برگزیده های پرشین تولز

shabakema-com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2016
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
39
وب مسترهای عزیز سلام، سایت ویدئویی شبکه ما یک فرصت استثنایی مخصوص وب مسترها برای کسب درآمد بالا از طریق اینترنت فراهم کرده است و آن دریافت مبلغ 20 تومان بابت هر بازدید واقعی از ویدئوهای منتشر شده توسط شما است.

Kasbedaramad-1.jpg


بدین معنی که شما توی سایت شبکه ما ویدئوهای جذابی که فکر میکنید کاربران علاقه به بازدید از آنها را دارند انتشار داده و در دنیای اینترنت بین چندین میلیون کاربری که از اینترنت استفاده میکنند به اشتراک بگذارید (مثلا در تلگرام، فیس بوک، لاین، بلاگ ها، فروم ها و....). از لحظه انتشار ویدئو، بابت هر بازدید واقعی 20 امتیاز معادل 20 تومان در پروفایل شما به صورت اتوماتیک ثبت میشود. یعنی فقط از 100 بازدید واقعی انجام شده 2000 تومان دریافت خواهید کرد. البته با دانلود ویدیو نیز امتیاز ثبت خواهد شد. این 20 امتیاز در 3 ماه ابتدایی بعد از انتشار ویدئو به آن تعلق میگیرد.

این طرح قبلا هم در سایت شبکه ما انجام میشد، اما در 1 ماه ابتدایی بعد از انتشار ویدیو امتیاز به آن تعلق میگرفت و تعداد 10 امتیاز به بازدید واقعی ویدیوها تعلق میگرفت. و کاربران زیادی از این طریق درآمد خوبی کسب میکردند. بنابراین الان که به سه ماه و 20 امتیاز افزایش پیدا کرده دیگه نباید زمان را از دست بدید چرا که امکان داره ویدئوهای جذاب توسط کاربران دیگه در سایت انتشار پیدا کنه... منتظر حضور گرم شما هستیم و لحظه به لحظه مشکلات و سوالات شما را پاسخگو می باشیم.
آدرس سایت: shabakema.com
 
بالا