برگزیده های پرشین تولز

یک شرکت حرفه ای طراحی وبسایت چه خدماتی می دهد؟

sinamored

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2020
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
محل سکونت
tehran
برای کسانی که قصد دارند فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کنند، طراحی وبسایت حرفه ای می تواند کمک بسیاری به آنها کند. سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد و مراحل ساخت به چه گونه است.

بصورت مختصر می توان گفت که یک شرکت خوب و معتبر ، شرکتی است که به تعهدات خود پایبند باشد. در تمام مراحل پروژه پاسخگوی سوالات مشتری باشد. به بهترین شکل با کارفرما ارتباط برقرار کند. از نظر فنی از جدیدترین و کاربردی ترین تکنولوژی استفاده نماید و بعد از تحویل پروژه از خدمات خود پشتیبانی حرفه ای به عمل آورد.

اما می رسیم به بحث مراحل طراحی یک ویسایت. برای اینکه شروع مناسبی برای اینکار داشته باشید بهتر است تا با مقدمات و مراحل طراحی وبسایت یک آشنایی داشته باشید. در مرحله نخست شما نیاز به یک برنامه ریزی معین و مشخص کردن هدف خود خواهید داشت. باید هدف خود را معین کنید و بدانید که به دنبال رسیدن به چی و کجا هستید. پس از برنامه ریزی نوبت به مراجعه به یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت می رسید. در گام نخست برای شما یک وایرفریم و نمونه اولیه را ایجاد می نمایند. پس از تایید آن توسط شما نوبت به طراحی قالب و کدزنی سایت شما می رسد.

پس از اینکه این مرحله به اتمام رسید نوبت به انجام تست های فنی و رفع هر گونه ایراد احتمالی می رسد. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است به علت اینکه نواقص احتمال مشخص خواهد شد و هرگونه ایراد می بایست برطرف شود.

مرحله آخر نیز تحویل سایت به مشتری می باشد. در این مورد بهتر است که از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات یک آموزش کلی جهت کار با پنل مدیریت و سازماندهی وبسایت به مشتری داده شود. این موارد جهت آشنایی هرچه بیشتر شما با گام های ایجاد وبسایت بود.
 
بالا