی داشته باشن (isp های ایران که همشون آی پی share به کاربر میدن) کلیکاشون محسوب نمیشه
اگه بازدید کننده سایت شما امروز روی یکی از تبلیغات شما کلیک کنه ، تا 1 هفته بعد ، دیگه کلیکهاش حساب نمیشه (از طریق کنترل کوکی و آی پی)!!! خیلی مسخرس....
خب شاید واسه یه کاربر همه آگهیها جذابیت داشته باشه و حتی کلیکهایی که میکنه منجر به خرید از سایت مقصد بشه
یعنی اگه یه کاربر روی بنر مثلا "سیستم ارسال اس ام اس" کلیک کنه و اون کلیک هم حتی منجر به خرید بشه و فردا روی یه بنر دیگشون کلیک کنه ، عملا هیچ درآمدی برای شما نداره!!
ضمن اینکه حجم زیاد بنرهاشون و کندی سرورشون شدیدا باعث رنجش کاربراتون میشهه و عملا همه کاربراتونو کم کم از دست میدین
فکر کنم هر ip در ماه حداکثر 1 کلیک محاسبه میکنند برای نمایش دهنده اما تمام کلیک ها رو برای آگهی دهنده حساب میکنند . همین الان یک ایمیل برام اومده ازشون اینجا میزارم :
باسلام
یکی دیگر از مواردی که در شبکه تبلیغات اضافه شده است فرم درخواست واریز وجه است. بسیاری از کاربران شبکه تبلیغات این درخواست را داشتند که درآمد حاصل از نمایش بنر، در بازه های هر ماه و در مبالغ کم به حساب های مدیران سایت ها واریز نشود. تا مدیران سایت ها بتوانند در هر زمان که دوست داشتند درخواست واریز وجه کرده تا درآمد حاصل از نمایش بنر به حساب واریز گردد.
در سیستم قدیم تمام سایت هایی که درآمد ماه گذشته آن ها بالای 10 هزار تومان بود به صورت اتوماتیک در اول ماه بعد، مبلغ درآمد خود را به صورت واریزی در حساب خود دریافت می کردند. برای اطلاعات بیشتر به آدرس وبلاگ شبکه تبلیغات | درخواست واریز موجودی حساب در هر زمان که شما بخواهید مراجعه کنید.
مدیریت آگهی ها با کمپین
در طول چند روز گذشته شبکه تبلیغات شاهد تغییراتی اساسی و بنیادی بوده است. از تغییرات در سیستم نمایش بنر تا تغییرات در سیستم واریزی ها. در این مطلب سعی داریم برخی از تغییرات مهم شبکه تبلیغات را که در هفته گذشته انجام شده است به شما معرفی کنیم.
اگر از شبکه تبلیغات به عنوان آگهی دهنده استفاده می کنید، باید بدانید که در گذشته شما به تعداد بنر هایی که در شبکه تبلیغات برای نمایش داشتید بودجه روزانه و بودجه کل مشخص می کردید. برای مثال اگر 5 سایز بنر در شبکه تبلیغات داشتید، و برای هر کدام روزی 5000 کلیک مشخص می کردید، بنر های شما به صورت روزانه نمایش داده می شوند تا هر کدام به صورت جداگانه به 5000 کلیک در روز را تمام کرده و دیگر نمایش داده نشوند.
این سیستم، یعنی مدیریت تبلیغات بر اساس آگهی یک مشکل اساسی داشت. اگر در شبکه تبلیغات میزان نمایش یک سایز بنر بیشتر از دیگر سایز ها بود، یکی از تبلیغات شما قبل از اتمام روز به پایان میرسید و شاید یکی دیگر از بنر های شما به دلیل کلیک حتی تا پایان روز نمی توانست تعداد کلیک های روزانه خود را تمام کند. مشکل اینجا بود که شما روزانه 25000 کلیک درخواست داده بودید ولی مثلا 20000 کلیک دریافت می کردید.
در سیستم جدید شما یک کمپ تبلیغاتی طراحی می کنید و بودجه روزانه آن را برای 25000 کلیک تنظیم می کنید. در سیستم جدید دیگر اهمیت ندارد شما چند بنر داشته باشید، و کدام بنر سهم بیشتری از تعداد کلیک های روزانه داشته است، بلکه دیگر تعداد کل کلیک های تمام بنر های داخل کمپ تبلیغاتی است که باید به عدد 25000 برسد تا تمام بنر ها دیگر نمایش داده نشوند. برای اطلاعات بیشتر به آدرس hp://blog.anetwork.ir/blog/post/83 مراجعه کنید.
باتشکر
شبکه تبلیغات
email: [email protected]
02188806415-22